sobota 15. června 2013

6 komentářů:

  1. Tomuhle looku fandím, líčení naprosto dokonalé, i když k "šatům" jsem nějaké ty výhrady měla Hrozně ti závidím, že máš Hru o trůny jako knížku! Kochala jsem se jima v knihovně a máš pravdu, klidně by se dala použít jako vražedná zbraň Já bohužel čtu v PC, teda jsem na to zvyklá a nevadí mi to, ale nechce se mi u toho sedět (nevýhoda stolního počítače ). Navíc jsem si to stáhla v dost divném formátování, takže mi chvíli trvalo, než jsem si na to zvykla
    Ale fakt mě těší, že obě fandíme Tyrionovi! Jako jestli někdy má v plánu zabít i jeho, tak budu opravdu, ale opravdu pissed A docela se vsadím, že kromě Catelyn nemáš ráda ani Joffreyho. Abych byla upřímná, tak jsem první samozřejmě koukala na seriál a musím říct, že herce pro něj vybrali perfektního, vždycky ho mám chuť něčím ubít a to tak, že zdlouhavě, aby hodně trpěl Mám v hlavě rovnou několik úžasných scénářů jeho smrti, které by mi udělaly radost, až tak toho maníka nesnáším Ovšem Sansa s Tyrionem... taky se mi to nezdá, protože přece jen je to hodně divný, ale pořád si říkám, že kdyby si vzala Joffreyho, tak může rovnou skočit ze skály a vyšlo by to prakticky na stejno.A ještě k těm Hvězdy nám nepřály - chystají filmovou verzi, takže budeme mít další drama, které nás může psychicky rozsekat, ano ano ano!   

    OdpovědětVymazat
  2. Ta animace je nádherná, tyhle vlasy jí stejně nejvíc sluší. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá animace! A děkuju za tu úžasnou novou ikonku ♥ :)

    OdpovědětVymazat