úterý 11. června 2013

Interview 2009: Kristen, Robert and Taylor on Jimmy Kimmel Live

Ahoj lidi. Dneska nějak není o čem psát a tak jsem si to fakt vykompenzovala timhle článkem, jak tak koukám na tu anglickou verzi :D Vždycky píšu první tu anglickou, protože jsem zjistila, že když píšu první českou, tak se rozkecám naprosto příšernym způsobem a fakt se mi to nechce psát znova ještě anglicky :D Takže tak. No našla jsem si něco, o čem bych ráda napsala. Když jsem procházela celou tou Twilight mánií, tak jsem byla ještě docla malá... no a když jsem se dneska odpoledne nudila, našla jsem pár nějakých starých rozhovorů, které jsem nikdy neviděla, nebo jsem je nikdy nikam nedala, ani na svůj starý blog. Já jsem totiž nikdy nebyla ten druh blogaře, jako třeba moje kamarádka Tess ze stepheniemeyerova.blog.cz, který už asi neexistuje. To bylo vždycky milion článků denně. Já ne, já na to neměla čas, protože já byla vždycky taková, jako jsem teď. Ukecaná. Já jsem prostě nedokázala zveřejnit článek bez toho, abych ho nějak okomentovala, a když jsem ho komentovala, většinou to nebyly dvě tři věty, ale dva tři knižní odstavce :D No dobře, to trochu přeháním, ale znáte to. Prostě jsem si vybírala, co přidám a co ne... a když šlo o propagaci Twilight, New Moon.. nebo filmů Kristen, které v té době točila, většinou jsem prostě uložila fotky a tak, ale rozhovory jsem nikdy neprojížděla moc detailně. Bylo to tím, že jsem byla dost malá ještě... bylo to to období v roce 2009 a tak, kdy jsem jim zkrátka ještě úplně moc nerozuměla, co říkají a kromě toho, že mě to hrozně štvalo jako osobu, tak i jako blogera, protož jsem prostě neměla nic, co bych k tomu videu napsala, kromě toho, že jim to tam sluší, protože jsem jim rozuměla jedno z osmi slov a z toho větu nesložíte. Ale teď mi to chybí, chybí mi, že jsem si spoustu z těch videí ani nepustila, vážně mi to chybí. Tak jsem se rozhodla, že když nebudu mít co přidávat, přidám nějaké z těhle videí. No tohle je z Jimmy Kimmel Life z roku 2009, z doby, kdy propagovali Nový měsíc. Jsou tam tedy všichni tři, Kristen, Taylor a Robert a to je vždycky sranda, když jsou někde spolu. Tyhle mám nejradši. Dá se z toho i docela vyčíst, co se tehdy dělo :D Nebylo to ani tak dlouho od cest po Jižní Americe, to tam Kris zmiňuje... má černé, krátké vlasy, což vám napoví rok, kdy natáčela The Runaways, kde hrála Joan Jett. Vždycky jsem nesnášela, co si tehdy udělala s vlasama :D Já vím, že je to její práce, ale ten účes... no dlouho jsem si zvykala a občas se mi účes, se kterým se objevila, fakt nelíbil... ale ono se s těma vlasam moc udělat nedalo :D Tady je má ale super, vyžehlené, do drdolu, je tam obecně celá elegantní, takže tady mi nevadí :D Ta druhá část je prostě boží :D Tam se diváci ptají na různé otázky. Řekněme si to narovinu, některé z těch otázek byly takové zvláštní, ale o to větší prča to podle mě je. Jinak jsem přemejšlela o tom, že bych zavedla jakousi sérii anket... jak je na normálních blozích každej měsíc Photo of the month, tak já přemýšlela o něčem jako Best of Kristen Stewart... třeba... the best interview from 2010 a tak :D Ještě to musím promyslet, co si o tom myslíte? No já už půjdu, už fakt moc mluvím, no na ten rozhovor se určitě koukněte, já jsem se pobavila :D
* * * * * * * * *
Hi guys. There is nothing to write about today, nothing new or nothing I would like to write about :D so I was just watching some movie scenes on youtube and then, I found some all interviews and I had a lot of fun with it. When I came through all that Twilight stuff, I was young and I actually did not see all there interviews. I came through it with my old blog about Twilight, bud I've never been that type of blogger who always... you know like... published everything. I never had time for everything, I have always chosen just one or two things from five, because I just couldn't find time or mood for writing about everything. And because I was quite young, when promotions of Twilight and New Moon were comming around, I usually published all those photos, but I wasn't watching all those interviews, because I just didn't understand, what they were saying, so I... didn't like the fact, that the only thing I can say about it is, that they look great. And I miss it now. I miss that Twilight whooo, and I am so sorry I did not see all those interviews and I've never publish them at any of my blogs, because they are just amazing and I have so much fun with them. So I... decided to publish some of them now, in spite of the fact they are about four years old... Today I have for you one of my favorite. It's from Jimmy Kimmel Live! show, with Taylor, Robert and, of course, with Kristen. You can notice many things which will tell you something about Kristen that time. For example her hair? That's time of shooting The Runaways. I did not like what she did with her hair for this role, but here it looks nice. I didn't realize it's so long time ago until now :D What more to say. It's always fun, when they are somewhere togerther... or were, I have to say were, they are probably not going anywhere together, no more Twilight movies will be filmed. I am still so sad about that. Anyway, this interview is so funny, I love it. I think I've seen it before, but It's really long time ago, so I don't even remember it much. I'm so glad it's still on youtube. The second part is great :D Fans are asking questions. Kind of weird questions :D I wouldn't expect anything like that if I were there... but it's fun :D I am actually thinking about one survey. Actually about a series of surveys. You know like... photo of the month, but qute different. It would be like... "Best of Kristen Stewart". I need to think about that more, but... I think, it could be fine. Anyway, I talk too much. Check out this interview, I LOVE IT!


4 komentáře:

  1. úžasné interview :) aká je tam mladučká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak samozřejmě, že si to čtu :) Jinak já se mám docela dobře, jen mě dneska strašně naštvala jedna blbka od nás ze třídy, která si do mě docela často rýpe. Už jsem si řekla, že jestli mi ještě jednou něco řekne, tak to půjdu řešit s třídní, aby jí domluvila, ať mi dá pokoj... Ale jinak to jde. A jak se máš ty? Užíváš si volno? A už jsi na tom zdravotně lépe? :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle rozhovory jsem už viděla, moc jim to tam sluší. :)

    OdpovědětVymazat