pondělí 3. června 2013

Holly shit! Are you OK?

Tuhle fotku jsem našla dneska na internetu.
Tohle je pražskej okruh. Zbraslav. Tak čtvrt hodiny od nás, když řídí táta.
Ale my teda v nebezpečí nejsme, bydlíme na kopci, tady okolo nás se nemá co rozvodnit.
Respektive má, kunratickej potok, ale ten by se fakt musel rozvodnit hodně. Ale tahle fotka mě vyděsila.
Nevím, kdo z vás kde bydlí, ale chtěla jsem se zkrátka zeptat, protože je to fakt šílený, co se děje, jste v pořádku? Není vám nic? Zasáhla vás nějak povodeň? Furt tu nadávám, ať už přestane pršet. Jsem tu zavřená, protože jsem nemocná, ale nejradši bych šla někam ven a pomáhala lidem, které to zasáhlo. Dost mě děsí, aby to nedosáhlo úrovně 2002. Pořád prší.

3 komentáře:

  1. No ja som zo Slovenska, a aj Dunaj sa moc dvíha...ale niesom z Bratislavy tak ma to nemá ako zasiahnut a ani u nás moc neprší

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je sila, u nás moc neprší akurát v Bratislave je to vraj hrozné!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vážně hrůza:( Je mi moc líto všech lidí, které povodně zasáhli a jsem strašně ráda, že bydlíme na kopci v hodně velké vzdálenosti řeky. Neumím si představit, že bychom měli vytopený dům! Pořád prší:( V pátek mám jet do Prahy na muzikál Pomáda a vážně doufám, že se to aspoň trochu uklidní a že ho vůbec budou hrát.

    OdpovědětVymazat