pátek 21. června 2013

Gallery update 14.8: New On the Road stills

Ahoj lidi. Konečně jsem dneska byla venku. Už jsem zdravá, teď už je to oficiální... no dobře, nejsem, pořád mám antibiotika a kvůli nim jsem pořád hodně unavená, ale už nemusím být celý dny zavřená doma, už je mi celkem fajn, takže jsem byla dneska venku s nej kámoškou. Potřebovaly jsme pro něco dojít do školy ohledně rozepsání výsledků státní maturitní zkoušky, tak to byl fajn tam jít a zase některý ty lidi vidět... ale teda nikdo se tam neučil, fakt nikdo, prostě neuvěřitelný :D tak já vím, známky uzavřený, ale proč tam ty lidi vůbec lezou? :D No jak odpověděl náš třídní... teď už bejvalej třídní, tak nejspíš proto, že "chtěj jít do cukrárny... ze které jsme se zrovna vrátili" :D Tak proč ne no... :D Každopádně pak jsme šly nakupovat a koupila jsem si dvě nový trička... jsou fakt vtipný a jedno stálo jenom 150 Kč, tak to bylo fajn :D Hlavně už jsme se s nej kámoškou dlouho neviděly, tak to na tom bylo asi nejlepší. Každopádně jsme se příšerně přejedly oběda a mám pocit, že už nikdy v životě nic nesním :D Ne, fakt to nejde, zkoušela jsem to :D No nic, mám pro vás dneska nějaké další fotky. Sice se divím, že se objevily až teď tak dlouho po premiéře filmu, ale tak nevadí. Jsou to stillsky z On the Road, je jich celkem devět a nejsou teda ve vysoké kvalitě, ale mně se i přesto líbí :) Zase mě nutí si stáhnout ten film, ale pořád si to chci nejdřív přečíst :D Tak snad se fotky líbí, tady jsou čtyři, dalších 5 v galerii.
* * * * * * * * * *
Hi guys. I was finally out today. I am healthy, now it's official. Well... I am not, I still have antibiotics and I am still pretty tired because of that, but I don't have to be closed home whole day, so I went with my best friend out. We needed to go to our high school for some paper about our maturita exams and then we went shopping. That was cool, I have two new amazing T-shirts, one for 150,- so that was pretty good and they are funny. But now I am quite tired. A lot actually, because I was ill about three weeks, I felt very bad so I it's hard for me to be out for a long, I am tired after a few moments of walking. But I am glad I went. I didn't see my BFF for a long time, so it was great. Anyway, I have for you today something pretty awesome. I do not understand, why they published these photos so late after the premiere of the movie, but I have for you nine new stills photos from On the Road movie. They are not in a high quality, but they are cool and I love them all. It's forcing me to download that movie and watch it, finally... :D But I still want to read it first. Enjoy photos. Here are four, in the gallery another five.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat