sobota 15. června 2013

Interview 2003: Kristen Stewart on "On Air"

Žádný z mých zdrojů informací nefunguje a to mi drásá nervy. Fakt žádnej! Musím najít nějaké, co nejsou .org, nebo já nevím, čím to je, nefunguje mi ani .us :D Asi je to Google Chromem nebo já nevim... :D Jeden zdroj mi funguje, jeden jedinej a na tom není nic nového. Moje latinskoamerické zdroje bývají dost spolehlivé, takže věřím tomu, že je to proto, že se ani nic nového neděje :D Nicméně, mě to štve. Ale já si poradím, není to poprvé, co se to stalo, takže asi tak. Pořád mám ještě youtube... :D A tak jsem se rozhodla zase zapátrat v archivu a čím jiným začít, než úplně první živým rozhovorem Kristen pro televizi :D Je to krátce po uvedení jejího filmu Chyťte tu holku, alespoň myslím, že se to tak u nás jmenuje. Už je to dloooouho, co jsem to viděla, no viděla jsem to :D A ona je tam sladká, je jí jenom 13 a je fakt roztomilá, ten rozhovor je starý 10 let. 10 let, to je úžasný prostě :D Bývala takovou tou dětskou hvězdou, no stává se, že dětské hvězdy později přestanou hrát, ale Kristen ne, ani náhodou a doufám, že to tak ještě dloooouho bude. Nejlíp do jejích 80 let :D já se vždycky budu ráda koukat na její filmy :D Každopádně si to určitě pusťte :D Je tam i její táta :D docela typan :D taková mánička :D no nic :D Tolik se změnila a zároveň vůbec ne... a ten její hlas? Pořád stejnej, i ve třinácti. Prostě se koukněte, šup :D
* * * * * * * * *
All my sources are not working and it freaks me out! None of them. I need to find some without .org, that's the problem. Or I don't know, what's the problem, probably Google Chrome is the problem... who knows. One source is working and nothing new there. Doesn't matter, it sometimes happens, it's not for the first time this week, so... I will get over it :D I decided in the time of misery:D to publish some old stuff, and with what start when not with the oldest life interview with Kristen!! She was 13 years old there, so it's ten years. Oh god, she changed so much but she didn't change in the same time. It's still her :D She still sounds the same, did you realized that? Her voice did not change at all :D Ten years, god, I was 9. Year 2003 :D She's sweet there, I saw that like... for milion times and I love it:)

5 komentářů:

  1. Máš pravdu ten hlas se opravdu nezměnil :) A změna i nezměna :d Je to krásný takhle na to koukat :))

    OdpovědětVymazat
  2. hezký nový dess..:)
    A popravdě mě přidávání starých informací nebaví, ale musí to být..

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle interview prostě miluju! Ona už v té době byla úžasně svá A PapaStew je nejvíc hardcore týpek, máš svatou pravdu! Famewhore, jak říká Kristen Ale hele, teorie jednovaječných dvojčat zní bláznivě, ale zatím to tak opravdu vypadá, což je děsivý A ještě děsivější, že čteš Hru o trůny, kterou mám teď taky rozečtenou! Ještě mi řekni, že jsi fanynka Robba a Tyriona a můžeme to rovnou zabalit Uh, je to sranda, opravdu mě tohle baví

    OdpovědětVymazat
  4. FAKT MĚ DĚSÍŠ! Ten caps byl schválně, protože to jinak ani nejde Na Hru o trůny koukám od samých začátků, a protože teď zase roční pauza (jako fakt je to týrání!!!), rozhodla jsem si to přečíst, abych nebyla tak napjatá Catelyn taky nemusím a přesně z toho důvodu, jaký píšeš ty! Mám divně ochranářský sklony, když dojde na Jona, on je tak... hezky svůj A taky zbožňuju Ducha, vlastně všem "vlkům" fandím. Hele... jestli ale řekneš, že ten neexistující pár má něco společného s Daenerys, tak už opravdu nevím...    A taky strašně fandím Arye!
    Uh, to jsem se zas rozvášnila

    OdpovědětVymazat
  5. fakt se jí hlas moc nezměnil a krásný nový lay, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat