pondělí 10. června 2013

4 komentáře:

  1. Na téhle fotce mají naprosto úžasné výrazy, oba dva
    Přidala jsem si tě do menu, fotku jsem nakonec vybrala jinou, protože ze stejného setu, jako mám layout, je i prázdná ikonka pro affiliates, takže by to nakonec mohlo být docela matoucí. Vybrala jsem jednu z jiné návštěvy Jay Lena, tak snad to nevadí
    Naprosto chápu, jak to s odkazy v menu myslíš, dřív jsem je také měla jen tak, ale takhle je to takové přehlednější Fotku pro můj blog si můžeš vybrat jakoukoliv, jsem nenáročný tvor, když se to tak vezme
    A obdivuju tvoji odvahu v doplňování fotek, já se přemohla k doplnění photoshootů, na ostatní věci jsem už neměla, je to fakticky otrocká práce!

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuju i to, že na doplňování máš vůbec někdy náladu, opravdu! Když jsem s blogem začínala, přesouvala jsem články z minulého blogu a zvládla jsem to jen čtyři měsíce zpátky, protože toho bylo tolik, ugh! Nikdy víc!

    OdpovědětVymazat