čtvrtek 27. června 2013

8 komentářů:

  1. skvělá animka a ten film jsem neviděla, ale ten nápis je tam fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. nikdy jsem si popravdě nevšimla..
    jsi naštvaná kvůli haterům?

    OdpovědětVymazat
  3. Film som bohužiaľ nevidela :/ Ale drsná animka
    Na našej stránke je jedna dôležitá správa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si toho nikdy nevšimla a je to opravdu k pobavení

    OdpovědětVymazat
  5. Animace je to hezká, ale film bohužel neznám. Teď o prázkách bych se chtěla podívat na víc filmů s Kristen, protože zatím jsem viděla jen Twilight, Sněhurku, Na území žen a The Yellow Handkerchief. Mohla bys mi prosím nějaký pěkný film s Kristen doporučit?

    OdpovědětVymazat
  6. jj, je zbytečné se rozčilovat nad závidějícími lidmi, kteří sami nic nedokázali..

    OdpovědětVymazat
  7. Já se moc těchto detailů nevšímám A doufám,že už nejsi naštvaná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pred pár dňami som si tento film pozrela, a veľmi sa mi páčil. Kladivom po hlave ľuďom, ktorý hovoria, že Kris neviem hrať ! Podľa mňa tu bola fantastická, rola Mallory jej sekla :) A prečo si naštvatá ? Stalo sa niečo :o ? Inak, ten nadpis som si tam nevšimla...Inak, Angie, prepáč, že odpisujem až takto neskôr, ale nemala som moc času, ešte aj teraz som na noťasi tajne, mama by ma asi zavraždila, keby zistila, že na ňom som. Strašne ju to hnevá. Nuž, Cassandra Clare píše naozaj zaujímavo, je to skvelá autorka. Čo sa týka tých komentárov, je fajn, že ku každému článku napíšeš svoj názor. To je to skvelé na tebe a myslím, že by si s tým mala pokračovať aj naďalej ;) Ja si rada píšem s niekým takto cez komentáre, väčšinou teda s tebou, preto som si ťa veeeľmi obľubila Lyžiarský si teda vychutnám, už teraz sa naň teším a to je len začiatok leta A Chris je ako Thor naozaj bombastický. Keď prišiel do "našeho" sveta, tak mi prišiel taký vytretý, keď to moc nepoznal Tá scénka "another", teda ďalšiu, je skvelá Ten sa s tým nebabral, rovno to tam hodil

    OdpovědětVymazat