sobota 1. června 2013

Gallery update 14.2: Two new photos with fans

Byla jsem zase na scio testech. Tentokrát naposledy. A byla to katastrofa. Zase. Dneska to bylo ale pravděpodobně hlavně proto, že mi je hrozně blbě. Mám teplotu, ne vysokou, ale furt mám teplotu a hroznej kašel. Je to fakt nepříjemný. Černej kašel by byl horší, já jsem takovej hypochondr, co zkoumá všechny možnosti :D ale stejně to fakt bolí, když kašlu. Na prsou a v krku a nejhorší je, že nemůžu nic vykašlat. Vždycky to zase spolknu, než to stihnu vykašlat pořádně. Ách jo. A k tomu furt prší. Gene Kelly mi sice vždycky zvedne náladu, ale nedonutí mě to tančit v tomhle hnusnym mrazivim dešti a větru. No nic, i když je mi zle, chybělo mi přidávání. Ono toho moc novýho teď není, takže není ani moc o čem psát, ale dneska jsem našla tyhle dvě fotky a tak jsem se je rozhodla zveřejnit. Svým způsobem jsou i tyhle fotky tak trochu candids, ale neni to to samý, jako když paparazzi foťí každej Kristenin krok, takže nemám problém sem fotky s fanouškama dávat. Moc jí to tam slušelo, hrozně se mi líbí ty brejle :)
* * * * * * * *
I was at those scio tests again. It was a disaster. Again. Today it was probably especially because I am really sick. I have a fever, not high, but I have and I have terrible cough. Hopefully it's not whooping cough. Okay, that's not very probable and it would be worse than this, but still, I feel really bad and it really hurts. But I missed writing articles. There are not many new things to write about, but I have for you today two new fan photos. You know, these photos are like candids, a little, Kristen is spotted by some fan, but it's not the same like when paparazzi take that billion of pictures on the street, so I have no problem with publishing photos with fans. Kristen looked very beautiful, I love her glasses. And I really think, she loves her fans, she just hates that fuss aroud all the fame.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. No to si piš! A souhlasím! Spoby je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Nezapomeň na Hannu a Caleba! nůůů  

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti nezávidím, snád ti to prejde!
    To počasie ma tiež štve :/

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi líto, že ti je tak blbě :( Možná to bude tím, jak jsi se trochu zanedbávala během maturit a teď si to tvoje tělo takhle vybralo... Ale nejsem doktorka, takže to nechám na posouzení jiným Jinak ty fanouškovské fotky jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat