pátek 14. června 2013

0.1 Do you know this movie?

Co tenhle článek znamená? No... hlavně to, že se nudím. Tak jsem se rozhodla začít s takovými malými soutěžemi, které, jak doufám, by vás třeba i mohly bavit, pokud za ně slíbím nějakou odměnu :D Zkrátka jsem si říkala, že by mě zajímalo, jak dobře znáte filmy, ve kterých Kristen hrála. A tak jsem se rozhodla, že občas prostě zveřejním článek, ve kterém bude animace nebo dvě z nějakého filmu, ve kterém Kristen hrála. Zezačátku to bude lehké, později přitvrdím :D Pokud mě to nepřestane bavit :D Každopádně nevím, kolik to bude mít kol, ale filmy bývají dlouhé a já mám program na dělání animací, takže i kdyby mi došly ty, co najdu na netu, tak si to můžu začít stahovat a vyrábět si vlastní :D Takže asi tak. Co máte udělat pro to, abyste vyhráli? Jednoduché. Odpovědět správně na otázku, kterou vám položím. Z jakého filmu to je? A první, kdo odpoví správně, si může říct o co chce. O grafiku (designy dělám zřídkakdy, nejsem v tom moc dobrá, když jde o řezaný, ale pokud byste fakt hodně prosili, tak udělám i design), pokud chcete vidět nějaký vzorník mých prací, kromě mých designů, tak kuk sem< O nějaký článek, který byste chtěli, abych napsala, o nějaké fotky, které byste tu rádi viděli, o nějaký rozhovor, který jste našli a chtěli byste, abych vám ho přeložila, protože mu nerozumíte, o jakoukoliv prosbu, pokud to nebude něco vyloženě nenormálního. Nebo se mě můžete zeptat na něco osobního... prostě si můžete říct o úplně cokoliv. Já se pak rozhodnu, jestli je to splnitelné, a pokud to uznám za splnitelné, tak to splním :D Takže co vy na to? Líbí se vám ten nápad nebo vám to přijde jako blbost? Ať už tak nebo tak, tady je první kolo :D
* * * * * * * *
What does this article mean? Well, I am bored :D and I just decided to make a small competition. I don't know, how many rounds it will have, but I just wanted to do something quite entertainment for you. What is the point? Sometimes I will publish article with an animation or two animations from some of Kristen's movies. Without saying, from which one it is. This is what you are supposed to do, if you want :D answer a simple questions. Do you know this movie? What is its name? First person, who answers that, can ask me for anything. You can ask me for some graphic (not whole designs, I am not good at it, but I could make an exeption, but I can't do it always); you can ask me for an article, you want me to write about, about something, you would like to know or some photos you would like to see here or interview, you would like to read translated. You can ask me a question you want to know about me. You can ask me for anything, then I will decide, if it's not anything unrealizable... and then I will do it. So... this is round no. 1. First person who will answer from which movie are these animations can ask me for anything. (Anything normal!!!)

Do you know this movie? What is its name?
Znáte tenhle film? Jak se jmenuje?

3 komentáře:

  1. The Cake Easter! Tady Kristen podle mě podala jeden ze svých nejlepší výkonů :)
    PS: Za odměnu mi nic dělat nemusíš, já budu ráda odpovídat jen tak a zkoušet svoje mozkové buňky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne nič nehovorí, ale Kristen je tak aká zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to zajímavě :) a fakt nwm, z jakého filmu ty animky jsou

    OdpovědětVymazat