neděle 16. června 2013

I am GoT maniac. And I am SanSan shipper.

Čtu teď jednu knížku. Knížku, podle které je seriál.
Respektive knižní sérii, podle který je seriál.
A mám náladu vám o tom něco říct, protože se nudím:D
Game of Thrones.
Jistě jste o tom už všichni slyšeli, je to teď dost profláklé.
Začala jsem se koukat na seriál nedlouho po té, co vyšel. Momentálně už bych dávno mohla mít shlédnutou 3. sérii, ale vzhledem k tomu, že 4. bude až za rok, tak si to šetřím. Místo toho mám teď knihu. Dal mi jí brácha k narozkám. Asi před tejdnem. A to mám narozky na konci dubna, no nevadí :D Každopádně teď čtu, když mi je dobře a mám zrovna náladu. Má to asi 850 stran. Tou knihou by člověk klidně někoho zabil, kdyby dal hodně velkou ránu :D Je to vážně hrozná bichle :D
Moje nejlepší kámoška to čte taky. Ta už ale čte asi 6. knihu, takže ví spoustu věcí, který já nevím, ale neříká mi je.
Narozdíl od kamaráda, který to četl taky. Ten mi naopak každou chvíli něco řekne, protože mu připadá hrozně vtipný, jak jsem na něj potom hrozně naštvaná :D
Každopádně čtu.
To je něco, na co jsem tenhle rok neměla vůbec čas a zjistila jsem, že mi to hrozně chybělo.
Naposledy jsem nějakou knihu přečetla v únoru. Vlastně tři knihy během jednoho týdne :D Ale v únoru.
The Mortal Instruments, mluvila jsem o tom celkem často, mám na to téma i tumblr, ačkoliv se chvílema trochu odchyluju, když jsem líná dělat nový animace :D Ale je to tak krásnej pocit, že mám teď konečně čas číst. Jenomže je hrozně depresivní, když čtete, čtete, čtete, pak si to založíte, zavřete, vidíte, kde je ta záložka a zjistíte, že jste sotva v jedné pětině :D Miluju tu knížku, i když vím, co se tam stane díky seriálu. Ten je mimochodem taky skvělej, zamilovala jsem si ho, ačkoliv to není pro každého. Žádnou cenzuru nečekejte. Hodně krve a nahoty. Člověk si na to musí trochu zvyknout, přes prvních 10 minut 1. dílu 1. série jsem se dostala až napodruhý :D Ale nelituju toho ani náhodou.
Proč vám to píšu? Ani nevím, nudím se, a nemám o čem psát, tak píšu o další ze svých posedlostí, kterých mám až až. Už jsem se zmiňovala o posedlosti seriálem Doctor Who? Asi ne, ale o tom až jindy :D Hra o trůny je momentálně aktuálnější.


Mám tam své oblíbené postavy, oblíbené páry, neoblíbené postavy, postavy, které nenávidím.
Ale nikdy jsem si nemyslela, že zase začnu být tak posedlá nějakým párem, který ve skutečnosti neexistuje.
A nikdy v životě mě nenapadlo, že se stanu jedním ze SanSan Shippers. Tomuhle můžou rozumět jen lidé, kteří se na ten seriál dívají a nebo lidé, kteří čtou knihy. Nejsem zdaleka jediná, takových lidí je hodně, vím i o konkrétních příkladech, dokonce i o lidech, kteří píšou fanfiction, která potom čtu. Ale občas si připadám nepřístojně, že jsem se stala jedním ze členů fanklubu zrovna SanSan :D Tak, je to venku, já se hrozně styděla, říct to nahlas :D Ví to jen moje nejlepší kámoška :D Teď už to víte všichni, ačkoliv většině z vás to asi může být úplně ukradený :D
Stejně jako jsem posedlá Rumbelle, tak mě posedla i SanSan, až na to, že Rumbelle se alespoň doopravdy stala :D
Dobrá, jsem teprve ve 3. díle 3. série a teprve v první knize, neznamená to, že se SanSan nikdy nestane, ale hádám, že ne. Je to trochu divné, když člověk ví, kolik je herečce Sansy a kolik je herci Sandorovi a ostatně je to i divné v té knížce, přestože je tam Sandor o dost mladší než jeho představitel v seriálu :D Ale mladší je i Sansa, takže se to nestává o nic divnějším, ale nemůžu si prostě pomoct.
I am SanSan shipper and I am not ashamed of that anymore.
Because now I know, that I am not alone.
Asi jsem to jen potřebovala vědět a slyšet, že nejsem blázen.
Jestli máte silný žaludek a rádi historicko-fantasy seriály, tak je Game of Thrones přesně pro vás.
Mějte se :D
-Angie.

2 komentáře:

  1. Game of Thrones poznám, videla som niekoľko dielov, ale potom ma to prestalo baviť. Niekedy ma ale zase chytí ta nálada, keď si to chcem pozrieť. Každopádne, ten seriál je skvelý, tie efekty a podobne... Pre fanúšikov histórie je to hotová balada. Mimochodom, ten film s Jennifer... Pôvodne som to ani nechcela pridať, ale predza len, je to celkom dôležité, a navyše pridávam skoro všetky novinky, tak som to predza len pridala. Ale nepáči sa mi to, ani trochu. Filmy podobného filmu ma vôbec nezaujímajú a som prekvapená, že vôbec do toho Jennifer šla. Nevadí, no. P.S.:  The Mortal Instruments som tiež čítala niekde začiatkom roka a je to úžasná kniha. Neviem sa dočkať filmu a ďalších kníh :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak SanSan, ty tajnůstkářko! No je fakt, že oni by byli mimořádný pár, ovšem nejsem si jistá, jestli by Sansa byla dvakrát šťastná, i když u ní to občas vypadá, že by nebyla šťastná vůbec s nikým, což je teda šílený A koukám, že jsi na tom vážně podobně jako já Hrozně lidí mi doporučuje knížky ke čtení, někdy je mám už dokonce v počítači, ale za boha se k nim nemůžu dokopat! Je to nějaký prokletí, asi A nejhorší je, že když něco rozečtu, je 90% šance, že mě to chytne, může to být strašná blbost, ale stejně po pár stránkách najdu něco, co mě to donutí zbožňovat - teda výjma povinný četby k maturitě, to jsem občas myslela, že zhynu Takový Spalovač mrtvol byl skoro nad moje síly, byl jednou z nejtenčích knížek a trvalo mi skoro týden, než jsem ho přelouskala Pak jsem ho odhodlaně šla ohodnotit na databázi, kde mi spadla brada, když jsem zjistila, že je to jedna z nejlíp hodnocených knížek, nejspíš jsem barbar   

    OdpovědětVymazat