sobota 22. června 2013

Gallery update 15.0: New/Old photo from the set of New Moon

Udělala jsem novej design. Dobře... kecám :D Neudělala, našla jsem ho :D Našla jsem ve starejch dokumentech z virtuálního počítače, co jsem měla, jeden blend, který jsem dělala zřejmě už dost dávno... ale přesto se mi hrozně líbí :D A rozodla jsem se, že z něj udělám příští design. Takže jo, bude to chtít úpravy, ale ne zas takové :D A není ani náhodou červenej :D ani jediná věc tam neni červená, takže to bude velká změna :D Ale mám pocit, že tu na blogu furt střídám dvě barvy dokola, ale je mi to celkem jedno. Wallpery, to je moje, ale designy já moc neumím. Dobře, za tohle by mi hodně lidí nafackovalo, ale neumím je zkrátka tak jak někteří grafici, co mají stránky s objenávkami. To, že jsem si o jeden napsala, to byl trochu zkrat. Já jsem za těch 6 let, co bloguju, měla design od někoho jinýho asi jen 3x nebo 4x, možná víckrát, ale ne o moc. Já jsem si vždycky stála za tím, že bych měla dělat vlastní za jakýchkoli okolností. I když za to nestály. A věřte mi, že tehdy, když jsem začínala, za to opravdu nestály :D Nicméně já když jsem doma a hodně přidávám na blog a mám čas a furt koukám na tu stránku, co je nového v komentářích a tak, tak mě ten design, který zrovna mám, začne hrozně rychle nudit... Jo, já vím, jsem nemožná :D prostě už po týdnu mě trochu otravuje i ten, který tu teď je :D Takže sice ho nezměním hned, pořád převládá pocit, že se mi líbí a že se mi povedl :D ale už mi chodí na mysl to, za co ho vyměním :D Hádám, že to bude v červenci, až se vrátím z Varů. Áááá, leze mi po noze mravenec! ... Už zase ne :D Ne, nejsem opilá, jen praštěná :D Zjistila jsem, když jsem ukládala tuhle fotku do galerie, že tam mám hroznej bordel. Fakt strašnej. Nemám to tam vůbec dodělané, mám to všechno různě rozházené a tak... já se v tom vyznám, protože je to můj chaos :D ale věřím tomu, že nikdo jinej nemůže v životě zrovna článek s touhle fotkou nikde najít, až nebude na hlavní stránce :D Dneska ne, dneska jsem na to moc líná a za chvíli mi začíná Fantastická čtyřka na Coolu, ale zítra na to musím sednout, až přijdu z turnaje, protože mě ten nepořádek rozčiluje :D Každopádně jsem tuhle fotku původně ani nechtěla přidávat, rozhodně ne dneska, přestože je tak pěkná, ale musela jsem kvůli tomu založit další článek, pro kterej nemám rubriku a jen mě to utvrzuje v tom, jakej maglajz tam v tom mám :D ale potřebovala jsem se vykecat ohledně toho připravovanýho designu, takže jsem se k tomu dokopala :D Je moc pěkná, je to z natáčení Nového Měsíce z roku 2009 a jak jste jistě poznali, je to ze scény, kdy byla Bella v kině s Jacobem a tim magorem, jak se sakra ta postava jmenuje? Já mám úplný vokno :D Prostě s tím, co ho hrál Michael Welch, nechce se mi to hledat :D Já fakt nevim, ty jo. Je to možný? To jsem Stmívání (jako jen první díl) viděla 15x a četla jsem to asi 3x... Pomoc! :D Každopádně tu košili bych poznala všude. Já nechci bejt tak blbá, já si musim vzpomenout, jak se jmenuje! :D Mike? Ne... nebo jo? :D Bože, tohle už je fakt vážný, asi si nechám vyšetřit hlavu:D Výroční gallery update, 150., a já sem píšu takový výblije :D
* * * * * * *
I made new layout. Well... that's a lie. I did not. I found one pretty cool old blend I made about... year ago, and I decided, that it's deffinitelly gonna be next design :D And it's not red at all. It will be huge change :D And it's from one of my favorite shoots and I really don't understand I forgot about this collage :D And I am starting to be bored with this new one, so I am pretty sure that this change will come quite soon. Well, in July, not that soon. And I realized, when I was saving this photo to gallery, that I have a huuuuge mess there:D It's so disorganized, I need to do something with it. Well... not today, I don't have mood for it :D but I need to do it soon. Well, now I have for you new old photo from the set of New Moon movie in 2009. It is very beautiful photo but I never thought I will publish it, because I was lazy, but I wanted to tell you about that new layout thing, so I decided to write this article :D As you can see, it's from that cinema scene with Jacob, I would recognize that shirt everywhere.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Pěkná fotka. A design je dokonalý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda její starší rozhovory, jsou takové víc otevřené, v klidu Poslední dobou mě její rozhovory moc nebavily, nebo takhle... pořád to bylo to samé dokola, jakože fakticky to samý, že? A ono se to zažere, a pak už to prostě není ono
    Hlavně doufám, že se brzy dočkáme něčeho nového, třeba nějaký videorozhovor, i když mě nenapadá nic, kde by se v blízké době mohla ukázat, ale co... třeba se něco naskytne
    James musel být hrozně fajn chlap, já si ho v žádné jiné roli nevybavuju, ale protože mám WttR fakticky ráda, oblíbila jsem si i jeho, takže mě ta zpráva opravdu zaskočila, ale to asi všechny...

    OdpovědětVymazat