středa 26. března 2014

AmeUl news: Cast update - 4 new actors

Ahoj lidi. Dnešek stál fakt za hovno a to ještě ani neskončil. Ale už jsem doma, takže už snad nemůže bejt ani horší... Nesnáším svojí školu, rozhodně do ní nebudu chodit i příští rok, prostě ne, seru na to, nemá cenu, abych studovala školu, která mě sere každou minutu, kterou v ní strávím, jen proto, abych měla titul... to fakt ne. Hrabe mi z ní. Dneska jsem totálně posrala test ze statistiky, jakože totálně, tak, že nebudu mít ani jeden bod. Bylo to mnohem těžší, než jsem čekala a vůbec tam nedala ten začátek, kterej jsem ještě i chápala... a příklad typu, kterej jsem si myslela, že umím... jsem taky nedala, protože byl tak divně zadanej, že jsem totálně netušila, do čeho to mám dosadit. Je mi trochu zle od žaludku, takže jsem šla domů. No před tím jsem ještě strávila asi 45 minut na úřadě a snažila se dosáhnout toho, aby mi dali dělat novou občanku, protože v květnu jedu do Barcelny a zároveň mi vyprchá platnost, takže prostě před tim potřebuju novou občanku a ta ženská nebyla schopná pochopit, proč nemůžu přijít, až z toho Španělska přijedu :D no maj nějaký debilní lhůty, že mi to nemůžou dát dělat dřív, jak 30 dní před vypršením, takže jsem nakonec vyplázla stovku poplatek za to, že mi jí vymění, jako poškozenou... BOŽE!!! No nic, dobrý :D A pak ještě kretén v obchodě, kde jsem si koupila oběd, kterej jsem ani nemohla sníst, páč se mi udělalo blbě :D Prostě den blbec. No dobrý, přestanu si stěžovat, ale jsem nasraná na všechno dneska :D No, mám pro vás nějaké novinky ohledně AmeUl... ale vůbec se mi to najednou nehce znova psát česky, jak jsem to psala anglicky docela dlouhý :D Ale tak už to napíšu, když jsem začala... :D Mám pro vás 4 herce, kteří si zahrají v American Ultra, dva jsou takový asi oficiální no a dva jsou teda jenom na IMDB zatím, takže to asi není úplně na 100%. Začnu s těma z IMDB, tedy zprava, co se týče fotek. Tak ta první se jmenuje Monique Garderton, která si zahraje roli jménem Crane. Její hlavní prací je teda to, že je dablérka a kaskadérka, ale už si párkrát i v nějakém filmu nějakou malou roli zahrála. Můžete jí znát třeba z filmu Jeníček, Mařenka: Lovci čarodějnic :D Což jsem viděla :D :D :D :D no nic, kde měla dokonce dvě role, hrála jednu plesnivou, zlou starou čarodějnici... kde si neni zrovna podobná :D a pak ještě tuším matku Jeníčka a Mařenky :D takže no big deal, ale tak všechno se počítá. Má tam těch hereckých záznamů docela dost, ale většinou jen takové malé roličky no. Nevím, jak velká bude tahle, ale chtěla jsem říct, že je teda mezi ní a Kristen ještě jiná souvislost, než ta, že spolu budou hrát v AmeUl, protože Monique hrála v Zatmění. Měla tam roli v jednom z flashbacků tuším, kdy hrála upírku, která teda neměla ani jméno, ale byla tam. Nevím, jestli se s Kristen třeba vůbec setkaly a nevím, jestli si ji vybavíte, ale když kliknete na název filmu, tak je to odkaz na fotku z té její scény. No, tak to bysme měli jít, vedle na fotce je Don Yesso, která bude hrát velitele vzdušných sil, no nevím, jak velká role to bude, ale bude tam :D a ten má mimochodem taky určitou drobnou konekci s Kristen, a to takovou, že Don hraje ve filmu Focus s Willem Smithem, ve kterém měla úplně původně hrát po boku Toma Cruise... nebo Bena Affleca? Teď nevim :D i Kristen, no nakonec jak pro Kris tak pro Toma Affleca padl, což je škoda, ale nezoufejme si, ke Kristen přiletěla další spousta skvělých příležitostí... jako například American Ultra, že ano. Teď k těm oficiálnějším, takže ten třetí zprava je hrozná držka :D a jmenuje se Walton Goggins. Ale vážně, jsem to jenom já, nebo i vám připadá, že vypadá trochu děsivě? Trochu dost? Jak psychopat? :D Nejen na týhle fotce teda, i když na týhle fotce ještě o něco víc než normálně :D Tak ten bude hrát postavu, která se jmenuje Laughter a asi není mezi ním a Kris žádná konkrétní přímá souvislost.. k nepřímé se dá teda vždycky nějak doklikat, ale na to jsem líná. Můžete ho znát třeba z filmu Nespoutaný Django. No a posledním hercem, který se objevil na seznamu obsazení je John Leguizamo, který je známý pravděpodobně především proto, že propůjčil svůj hlas animované postavě lenochoda Sida z Doby ledové ve všech jejích částech... a souvislost s Kris jsem taky nenašla, ale já jí ani moc nehledala :D Dřív spolu ve filmu nehráli a dál se mi nechtělo zacházet. Každopádně jeho postava má dokonce i příjmení a jmenuje se Brad Gage. Jsem hrozně ráda, že se ohledně AmeUl objevuje tolik novinek, je to skvělé :) nesmírně se těším, až se začne natáčet a tak vůbec. Mimochodem podle nějakých ne úplně potvrzených zpráv mělo natáčení Still Alice skončit už včera, ale nevím úplně jistě, jestli se tak vážně stalo a tak nějak to asi pořádně nikdo moc neví :D zatím aspoň.
Hi guys. Today was awfull. And it didn't even end yet. God, I hate my school, I really hate it there, makes me crazy so much, I hate it. I totally screwed up exam from statistics... like, totally, zero, nada, nothing in there, it was much harder than I expected and all the time I was studying for that was for nothing... and more things happened today, so I went home, because I am sick a little, so I didn't go back to school after a long time spent in municipality, because I need new ID card, but it was obviously a big problem... Doesn't matter, just a bad day. I have for you now some news in cast of American Ultra. Two are according to IMDB and two are kind of official, or it looks like that. Those two from IMDB.com are Monique Garderton in role of Crane, her main parts in movies is usually stunt stuff, but in American Ultra she's going to be as an actress. You could see her in... for example in Hansel & Gretel: Witch Hunters where she played one old witch and also Hansel and Gretel's mother, I think... or someone. BUT! She also played in Eclipse. Her character did not have name, but when you click on the name of the movie, which has different color, it's a link to a photo. I don't know if you remember, but I think it was in one of those flash-backs. Well, then, according to IMDB.com it's Don Yesso in role of Air Force Commander, who by the was has also small connection, because he plays in movie called Focus, which is movie, that Kristen should play in, but it didn't happen in the end. So that's the connection... well, I guess Air Force Commander won't be that big role. So, I am going from the right, the person on the third photo from the right side, is Walton Goggins... I can't help myself, but he looks really scary in this photo! :D His role is called Laughter. Walton played for example in Django Unchained... and I didn't find connection, between Kristen and him... maybe there is none, but I was also lazy for it :D Well... and the role of Brad Gage will play actor, who is known aspecially for the role of Sid from Ice Age, he gave him his voice. So we will se also his face in American Ultra. So that's it. I am so glad we have so much news about this movie, that's great.

9 komentářů:

  1. Koukám na první sérii po obnovení, ono těch starých je nějak hrozně moc Ale až si dokoukám tohle, a nebudu mít vůbec na co koukat, nebo tak něco Tak se pustim i do těch starých pokudj e někde seženu
    S tou školou mě to mrzí, jádneska psala z matiky, doufám že to bude nejhůř trojka, ale nevim no, dost se toho bojim. Tu Barcelonu ti moc závidím, ale na úřadech je to šílený, pamatuju si jak jsem si dělala občanku v 15, sice jsem se vyhla frontám, díky mamce, která v té době na úřadě pracovala (taky jí tam hrabalo tak už tam nepracuje DD ) ale musela jsem se kvůli tomu fotit a když jsem jim tam tu fotku donesla tak mi oznámili, že je mi k ničemu, protože od teď na ty nové občanky si to fotí sami... A jjá jak idiot ještě předtim si musela pro ty fotky, takže čas a 100 v háji Tu MOnique si ze Zatmění vůbec nepamatuju A proč to píšeš i anglicky i česky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten seriál neznám..
    A můžu tě uklidnit s tím dnem blbec. Naše škola měla od pondělka ject na lyžák, ale v neděli ho zrušili, protože nebyl sníh. (Já jsem nemocná, takže je mi to stejnak jedno ) No, ale v pondělí v noci sníh napadnul, tak se škola rozhodla, že ode dneška do neděle na ty hory nakonec pojedou. Taky dobrý, ne? D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tě za to obdivuju Já bych to v aj nikdy takhle nedala Nejsme v ní moc dobrá a hlavně mě jde spíš překládat z aj do češtiny, ot mi jde dobře celkem ,ale když mam něco psát tak v tom mám mezery trochu :/ Jinak občas si ty tvoje články čtu i v aj, právě kvůli procvičení
    Aha, tak to je blbý, jako nesnášim když tam učitelka dá těžký příklady a řiekne, že tamto je moc jednoduchý, přitom já jsme ráda, že (když vůbec) to jednoduchý chápu! :/ Děláme Logarimty.. můj konec

    OdpovědětVymazat
  4. strašně ráda s tebou spřátelím :))!! Mám tvůj blog fakt ráda .. Taky nejsem nejmladší, už mám cet, rovných dvacet .

    OdpovědětVymazat
  5. No, mě bude za půl roku až dvacet jedna, už tam budu mít další číslo, šílený
    Ty, a úplně jsem si všimla, že se blogová kategorie opravdu posunuje nahoru, většinou těch 18,19,20 i více, nevím, čím to je , buď jsme nevyspělí, anebo mládneme s mladší generací spíše
    Moooc děkuji za ikonku, ale těžší pro tebe , nemám nic spešl, určitě uděláš hezkou, všechny jsou bombový :)! Já ti udělám zítra ikonku s Kristen :)!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jediná snad ne Ale mě to baví, mám ráda angličtinu a když tomu rozumim je to uper. :) To jsme ti taky psala do emailu dneska .. Mě blog a sseriály taky naučili líp než učitelé teda já si na svého učitele teď nemůžu stěžovat, dělá zajímavé hodiny a je to super, ale celkově jsem ráda, že díky seriálům toho umim dost. :) Hlavně přes prázdniny pořád to slyšim a nezapomenu tolik. Já je taky nenávidim

    OdpovědětVymazat
  7. myslím si, že máš naprostou pravdu, na blogspoty chodí mnoho, vlastně jsou tam téměř všichni , a tam je to kategorie dvacet plus ... já mám raději blog , občas jsem nějaký blog měla, ale žádný jsem ještě nikdy nerozjela jako s Anne, a fakt mě to baví, hodlám u toho zůstat , takže vlastně já začala až teď ...
    Vidím, že ti více lidí skládá poklonu za angličtinu, fakt tě obdivuji , já jsem byla vždy více přírodovědecký typ, na češtinu nedám dopustit , tento před miluju, ale raději jsem počítala logaritmy a brouzdala nad rovnicema než mluvila anglicky.. Ale fajn mě motivuješ, měla bych se nad sebou zamyslet .

    OdpovědětVymazat
  8. no právě, nikdo nemůže neříct, že jí to nesluší, ta sukně mě úplně dostala, měla bych projít obchody, takovou bych taky brala .
    Kristen je hvězda sama o sobě, fakt ráda čtu tvůj blog o ní, věřím, že ho potáhneš ještě dlooooho, taky bych chtěla pokračovat, mě to moc baví , a ještě, co se týče psaní, i když si připadám jako paparazzi, přece o někom píšu a ještě o skvělé Anne. Je fakt, že k Anne mám blíž, ale ještě mě lákalo si založit blog o Olivii Wilde , protože by byl úplně samotinký .
    S tou AJ tě fakticky obdivuji, někdy bych chtěla se do ní pustit a trošku se zlepšit a mě by docela zajímalo, jak si ji procvičuješ.. čteš třeba knihy, anebo koukáš na filmy :)? Říkám si, jestli je lepší si koupit knihy gramatiky a učit se jako ve škole, aby sis ji více procvičila, anebo si koupit třeba Stmívání v AJ  a číst ??

    OdpovědětVymazat