čtvrtek 19. září 2013

Gallery update 18.7: New photos from Switzerland

Ahoj lidi, jak se máte? Mám se fajn, dneska jsem prodala nějaké učebnice, tak jsem se trochu nakapsovala, což je fajn :D Samotná návštěva starého gymplu byla dneska fakt zážitek :D možná o tom napíšu celej článek, protože dnešek byl fakt něco :D teda jako zas takový něco ne, ale byla to docela sranda... No, asi budu muset dát nějaký ty peníze bráchovi, protože některé z těch učebnic kupoval on, ale rozhodně mu nedám půlku, s tím ať se rozloučí :D většina učebnic, kterou jsem prodala, byla moje :D takže má smůůůlu :D No už jsem mu dala 400, to je jak, kdybych dneska nešla na plazmu, což jdu teda, už za chvíli :D Takže tak. No tohle je taková rychlovka, protože nevím, jestli se mi bude chtít něco psát, až se vrátím z plazmy. Snad tam sebou nešvihnu :D to se mi ještě nestalo, tak snad s tím nezačnu :D ale asi budu chodit častěji, sice mě to tam štve, ale je to dobrý skutek a když mám co dávat, proč to nedávat. Chtěla jsem se zapsat do registru dárců kostní dřeně, ale na to si potřebuju nejdřív sehnat kardiologa a zjistit, jestli můžu nebo ne... ale obávám se, že právě ne, tak to chci vykompenzovat tou plazmou a konečně zajít i na tu krev. Ale ten pocit, že můžu darovat kostní dřeň a skutečně někomu třeba zachránit život nebo mu dát tu šanci... to je něco k nezaplacení... doufám, že to půjde.. uvidím, a když ne... zapíšu se aspoň do registru dárců orgánů. To nevadí... každopádně... furt říkám každopádně :D ale no, nebudu to řešit :D Mám pro vás dneska nějaké fotky, jsou ze Švýcarska a většinu z nich fotila buď Chloe - jejíž část ve filmu už je dotočená - anebo její bratr. Více fotek můžete najít na jejich twitteru. No tyhle fotky byly focené v době, kdy se natáčel film Sils Maria v této lokalitě u městečka Sils.
* * * * * * * * * * *
Hi guys, how are you today? I am fine, I sold some books from school today, so I guess I am kind of rich now. I will probably have to give part of this money to my mom, because she bought some of these books, not all of them, but some of them... and I guess some money to my bro, because he also bought some of them, but the main part is mine :D I also go to plasma. In few minutes actually, I have to leave at five o'clock but I wanted to publish at least one article, because I am not sure if I wil be able to write another one when I come back home :D Anyway... I'm still saying anyway. And actually. I was still saying actually when I was in London. Everytime our house dad or mom asked us, how we like that, I said, that it was beautiful, that I actually really enjoyed that, or... I don't care, if it's rain, I like it, actually... :D Well.. I have for you some new photos from Switzerland where is Sils Maria filmed now. Most of them are taken by Chloe or her brother. You can find more on their Instagram accounts. I really love these photos, Switzerland has to be amazing:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

More photos here or here.

4 komentáře: