pátek 31. ledna 2014

Gallery update 25.8: New portraits from Sundance

Věděli jste, že existuje skupina lidí, která shipuje (tedy spojuje do páru)... Draca Malfoye a... jablko a říkají tomu Drapple? :D Prej existuje i pár fanfiction, která si asi musím přečíst :D Já jsem to netušila, až doteď :D Jen jsem tak přemýšlela při sledování jednoho z mých oblíbených filmů (Vězeň z Azkabanu), co má Draco pořád s těma jabkama :D tak jsem se koukala do googlu, jestli jsem jediná, koho to zajímá... a vyjelo tam na mě tohle :D :D No odteď jsem rozhodně fanoušek Drapple :D No nic, musím mít 41, protože je to liché číslo. Stíhám to, takže se s tou 40 nesmířím :D Jsem posedlá lichými čísly, spíš úchylná, až na devítku. Takže mám pro vás 8 nových portrétů ze Sundance. 7 z nich je z té úplně první série no a ten poslední je další pro The Hollywood Reporter, kterou osobně miluju nejvíc ze všech těhle nových portrétů a je jedním z mých oblíbených úplně ze všech, který se ze Sundance objevily. No z těch, kde je Kristen sama, z těch nových 7, se mi asi nejvíc líbí ta první a ta 4. z těhle čtyř, které jsem vám vybrala pro aktuálku. Zbytek potom v galerii :)
* * * * * * * * * *
Did you know, that there is a group of people who... ship Draco Malfoy with an apple and call them Drapple? :D I didn't know until now! I just thought about what he has with those apples, always... :D so I googled, if it's just me, who is interested in it :D and then I found out that... it exists :D Drapple. I am definitly Drapple fan :D Anyway, I want 41 now, it's an odd number :D I love odd numbers except nine. I have for you 8 new portraits from Sundance. First 7 are from that biggest session, all of them are just with Kristen. The last one, which I actually love the most, probably, is for The Hollywood Reporter, it's one of the best from all of those portraits which were published, in my oppinion. I love it. Kristen looks gorgeous, from those new solo ones I like especially the first and the last one which I used for this update.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com

9 komentářů:

  1. O Drapple jsem ještě nikdy neslyšela Vlastně jsem si Draca a jeho jablek nikdy pořádně nevšímala a uvědomila jsem si to až teď! Jinak fotky Kristen jsou vážně krásné:)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem FF na Harryho Pottera, spolubývajúca je čistý Potterov fanúšik a sama ma priviedla k niektorím poviedkám, len vďaka nej som sa k ním dostala :) Moja obľúbené sú Snape a Hermiona, ale k Drakovi a jablku som sa ešte nedostala Počula som teda o shipovaní Draka a Harryho, ale toto ? No téda Daj vedieť, ak sa do toho pustíš :)
    Čo sa týka Poirtraits, sú dokonalé, Kristen je tu bombová, milujem ich :)

    OdpovědětVymazat
  3. Drapple? Draca mam rada i toho herce, ale tohle by me fakt nenapadlo   

    OdpovědětVymazat
  4. pááni, Kris je na těch fotkách úúúplně nejdokonalejší:3.. a nový layout --> krásná změna<3

    OdpovědětVymazat
  5. Vysvedčenie ? No, ehm ... Hlavne, že je za nami, však ? Len ten deň prázdnín je málo, ešte keď sa chúďa moja slečna musí učiť španielčinu... Veľa síl a pevných nervov, ja budem popri tom trénovať na gitare, aby som mohla zahrať ten parádny cover
    Nie, nie, neboj, 'pochválim sa' Takže, bolo bolo šesť 1, šesť 2 a dve N Čiže z dvoch predmetov som nebola klasifikovaná Takže tak. Hanba, ale čo už

    OdpovědětVymazat
  6. Musím urobiť komisionálne skúšky, teda odpovedať z celého polroka, ale keď to dám aj na 5, nič sa nestane. Mňa to úprimné vôbec netrápi, možno tak kvôli rodine, ale inak vôbec Je to polrok, N-ko som ešte nemala, takže je to niečo nové Stávajú sa predza horšie veci Mám k tomu zlý prístup, ale naozaj mi je to jedno Ruštinu sa plánujem doučiť, už sa teším na tie učebnice, trénujem si prízvuk a verím, že sa na to chytím, no .) Horšie to bude s fyzikou
    Ou, urobím, čo bude v mojích silách. Mám sa čo ešte učiť, no ktovie... možno to raz zahrám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neskutečně krásné ty portréty jsou :)) moc jí to sluší. Jinak, o Drapple jsem fakt nic nevěděla, ale první, co mi blesklo hlavou, bylo jak Draco kouše do jablka snad v každém díle na to se musím podívat

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tie fanfictions s Drapple si musim určite prečítať To som naozaj nevedela A tie fotky vyzerajú krásne, Kristen vyzerá dokonalo úplne všade :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kristen tam je boží! Na některých fotkách dokonce vypadá, že je taková nevinná. :)
    Drapple.. O tom slyším taky poprvé, ale díky tomu aspoň chápu, proč se právě v Harrym vyskytovalo tolik scén Draca s jablkem. Zrovna čtu s tím jablkem toto → http://24.media.tumblr.com/b87fe3a710dcce95a757fbdb2e9f7652/tumblr_mp2nizh5fl1swf5eyo1_1280.jpg
    Já mám právě s tou americkou angličtinou  problém, ve škole se učíme akorát tu britskou, i když tak či tak nerozumím oběma, proto jsem si asi stáhla tu třetí hvězdu s titulkama, jinak by to nešlo. Ale ty titulky teda byly velký jak kráva, tak slepá jako fakt nejsem. Já jsem spíše na tu němčinu, jsem i rozhodnutá z ní maturovat, navíc už jsem byla i v těch německy mluvících zemích, takže mám trochu zkušenost s mluvením.
    To cestování ti strašně, ale strašně závidím! Jako kouknout se do Bruselu či Londýna? Asi puknu závistí! A Osvětim? Tam jsem měla jet taky no, jenže má 'úžasná' osoba zaspala, takže se žádný výlet nekonal a musela jsem jít místo toho do školy, fajn den no, když byl akorát tělocvik. Kamarádka mi jen vyprávěla, že to tam bylo úžasný, že si to užívala, ostatním se prý chtělo dokonce brečet, jen ona si to tam představovala, jaké to bylo v té době atd.
    Víš, ty mě jednou asi zabiješ těma dlouhýma komentářema. Ale tak jsem ráda, že je s kým si takhle psát. :)

    OdpovědětVymazat