úterý 14. ledna 2014

News about 'American Ultra'

Upřímně? Fakt vyšiluju. Vyšiluju, protože se najednou objevuje strašně moc věcí a já fakt nemám šanci to kvůli času stíhat. Respektive neměla bych mít, bohužel jsem takovej lempl, že jsem se prostě zase neučila, ale zejtra už vážně musím, takže tu nebudu tolik :D Každopádně týdny nic a najednou taková smršť :D Kristenina účas na Sundance byla potvrzena, takže se v pátek asi dočkáme nějakých těch fotek, pak pár dní potom bude fashion week v Paříži, kde bude přehlídka Chanelu a sice není jasné, jestli tam Kris bude, ale mohla by... takže nás čeká spousta věcí, které jsem ani nezmínila :D No teď mám pro vás další zprávu, která se týká dalšího projektu, a to tentokrát American Ultra. Scénárista snímku je dost aktivní na twitteru a je to trochu magor :D no napsal nám aspoň něco, co se týká American Ultra. Jeho zpráva zní následně: "Všichni, kteří chtějí novinky o Ultra (American Ultra tím myslí, nepochybně:D), brzy se dočkáte! Pracujeme na tom, je to dřina. Jesse začal se svým bojovým výcvikem!" Nadšení? Já rozhodně:)
* * * * * * * * *
Honestly? I am freaking out. I am freaking out, because so much news are coming out and I don't have TIME for it. Weeks of silence, and today? Three interviews, and that's not even part of those news we have. Kristen was confirmed to attend Sundance, so it's gonna be on Friday, sooo excited, but it doesn't work very well with my schledule... I am supposed to learn a lot. Anyway, another thing right now. Max Landis, the writer of American Ultra is very active on his twitter accound and he finally wrote something about American Ultra movie where should Kristen play alongside with Jesse Eisenberg for the second time. Soooo exciting, I am so happy about that! :)

2 komentáře:

  1. Bojím se, že se nám to tempo ještě zhorší... A pak zase nebude do čeho píchnout, naprostá klasika

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, jsem zvědavá, co z toho vyleze..

    OdpovědětVymazat