neděle 26. ledna 2014

2014 Sundance Film Festival: Interview with Josh Horowitz and with Ben Lyons

Myslím, že není zrovna dvakrát moc lidí, se kterými Kristen... ráda dělá rozhovory, jakože opravdu ráda... myslím, že není zrovna ten typ, který by si propagaci filmů nějak extrémně užíval, samozřejmě taky záleží, kde a s kým zrovna je a je to součástí její práce, jasně, ale dělat během jednoho dne miliardu různých rozhovorů msí být rozhodně dost náročné, nejen z toho hlediska, že se všichni ptají dost na to samé :D ale zkrátka člověk už potom asi ani nemá náladu s někým dalším ještě mluvit. Ale osobně si myslím, že rozhovory s Joshem Horowitzem z MTV nebo s Benem Lyonsem z Extra TV jsou výjimkou. Možná mi to tak jenom připadá, ale nemyslím si... myslím, že mi přijde Kris v rozhovorech s nima víc v pohodě právě díky tomu, že je zná víc, než jiné lidi. Josh je... Josh no, Horowitz, já ho mám hrozně ráda, rozhovory s ním jsou vždycky hrozně vtipné a zábavné a on je takovej správnej, je fakt skvělej, z mýho pohledu. Třeba ty jeho neustálý kvízy, třeba na Comic Conu, ty prostě miluju, viděli jste ten s castem z TMI? :D Ten byl dokonalej... no nic, odbočuju. No a Ben Lyons? Animace, co jsem dala nahoru, jsem si prostě nemohla odpustit. Ben mi přijde jako vážně skvělej kluk (říkám kluk no, nevím, jak ho nazvat, na označení MUŽ mi přijde ještě moc mladej:D), působí na mě hrozně upřímně a přátelsky a mám ho ještě radši po rozhovoru s ním, který jsem před chvílí viděla a který vám sem možná hodím za chvíli a nebo zítra, těžko říct. Mimochodem, dneska jsem poprvý jela autem bez táty! :D Já teda oficiálně moc nesmim, páč je to auto firemní, ale jen jsme jely s mámou nakoupit :D já vím, furt tam byla máma, ale ona mi nemůže radit nebo mi do toho kecat, páč neumí řídit, takže to bylo všechno na mně :D Což bylo fajn, ale trochu děsivé :D ale vrátím se zpět k tématu. Ten první rozhovor je s Joshem, stejně jako ten další, no ten první je takový odlehčený, o tom, že někde slyšel, že Kristen neumí hrát bowling a několik kolegů z filmu Camp X-Ray mu to potvrdí a nakonec to potvrdí i Kris s tím, že říká, že je zvyklá, že je dobrá ve všem :D ale prostě neumí hrát bowling. No ty další dva, o těch trochu podrobněji. No tak nejdřív ten s Joshem. Hlavním tématem je Kristenina dlouhá pauza, dvouletá, po Breaking Dawn je CXR vlastně její první film. Josh se jí ptá, jestli byla ta pauza plánovaná, no Kristen odpovídá, že sice nějakou dobu přemýšlela, že si dá nějakou pauzu, ale že tahle konkrétní nebyla plánovaná, že se zkrátka neobjevil žádný projekt, do kterého by skutečně chtěla jít. Že je jinak velký workoholik, že je schopná pracovat i přes Vánoce, když na to přijde, ale že zkrátka nepřišlo nic, co by jí přesvědčilo, že by do toho měla jít a tak se z toho vyvinula ta pauza. No ten poslední rozhovor je právě s Benem Lyonsem. V tomto rozhovoru spolu vtipkují na téma sociálních sítí, že kdyby si Kristen založila veřejný Instagram a Twitter, tak by internet explodoval... což je možná pravda :D Pak mluví o natáčení Camp X-Ray, o tom, že natáčení trvalo jen kolem 20 dní a Kris říká, že miluje, když se musí na něco takhle plně soustředit, s čím zároveň ani nemá problém, plně se ponoří do své práce. Dále říká, že role v Camp X-Ray pro ni byla skutečně velkou výzvou a že se ani moc dlouho nemusela rozmýšlet, jeslti to vzít nebo ne. No nakonec ještě mluví o samotném festivalu v Sundance, že se tam cítí velmi dobře, protože tam se lidi skutečně zajímají o nezávislé filmy. No úplně na závěr se jí ptá na Oscarové nominace, jestli je někdo, komu fandí, tak říká, že zatím moc filmů neviděla, ale že viděla Klub poslední naděje (Dallas buyers club) a že ten se jí skutečně líbil. Tak konečně jsem tenhle článek dopsala, střídavě jsem se učila a střídavě jsem dělala hovadiny, tenhle článek vzniká už asi 4 hodiny :D
* * * * * * * *
I think there is not many people Kristen really... likes make interviews with.. she's not really that kind of actress who truly enjoys the promoting of her movies, she does all of those interviews, because it's part of her job but I don't really think it's something she... likes that much, you know like... yeah, maybe sometimes, but it's usually pretty tough and many people want to do an interview with her and it has to be quite hard to come through all of them... but I personally thinks, that Josh Horowitz and Ben Lyons are her favorite, because she knows them better... and I actually love them both because... Josh, well, it's Horowitz, his interviews are the best ever, I mean, the funniest and greatest and I love them. Especially his quizes at Comic Con :D And Ben, well, Ben is just... so sweet and he seems to me that he's really great, honest and sympatic. I like him even more after one interview which was made with him where he talks about Kristen and I will publish it later. Right now I have for you three short interviews. Two of them are with Josh and one of them is with Ben. The first video is not just with Kristen but also with other people from the cast of CXR, they are asked about the truth about Kristen's skills in bowling... and it's pretty funny, how they all answer, that she's really bad and how she admits it in the end of the video too. Well the other two interviews are mainly about her two-year-long break from acting. Josh says that Camp X-Ray is her first movie after Breaking Dawn, so he asks her, if the break was planned... well... if your main language is English, you can watch it and you will understand, so check out both of these interviews, I love them. Kristen looks gorgeous and it's actually also pretty interesting.





0 komentářů:

Okomentovat