pátek 17. ledna 2014

Gallery update 24.8: Sundance Film Festival 2014 - Portraits

Ahoj lidi. Už je konec, Camp X-Ray už běží v kině v Utahu a celé to šílenství kolem se na chvíli utlumilo... :D Teda ne na twitteru, ale já už jsem to přestala neustále sledovat, protože zaprvé koukám na Harryho Pottera :D a zadruhé jsem taky chtěla něco přidat, když už nějaký věci mám, ačkoliv nejvíc fotek bude asi k dispozici až zejtra a hlavně třeba rozhovory nejspíš budou až zítra nebo tak. Každopádně mám pro vás aspoň tohle. Tyhle fotky jsou totiž naprosto úchvatné! Vážně se mi hrozně moc líbí :) Mám pro vás 8 portrétů pro Camp X-Ray, které nafotili jen před pár hodinami na filmovém festivalu v Sundance. Kristen je tam spolu se svými kolegy z filmu, s Lanem Garrisonem a Peymanem Moaadim a také s režisérem Peterem Sattlerem a jsou fakt boží. Hlavně se mi líbí ty, kde jsou bez Petera... což zní hnusně :D ale ty jsou takové uvolněnější, takové vtipné :D ale všechny jsou super :) Určitě se koukněte v galerii i na zbytek :)
* * * * * * * *
Hi guys. It's over now... Camp X-Ray already started so all that madness around is over for now. It will took a while before I will be able to publish some videos or more photos from the red carpet, but I have at least some other things. I am watching Harry Potter right now so I won't probably publish everything today, but I have to publish this. These photos are totally amazing and I love them so so so much. I have for you eight Camp X-Ray portraits (for now, maybe more later) from today, January 17, from Sundance Film Festival 2014. I love them I really do. Peter Sattler is there, Peyman Moaadi is there (!) and also Lane Garrison. And of course, Kristen is there. I love it, totally love it, check out gallery a see them all, amazing :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Ty fotky jsou parádní! Mně se nejvíc líbí ty, na kterých je Kristen úplně sama. Moc jí to na fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat