úterý 21. ledna 2014

Kristen confirmed to star in 'Still Alice' + Sils Maria new name

Ahoj lidi. Vím, měla jsem napsat aspoň něco, nějakej důvod, proč jsem tu celé dva dny nebyla, ale nějak jsem se sem prostě nedostala a když jo, tak jsem měla jen chvíli a vůbec jsem neměla náladu. Vím, zrovna teď je toho kolem Kristen fakt hodně, obzvlášť, když je dneska ještě ta přehlídka v Paříži, na kterou Kris nejspíš odcestovala a já nemám ani dopřidávaný Sundance, ale učila jsem se. Musela jsem se učit a budu se muset učit ještě víc, protože příští středu jdu na zkoušku z matiky, která bude velmi krutá a vážně se jí bojím. No dneska jsem byla na zkoušce z práva. Možná vám o tom napíšu víc později, ale teď bych jen ráda řekla... že jsem největší machr pod sluncem, protože jsem odkráčela s jedničkou!!! Dobře, trochu drobné pomoci od kamarádky se mi dostalo, ale na to se historie neptá. Dala jsem to a jsem nadšená! :D Prošla jsem jako šprt :D a přitom jsem měla na tom papíře hrozně málo věcí a tu druhou otázku jsem si prakticky celou vymyslela, protože jsem jí z těch učebních materiálů moc nepochopila :D No jako nevymyslela jsem si jí, to, co jsem říkala, byla pravda, ale domyslela jsem si to sama, logikou, no jemu to stačilo a napsal mi výborně. Takže první ústní zkouška na vysoké škole? Docela i sranda :D Náš profesor vždycky hází hrozný hlášky, i při zkouškovym :D no nic, k věci... vzhledem k tomu, že jsem takovej machr, jsem se rozhodla si dát dneska a zejtra voraz a začít se učit na matiku až ve čtvrtek, tudíž mám dva dlouhé dny (pro mě den sotva začal, bývám vzhůru do tří poslední dobou:D) na to, abych dopřidala, co jsem nestihla. Nebo aspoň to, co se mi chce :D a protože toho mám v rozepsaných fakt dost, rozhodla jsem se dneska napísati tento článek se dvěma informacemi v jednom.
Tou první informací je to, že bylo potvrzeno, že si Kristen skutečně zahraje v připravované adaptaci knížky Still Alice po boku Julianne Moore v hlavní roli, a to jednu z jejích dcer, která se jmenuje Lydia, jak už bylo zvěstováno. No teď už to máme potvrzené, alespoň to za potvrzené vydávají :D Já jsem z toho samozřejmě nadšená! Viděli jste někdy v poslední době profil Kristen na IMDB.com? Má tam hrozně moc filmů s červeným statusem, což jsou statusy buď: completed, pre-production nebo post-production, což povětšinou znamená, že jsou natočené fakt dost nedávno nebo budou brzy tvořeny. Každopádně jsem vážně ráda, že můžu Still Alice potvrdit :) a ta druhá věc se týká Sils Maria. Bohužel ne nové fotky nebo tak něco, ale nová informace a to taková, že Sils Maria mění svůj název na Clouds of Sils Maria... což sice není tak radikální změna, ale já nesnáším, když filmy mění názvy v průběhu dokončování :D Občas je to fakt matoucí. Tentokrát teda ne, ta podstata tam zůstala, ale vemte si třeba film Sophie Turner Panda Eyes... změnil svůj název na Another Me a ne zase tak krátkou dobu, v poměru rychlosti informovanosti dnešní mládeže díky internetu, byli lidé zmatení a uváděli to jako dva rozdílné filmy :D No nic, už moc žvaním. Tak radši půjdu, ale dneska mě tu nevidíte naposledy, mám ještě pár dalších věcí na srdci a na jazyku :D
* * * * * * * *
Hi guys. I know, that I could write at least something, a reason why I am not here during this time when it's so many news about Kristen, but I just couldn't. I was learning, yesterday whole day and on Sunday I was in cinema and before that I was learning for my today's exam from law. Are you asking me, if I passed that exam? HELL YEAH! I made it! I have 1! I'm the best. I'm master. I will rule the world :D It wasn't that hard, it was in the end actually quite fun. I am so glad I made it. I didn't expect be that good, I thought I will not pass or I will pass, but with the worst mark I could possible get, but I made it as a grind:D Well, It wasn't just thanks to my skills, I had a bit of help... but I won't feel bad about that, I passed, that's the important think :D I can tell you that I will probably remember this day forever :D Anyway, right now I decided to... don't do anything the rest of the day, just lie and do what I want on my notebook so I have time for blog finally and I have a quite a lot of things to write about. It's actually the reason why I decided to write about these two things in one article.
First one is about that new project I talked about. About 'Still Alice'. Kristen was REALLY confirmed to star in this movie as one of Alice's daughters, Lydia. Which is absolutely amazing and I am sooo excited. Did you see Kristen's IMDB profile recently? So many projects in pre-production, that's just awesome :) And the second thing is about Sils Maria movie. No more photos or something, but I have for you an information that the name was officially changed from Sils Maria to 'Clouds of Sils Maria' which I am not sure if I like more... or not... but it's just a fact :D Live with it. I hate when movies change names, it's so confusing :D I know it's not a big deal with this one, but for example Sophie's movie Panda Eyes changed name to Another me, that was quite confusing :D

2 komentáře:

  1. Natočila sis dneska film Machři 3 a hrálas hlavní roli... Normálně docela ti i závidím, já se tenhle rok plácám v právu a státoprávním uspořádání a prostě asi na to nejsem nadaná, ale vůbec mi nejde logicky uvažovat o čemkoliv co je spojené s politikou, právem a státem.. Takže gratuluji !

    OdpovědětVymazat
  2. Já můžu mít totálně debilní den, ale ty napíšeš jeden komentář a hned se směju jak malý praštěný mimino s dvěma zoubky.. Děkuji za rozzáření dne a originální přihlášku.. Hned si tě zapisuju !!

    OdpovědětVymazat