neděle 26. ledna 2014

Gallery update 25.7: New Behind the scenes photo from Camp X-Ray set

Parfém Rosabotanica už je k mání... stojí víc než 2 tisíce korun... a to je hodně. Už jsem si čichla k Florabotanice v jednom hodně drahém obchoďáku v Londýně... a to bylo nejspíš nejblíž, co jsem se k němu dostala, protože rozhodně nehodlám utratit 2 tisíce za parfém. Já vím, je to Balenciaga a rozhodně jsem čekala nějakou takovouhle cenu, ale nemusím mít všechno :D Mimochodem miluju filmy, o kterejch ani nevím, že existujou, pak je dávají v televize a já znám každýho druhýho herce, kterej v tom hraje :D Voldemort, ten hlavní z Avatara, Hank McCoy, Mařenka - lovkyně čarodějnic, Neznámý, Aramis, Davos, Le Chiffre, Caravaggio, Ohař a Effy... kdo si to přeložíte na herce, jste dobří, docela dobrá challenge, kdo si to natipuje? Víte aspoň někoho? Kromě Voldemorta, toho ví každej :D No nic, nevadí :D Jen, kdybyste se nudili :D Jinak je to dost na palici... takovej ukázkovej příklad toho, jak filmy ničí řeckou mytologii, ale což :D nevadí. Každopádně mám teď pro vás novou fotku z natáčení Camp X-Ray, na které je Peter Sattler, JJ Soría a samozřejmě Kristen, no ještě je tam jeden týpek v uniformě, ale není moc šance zjistit, kdo to je, protože má přes hlavu Peterovu ruku :D Každopádně jsem ráda, že se objevují nové fotky :) a tahle se mi moc líbí, je skvělá :)
* * * * * * * * *
Rosabotanica parfume costs more than 2 000 crowns... That's a lot. I smelled Florabotanica ones in one really expensive shopping center.. and it was probably closest I will ever get in my life, because I am definitely not going to buy parfume for 2 thousand crowns. I know, it's Balenciaga, I definitely expected that it's gonna be expensive, I actually expected it this high, but I still feel like it's way too much :D I love movies which I've never seen but I know almost every second person who plays there :D Anyway, I have for you now new behind the scenes photo from Camp X-Ray set with Peter Sattler, JJ Soría and Kristen, and some other guy, but there is no chance how to find out who is that thanks to Peter's arm.. :D But I love this picture :)

imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat