úterý 21. ledna 2014

2014 Sundance Film Festival: Interview for Entertainment Weekly

Ahoj lidi. Zima se konečně přiblížila. Sníh! Aspoň teda v Praze. Ráno jsem byla upřímně dost nasraná, protože jsem si představila tu cestu na zkoušku ve vysokejch podpatcích a v silonkách s tim bílym svinstvem na zemi :D ale to bylo tím, že jsem vstávala v 6 ráno a v tuhle noční hodinu mě sere úplně všechno :D Ve skutečnosti miluju zimu a miluu sníh, takže jsem byla tuhle zimu celou dobu dost zklamaná, že (ačkoliv mi nevadí déšť) furt leje a je tak, jak je, celkem teplo a mlha a jak v říjnu a furt nesněží. První sníh by měl přinášet štěstí. Tohle vlastně nebyl úplně první sníh, ale je to první pořádný sníh, který vydržel víc, jak dvě hodiny, takže to beru jako znamení, že mi někdo přál štěstí při dnešní zkoušce :D Vzduch voní úplně jinak, když je sníh. Vždycky, když přes noc napadne sníh, ráno to poznám, i světlo venku je jiný. A to miluju. Vzduch je vonět zimou a ne Prahou :D I když tady u nás u lesa taky není ta "Praha" tolik cejtit :D No nic, dneska pro vás mám ještě pár věcí, ale nevím, jestli se mi to podaří, pro teď alespoň tenhle, pro Entertainment Weekly, který proběhl skoro hned po premiéře Camp X-Ray v Sundance. Má jenom necelých 5 minut, ale mně se hrozně líbí :) a vás by to nemuselo odradit :D Mluví tam o filmu, o postavě Kristen, to, jak Kris mluví o psaní poezie, ten tón jejího hlasu, so cute! :D No taky se mi líbí, jak Lane opakuje, že byla úžasná a Kristen se tváří jako "bože, o kom to mluvíš? Cože? O mně? Ne, já tady vůbec nejsem." :D Mluví taky o tom, že ten film měl úspěch a dokonce aplaus ve stoje. A rozhodně stojí za to se na něj podívat :)
* * * * * * * * *
Hi guys. Winter has finally come. Snow! At least in Prague. I was actually quite pissed off in the morning, because I imagined my way to school on high heels in that white shit :D but that was because I got up at 6 o'clock in the morning and that's exactly the time when everything, totally everything is pissing me off :D In fact, I really LOVE winter and I really LOVE snow, so I was pretty much whole this year's winter disapointed by the fact, that it's still raining, it's still quite hot and still not snowing... First snow should mean luck. This wasn't actually first snow, but it is first snow which least for more than 2 hours, so I think that someone wished me luck and sent me the snow just today, when I had that big exam. The air smells so different, when it's snow. I love it. So... not Prague smell. So winter. I love winter. Anyway, I have for you one interview today, another one from the session I love. This one was made right after the screening, made for Entertainment Weekly and I love it. Especially how Kristen says "I wrote him some poetry" (or something like that, don't remember literally). Her VOICE! :D Love it. And I love when Lane says that she's amazing in that movie and she's so like... "Ergh, stop it, who are you talking about? not me :D I am not even here." Well, they talk about the movie, about Kristen's character and about that it was a really huge success and that there was a standing ovation, so.. yeah... great interview, check out, definitely have to see it.

0 komentářů:

Okomentovat