středa 22. ledna 2014

2014 Sundance Film Festival: Interview for HitFix

[My songs know what you did in the dark - Fall Out Boy]

Zrovna jsem udělala nový design :D Nastavím ho sem brzy, jen teď ještě ne, protože ten, co tu teď je, má pro mě zvláštní význam, protože je narozeninovej a taky mi Clove naznačila :D že když ho změním teď, že mě zabije :D ale nejspíš ho nastavím už brzy, možná 27. ledna, protože budou "druhé druhé" narozeniny blogu, ale ještě si nejsem jistá. A taky plánuju udělat ještě jeden, protože se mi vrátila moje dávno ztracená nálada na tvoření designů :D Nedávno jsem si totiž smazala připravený zimní design, který jsem měla v plánu nastavit právě na konci ledna a dělala jsem ho, stejně jako ten, co je tu teď, už před několika měsíci... takže jsem nějak úplně ztratila chuť dělat nějaké další, ale díky fotkám ze Sundance mě to přešlo a včera večer jsem si trochu hrála. Už je i nastavenej na zkouškovym blogu, potřebovala jsem doladit pár věcí :D ale tady se ukáže až výhledově. Což může být klidně zítra, víte, jak často se mi mění nálady ohledně designů, ale zatím si vystačím s tím, že se na něj můžu chodit koukat na zkouškovej blog :D No... dneska pro vás mám pár věcí, ale nevím, jak je budu stíhat. Celý den jsem se flákala, dodělávala design a ani nevím, co jsem dělala, já jsem půlku dne vlastně prospala, pak jsem byla na hoďku venku se psem... no ne na celou hoďku, je línej a já taky :D ale tak zaokrouhluju nahoru, aby to znělo líp:D Což byla mimochodem nádhera, vzala jsem si s sebou foťák, šli jsme naší oblíbenou trasu a já fotila ten zasněžený les a stromy (pokusy fotit mýho psa se moc často nezdaří) a bylo to fajn. Miluju zimu, hlavně, když je sníh. Miluju jít ven do zasněženýho města nebo lesa a vydechovat do studenýho vzduchu svůj teplej dech, až dělá páru, miluju přijít úplně vymrzlá domů a uvařit si čaj. Zima je skvělý roční období. Abych se konečně dostala k podstatě věci, mám pro vás rozhovor s Kristen spolu s Peterem Sattlerem, Lanem Garrisonem a Peymanem Moaadim, který proběhl po premiéře filmu Camp X-Ray v Park City v Utahu na filmovém festivalu v Sundance a byl udělán pro HitFix. Je to nejdelší rozhovor, který jsem sem zatím dávala, myslím teda ze Sundance, takže to chce si najít něco málo přes 16 minut a kouknout se, ale stojí to za to :) Mluví o filmu, jak jinak, o tom, jak ho točili, o čem vlastně je a tak. No já jsem dost zapomněla, o čem přesně mluvili hned, jak jsem ho zkoukla :D ale utkvělo mi, když se ptali, jestli jim vadí dívat se na sebe v nějakém filmu... takže teď už víme, že Kristen to ráda nemá, alespoň napoprvé ne, že si furt říká, že to mohla udělat líp a tak. No Lane řekl okamžitě, že to nesnáší :D A já to chápu, já to taky nesnáším, zrovna jsem dneska koukala na pár amatérských filmů, které jsme natočili ze srandy s partou kamarádů před mnoha mnoha lety :D a málem jsem u toho umřela hanbou :D Ale hned bych šla něco točit znova :D
* * * * * * * * *
I just made new design... :D I will change this one with it soon, not now yet, because this one is special to me, it is a birthday design and I love it and Clove told me that she's gonna kill me if I change it now, so I won't :D But I made a new one. Maybe will be here on January 27, 2014, because that's the second second birthday of this blog, not sure yet. And I am planning another one... when I have time today, so that will be the next next design. I was actually quite pissed off, because I accidently deleted one desing I prepared few months ago, not weeks, months, because I had those two birthday designs made for a really long time, so I just lost... the strenght and I didn't want to even open photoshop. But yesterday the right mood came back, which is good. I was planning something completely different than I made in the end.. but I still like it :D Well, now I have for you one more interview from the session I love the most. This one is quite long, it has got more than 16 minutes, but it's definitely worth watching. I don't actually pretty remember what they were talking about. I forgot half of those things just after watching it, because it's long and they are talking about so many things. I remember for example the part when they are asked if they feel weird watching themselves on the screen. So we know now, that Kristen doesn't like it. I agree with her, it just have to be awkward watching yourself in some movie. I actually know it is, I hate it, I feel so embarassed :D I know, because we used to shoot short films with friend when we were younger.

2 komentáře:

  1. mě se ten co máš teď líbí moc! :) Ale už jsem zvědavá na ten nový :) No a neprovokuj! Ty se na něj můžeš chodit koukat a já ne! Jsme vážně zvědavá jaké fotky ze Sundance jsi vybrala, protože všechny jsou perfektní. :)Jo já taky miluju zimu, když se na ní koukám z okna, jak nádherně sněží <3 A i když jsem třeba venku a mam sníh ve vlasech <3 Ale zase já mam radči léto, sluníčko, tílka a kraťasy. Ale dneska jsem si čekala na bus jen ve svetru a bundu jsem neměla, prptože nevim co se stalo na národní a musela jsem to běžet až na Pavlák abych stíhala bus... No když jsem tam doběhla (neběžela jsem teda celou cestu) tak tam ta tramvaj přijela, ta z který jsem na národní vystoupila, alspoň myslím že to byla ona. Takže dobrý no Já uplně splavná takže mi bylo horko a bundu jsem měla chuť zahodit do koše No asi by mi taky vadilo koukat se na sebe v televizi, nebo teda ve filmu, bych si pořád řikala že vypadám hrozně a že je to trpaný a podobně Ale Kristen je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju tílka a hrozně ráda je nosim A nesnášim bundu a kabát a jsme v tom nabalená... A nelyžuju.. Ale miluju brusle, zima mi zasse tolik nevadí, ale prostě léto je léto Joo teplý čaj a horkou čokoládu taky miluju. Ale miluju zmrzky, i když tu si dávám i v zimě... No já zase spíš přechod mezi jarem a létem... A já mám déšt taky ráda, ale jen v létě Amiluju bouřku. <3
    Jinak nevím jestli jsem to v emailu zmiňovala, ja ksjem se bála v té chemii ž mi dá 2 protože mi to ty laborky kazí, tak mi dá 1! DD
    No tak se kochej... Já si počkám :P

    OdpovědětVymazat