sobota 18. ledna 2014

Gallery update 25.2: New portraits from Sundance Film Festival

Dneska už úplně poslední úchvatná věc, musím si taky něco nechat na zítra lomeno na dobu, až bude zas ticho, protože tady ticho nebude díky tomu, že budu dohánět, co jsem nestihla ze Sundance :D nicméně... tyhle portréty mě trochu ničí, protože jsem je vždycky poukládala, nahrála do galerie a objevily se další :D dneska se jich objevilo dokonce 6 dalších, ale já jsem z nich teda pořád víc nadšená než cokoliv jinýho, protože jsou naprosto perfektní a miluju je :D především ty, co se objevily až teď. Naprosto souhlasím s Katie*, tyhle, na kterých je Kristen sama, jsou skutečně nejlepší, Kristen je na nich krásná a myslím, že už mám žhavé favority na některý z příštích designů. Jinak než se mě někdo zeptáte... osobně si myslím, že to tetování, které má Kristen na pravé ruce, to s tím okem z obrazu Guernica, které měla kvůli natáčení Sils Maria, není pravé... ale těžko říct. Nikdo to neví, nikdo nic nepotvrdil a Kristen o tom nechce mluvit :D Josh Horowitz to zkoušel a nic se nedozvěděl, takže máme prostě pech :D ale tak kdo ví no, i kdyby bylo pravé, mně se sice nelíbí, ale je to její věc, sama uvažuju o tetování, takže z tohohle pohledu mě to nijak nedrásá, jen říkám, co si myslím... :D Nicméně... mám pro vás kromě těch šesti ještě další 2 portréty. A ty jsou pro Entertainment Weekly a doufám, že se objeví další :) Jedna je jen s Peymanem Moaadim a ta druhá je i s Lanem a ty jsou fakt super, dělají tam kraviny a to se mi na EW portrétech líbí nejvíc, vždycky jsou vtipné :D
* * * * * * * * *
Last totally amazing thing today. I have for you... new portraits. Which makes me crazy, because they are still publishing new, and I am still just saving photos... :D today another six from that session with other cast was publisher. They are only with Kristen and I love them even more than those with other actors. Kristen is there so beautifil. Gorgeous photos! Before you ask me, I think... that that tattoo on her right hand with that Guernica eye which she had for Sils Maria... is fake. The other two obviously not, but I just think she wouldn't let herself tattoed with such a big thing.. but maybe I am wrong, who knows. She didn't want to talk about that. Josh asked her, she just said "yes, I do" (have a new tattoo) and that was it, but who knows. Anyway, another two portraits were made, these are for Entertainment Weekly and I love them even more, they are the best, so sweet and funny and I love it. So I hope you like it too.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. uplne souhlasim ty samostatne fotky jsou nejkrasnejsi. to tetovani je zvlastni, ty o nejakym uvazujes?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi teď objevila hromada fotek ze Sundance. jako jsem nadšená, ale vim že pak třeba týden nebude nic a teď mam tak na 5 článků denně A taky uplně nestíhám, zvlášt když na best-actresses přidávám Kristen... Ten photoshoot je perfektní! <3 Mě se hrozně moc líbí jaké tu má vlasy. :) Taky se mi líbí jak jsou ty fotky vtipné

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc krásné!! Taky se mi nejvíc líbí ty, na kterých je sama:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je toho skutočne dosť, ja som ani nestihla všetko pridať, tak držím palce s pridávaním, Ang :) Tieto fotky sú úchvatné. Na nový design ? To aby som sa pripravila na ďalší heartattack, čo ? :) Keď si predstavím tú dokonalú kombináciu fotiek a tvojej grafiky... Bude to dokonalosť .) Mne sa veľmi páčia aj tie, kde sú spolu, aj keď to nie je typický cast, prídu mi spolu naozaj zlatý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první shoot je dokonalý. Kristen tam prostě vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  6. eej jake bys chtěla? ja taky uvažuju otetování, teda spíše už jsem rozhodnutá, ale potřebuju prachy nějak to nedávám s těma penězma :/ a chtěla bych taky s mojí nej kamoškou BFF tetování, jelikož se známe od šesti let tak vím, že bych toho nelitovala jinak se mi tu strašněš líbí ty její vlasy to ukážu kámošce, snad mi je někdy udělá :3 a to tetování její se mi moc nelíbí no ale každý má prostě její vkus, třeba to má nějaký význam, pokud je pravý...

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto dokonale úžasná! Hned jsem se do těch fotek zamilovala! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s tebou a tím pádem i s Katie, že ty fotky na kterých vidíme Kris samotnou jsou nejkrásnější<3 je to vážně kočka:O..Ale i ty druhé jsou boží:)*.. a jizjýnm ba ikonky v menu, jsou dokonalé♥

    OdpovědětVymazat
  9. Slečno, ani si neviete predstaviť, ako mi váš mail urobil radosť :'3 Nenúť ma plakať :3 Ešte ho nemám dočítaný, no teším sa, až ho budem baštiť ako paničky telenovelu (asi to nie je najvhodnejšie prirovnanie ). Ten pocit, keď mi niekto napíše, že som mu chýbala :'3 Aj ty mne, no denne som tu trčala, aj keď nekomentovala. Chvalabohu, že mám gmail v mobile, kde som si mohla čítať naše staré dopisy ako spomienky :)

    OdpovědětVymazat