sobota 11. ledna 2014

Gallery update 24.7: HQ picture for Rosabotanica campaing

Pardon. Ale furt jsem líná... :D Chtěla jsem si dát předsevzetí do novýho roku... nebejt tak líná, ale nějak mi to nevychází. No doufám, že nebudu líná celý den. Chtěla jsem číst Zlodějku knih, ale pak jsem asi po třech stránkách zjistila, že na to nemám vůbec náladu... tak jsem si vzala Hru o trůny, přečetla jsem jednu kapitolu, pak následovala další s nadpisem Eddard, já si vzpomněla, co přesně se v téhle kapitole stane, protože jsem viděla seriál... no a vrátila jsem tu knihu zpátky do knihovny... Takže rozuzlení: Asi nemám dneska zrovna náladu na čtení. :D Včera jsem chtěla koukat na Sherlocka... a pak mi došlo, že vlastně ani nechci... protože jsem si předsevzala, že se na něj nebudu dívat až do neděle, kdy pojede ta nová epizoda... a já doufám budu mít konečně možnost koukat se online. I když těžko říct. Stejně si to další den stáhnu, znám se :D Ale vlastně mám náladu dneska, takže jsem si téměř jistá, že předsevzetí nedodržím, protože mám konečně titulky a ten minulej díl byl prostě perfektní. Musím se vám k něčemu přiznat. Zvažovala jsem, že si založím další blog... protože mám pocit, že blog o seriálu Sherlock, o Benedictovi a Martinovi, by opravdu byla moje věc... a bavilo by mě to, jsem si tím jistá, že ano... ale špatný načasování. Zkouškové období. A pravděpodobně to neudělám. Ale pořád s tou myšlenkou bojuju. Možná, kdyby do toho šel někdo se mnou. Ale v tomhle (myslím v blogování) jsem hodně nekooperativní. Ve sdílení jednoho blogu s jinou osobou, protože mě vždycky dokáže vytočit, když někdo zveřejní něco, co jsem chtěla zveřejnit já, dřív, než jsem to já stihla :D Takže jsem trochu na palici v tomhle ohledu... :D K-Stewart-Fan je můj pevný bod v blogařském světě, ale občas udělám nějakou blbost, že založím nějaký další blog, chvíli na něm něco dělám a pak ho nechám ležet ladem... :D Což by se u Sherlocka nestalo, ale přeci jen... I když... na druhou stranu... Proč neplýtvat časem, když žádný nemám. (upravený quote s Doctora Who) Ale ne, je zkouškové, možná pak :D No a protože je tenhle blog můj stabilní bod, tak bych taky mohla napsat něco, co se týká té fotky Kristen, která je pod tímhle až příliš dlouhym textem :D Konečně! Angie přestane mlít sama o sobě! Zázrak! :D Vlastně to není ani nová fotka, ale stejně jí sem dávám, protože je to konečně fotka ve vysoké kvalitě z kampaně pro Rosabotanicu, která se až do teď vždycky objevila jen buď s tagem, nadpisem Rosabotanika, v malé kvalitě nebo jako fotka z obchodu u parfémů. Miluju tu fotku, je skvělá :) Vtipná věc, kterou mi řekla Ajjinka ohledně Rosabotanicy... ale tu vám řeknu až někdy jindy, protože už mě táta volá na oběd. Další vtipná věc, vždycky, když napíšu nebo řeknu slovo oběd v angličtině, musím se hrozně smát :D vtipná historka, ale taky až někdy jindy, jak jsem říkala, musím jít jíst a už jsem toho napsala až moc :D
* * * * * * * * * *
Sorry. I am still lazy... :D but it's not end of the day, I hope I won't be lazy whole day. I wanned to read The Book Thief, but then I realized, that I actually don't have mood for it, so I took Game of Thrones... and I've read one chapter, the next one was Eddard's point of view, which reminded me of what is gonna happen in that exact chapter, because I've seen the TV series... and I just put it back to the library... The result: I probably don't have reading mood today. I wanned to watch Sherlock yesterday... but then I realized, that I actually don't want to... because I said to myself that I won't until the next episode which comes out tomorrow and I hopefully will be finally able to watch it live. But I have mood today actually, I will watch today, I have to, I have finally subtitles. I was actually considering another blog... because I feel like it could really be my thing... but it's bad bad timing right now, exams, you know, so I probably won't do that, but still fighting with that thought... maybe if someone went in it with me... But I am actually very... uncooperative person when we talk about blog... I would be pissed if someone else would publish some news I wanned to publish before me... :D I'm a freak. K-Stewart-Fan is my only stable point in my blogging life, I always do something stupid like founding some other... and then I don't write there a word... :D Well, and because of the fact, that this blog is my stable point and my love, I have for you something with Kristen, so yey! Finally! Angie will stop talking about herself! Miracle! :D I have for you this photo, which is actually not completely new thing, but it was finally published in HQ! And I totally love it, you know I do. Funny thing about a Rosabotanica campaign which Ajjinka told me, but... maybe later... I talked too much in this article and my father is calling me for a lunch, so see ya soon. Funny thing no. 2. Every time I use word lunch It makes me laugh so much. Funny story. Maybe later. Like I said, I have to go eat... :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. taky jsem jednu dobu premyslela, mam sice spoluadminku, ale jen na grafiku. nesnesla bych, kdyby nekdo zverejnovat neco, co treba nechci nebo tak. proste v tom system. uz se tesim na vtipy

    OdpovědětVymazat