sobota 11. ledna 2014

Guys... I just had to print this.


I couldn't resist posting this animation. I am probably officially one of Cumberbitches. I mean... Cumberpeople :D
No nic, o to mi nejde. Vlastně mi o nic nejde, jen jsem prostě přišla na blog, koukám na návštěvnost a dostanu záchvat smíchu, protože tam na mě vyskočilo naprosto krásný číslo a já jsem hrozně ráda za tuhle náhodu :D

12345 lidí přišlo na tenhle blog.

Dobře, to je špatná formulace. Tenhle blog prostě má takovouhle návštěvnot, počet lidí se počítá špatně :D ale prostě... to čísl, to je dokonalost, že jsem si toho všimla, jsem tak ráda, že jsem si toho všimla :D A jsem tak ráda, že se vůbec něco takovýho povedlo. Tím myslím, že sem vůbec chodí tolik lidí, abych dneska mohla psát tenhle článek. Protože přes 12 tisíc návštěv je vážně hodně. Obzvlášť pro mě, jakožto lempla, kterej klidně týden prakticky nikoho neobíhá, protože se jí prostě nechce... :D Miluju vás všechny, hrozně si toho vážím! :)


8 komentářů:

  1. Ňuf! Tak to se nedivím, že sis musela udělat screen Měla jsi vážně štěstí, že jsi na to narazila právě včas, já už jsem ti tohle krásný číslo zkazila svoji návštěvou Jinak já jsem líná dělat cokoliv a pěkně to trvalo, než jsem se k tomu rozhovoru sama dokopala Naštěstí to není nic dlouhýho, docela mám vítr z toho, co nám v tomhle směru přinese Sundance - tedy, já její rozhovory fakt zbožňuju (i když ji občas za její formulace proklínám, snad jen national speaker si může libovat v jejím bohatém jazyce bez toho, aniž by se z toho zbláznil, ale whatever ), jenže mě pak přestávají bavit, když jsou pořád a pořád o tom samém, určitě víš, o čem mluvím, třeba u On the Road už pak byly všechny rozhovory na jedno brdo a to už pak není úplně ono Jo a o American Ultra psal Max na Twitteru, přesněji "cool news about American Ultra today", ale jsou to novinky jen pro něj, protože jako obvykle jsou tajné a nemůže se o ně podělit, takže zase jen něco nakousne a nic z toho, hajzlík

    OdpovědětVymazat
  2. Zasloužíš si i vyšší čísla :*

    OdpovědětVymazat
  3. super blog,super návštěvnost :)

    OdpovědětVymazat
  4. No ani mi nemluv jak byla ségra před rokem ještě prcek, co ani neuměl udržet hlavičku, tak já vždycky měla strach jí jen zvednout z postýlky, protože jsem měla strach, že jí blbě chytnu a nějak jí ublížím já sem do té doby nikdy nedržela miminko, teda né takhle malý, takže to byl haluz a Chris má navíc ty pracky takový velký.... ale ani se mu nedivím, jak jsem si potom zvykla, tak jsem jí chtěla držet furt, milovala jsem ten pocit, když mi spinkala v náručí, takový pocit, že se u tebe cítí v bezpečí <3 teda teďka už to taková sláva není, když si vemu, že ségra je jen o 5 měsíců mladší než India a jak chce s jejími 11 kily tahat na rukou, tak to je horor naštěstí se tedka naučila chodit, takže už na ruky nechce, ale je to brutální, i když Chrisovi to s těmi svaly asi žádný problém nedělá a ten pohled na něj s mimčem je fakt kouzelný, snad to tak bude i s jeho dalším potomkem :P přeci jen bude jaro-léto, tak budou chodit na procházky, až se jeho škvrně narodí, snad budou fotky tak jako já s tím přítelem ... víš já mám prostě ráda volný vztah, nemám ráda, když musím být s jednou osobou furt, jsem taková volná bytost ale já příjdu domů ve tři hodiny ze školy, pak musím uklízet (nikdo to neudělá bohužel), najíst se, jít ven se psy, takže je tak kolem páté, kdy mám cca hodinu - někdy dvě volný čas na to, abych se věnovala kamarádům nebo příteli, protože v sedm hodin chodím s kamarádkou do fitka, na badminton nebo na aerobik, jelikož se snažím zhubnout, a večer se učím je to strašný jako :/ jinak Silvestr jak vidím si měla v pohodě :) já teda miluju tyto rodinné Silvestry, my jsme vždycky byli taky celá rodina u televize a bavili se, lepší než se flákat někde v klubu, ale rodiče jsou rozvedení a musela jsem jet za mámou do Prahy, aby aspon na ten Silvestr nebyla sama no :/ i když ... vlsatně byla ale nevadilo jí to, protože usla nějak v osm hodin xD jinak stihla jsem jenom některé filmy, protože jsem se na ně dívala hlavně večer a to jsem si pustila na telce, takže koukala i máma, no prvně jsem si pustila Iron Man 3, máma totálně nechápala co to je, že větší blbost neviděla pak Hobita, to jí zase nudilo nakonec jsem jí tam dala Sněhurku a lovce, to ještě šlo, ale pak jí to začalo nudit, jak byli v tom lese takže jsem se stejně musela dívat na filmy s Jennifer Aniston, které jsem viděla snad 100x -_-

    OdpovědětVymazat
  5. Angie má talent vychytať pekné čisielka na topliste Gratuľujem, zlatino, jednak k tak skvelej návštevnosti a jednak ku krásnému čísielku :)
    Mimochodom, pozrela som si prvú časť Sherlocka :3 Ach, ten seriál je úžasný :) Neviem sa dočkať, až prejde tento týždeň a budem môcť pozrieť aj ďalšie časti :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti gratulu, tvuj blog je jeden z mych oblibenych ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je skvělá nášvtěvnost, takový moment bych také ráda zachytila někdy:))

    OdpovědětVymazat