sobota 18. ledna 2014

2014 Sundance Film Festival: Interview for E! with Kristen and Peter Sattler

Klidně bych mohla všechny ty rozhovory a videa ze Sundance zveřejnit v jednom článku najednou... mohla bych... ale znáte mě. Neudělám to. Mám totiž pár vybraných oblíbenců, o kterých bych ráda mluvila trochu víc. Jasně, že některá asi zveřejním dohromady. A jasně, nejspíš nepřidám všechny, protože jich je jak nasráno s odpuštěnim :D ale teď tu mám prostě tenhle pro E! Online, který se mi hrozně líbí a nemohla jsem ho nejdřív nikde najít, než jsem ho teda našla u Ajjinky, se kterou jsme o něm hrozně dlouho mluvily, takže jí tímto děkuji :D Jsem hlavně ráda, že mi o tomhle rozhovoru řekla, protože jsem si ho tak nějak zamilovala. Kristen tam mluví o své postavě a o tom, jak se na svou roli připravovala. Trochu mi už po celém dni ty rozhovory splývají, ale vím jistě, že v tomhle mluvila hodně o té přípravě. O tom, že na to nebylo moc času, ale že musí hrát postavu, která je skutečně dobře armádně vytrénovaná, ale zároveň skoro žádnou z dovedností, které se při vojenském tréninku naučila v Gitmu nevyužije. Mnohdy vlastně jen chodí kolem dokola a hlídá vězně. Taky říká, že strávila nějaký čas s opravdovými vojáky, což pro ni rozhodně byla dobrá zkušenost. No na konci jí ten moderátor požádá, jestli by mohla zasalutovat. Ona nejdřív nechce... ale nakonec to udělá a to je naprosto úžasně roztomilej moment :D tak se rozhodně koukněte. Klikněte na obrázek a už vám to jede, no to video nejde pauznout, protože je to v nějakym divnym přehrávači, jen abyste věděli:D No v druhé půlce mluví Peter Sattler, mluví o Kristen a o její postavě a také o postavě Peymana Moaadiho a tom, jak spolu pracovali, a pokud máte čas a rozumíte anglicky a nebudete si to pouštět jen proto, abyste koukli, že to Kristen fakt sekne a vypadá skvěle, tak stojí za to si poslechnout i jeho.
* * * * * * * * *
I easily could publish all these videos together, but I just don't want to. I won't publish them all separately... I will actually probably not publish them all at all, but I have some favorite ones and I just can't... not talk about them a bit more. For example this one. I looked for it for a long time and in the end I have to admit, that I finally found it on Ajjinka's site after we were chatting about that for a while... so thank you for telling me about this interview, because I kind of love it. Kristen is there talking about her character and her preparation for it. To be honest, I actually don't remember for sure, what she's talking about in this one, because I have seen so many of them, but I remember some parts. She talks about that she spent some time with a few marines and that she actually plays a character who came through a really tough training but she actually doesn't use most of the things she knows, sometimes just walking around the detainees in circles. And it's very interesting to hear her talk about this movie, I guess she really loved doing this. In the end, the interviewer asks her if she could salute... and she DOES it! She really did it, so check out, that's super cute part of this interview. Well, in the second half is not Kristen anymore, but the director Peter Sattler, talking about Kristen, very nicely by the way, about how she and Peyman Moaadi were working together and it's actually pretty cool, so if you have time, watch the second half without Kristen too. Click on the picture and watch.

2 komentáře:

  1. Pěkný rozhovor :) Já se přiznám, že mě by asi trochu naštvalo, kdybych se učila všechny ty vojenské věci a pak jen měla chodit kolem

    OdpovědětVymazat
  2. Byla tak roztomile rozpačitá, když ji požádal, aby zasalutovala! Pořád mě trochu mrzí, že se mi nepovedl udělat screen, ale nedá se svítit, když neznají nic jako ovládací panel videa - amatéři!

    OdpovědětVymazat