pátek 10. ledna 2014

Gallery update 24.6: New photos from Dallas + New/Old fan photo

Ahoj lidi. Já jsem tak strašně moc líná... a je mi to strašně moc líto, ale nemám vůbec náladu na žádný překlady... udělám to zítra nebo pozítří, ale upřímně jsem dneska moc líná i na to to číst... natož to překládat :D Jsem nějaká vyčerpaná. V pondělí práce a pak učení, v úterý učení, ve středu učení, ve čtvrtek zkouška, dneska jsem byla zase v práci a nějak mám pocit, že byl můj mozek usmažen na másle a následně rozmixován. Mám v hlavě úplně vymeteno a nechci žádný dlouhý články ani vidět, přechází mi z toho zrak :D ale to přejde, taková chvilková krize. Ačkoliv dneska nemám náladu asi ani na Sherlocka a to bych nazvala extrémní krizí... :D Ale ne, to přejde. Občas takovou náladu mám, ale vždycky to přejde. No měla jsem pocit, že bych měla přidat aspoň něco, tak jsem do galerie nahrála 7 nových fotek z Dallasu, z módní přehlídky Chanelu, která se konala 10. prosince 2013. Objevily se asi tři nové s Kris a Adirem Abergelem no a pár dalších, tak se určitě koukněte na všechny. Ne, že bych vás nenaváděla jen proto, že je v té galerii nový design a baví mě poslouchat, když se vám líbí :D každopádně ta poslední fotka, co je tady dole, ta poslední z těhle čtyř, co sem dávám na ukázku do gallery updatu, už není z Dallasu. Ta je z března 2013 a je tak trochu paparazzi, vyfotil jí nějakej fanoušek, ale já jí sem stejně dávám, protože to tam Kristen hrozně sluší a je tam taková roztomilá :D a hrozně se mi ta fotka líbí, tak jsem jí prdla do miscellaneous, teda nezařaditelné... :D
* * * * * * * * * *
Hi guys. I am sooo so so lazy. And I am so so so sorry about that but I really don't have mood for translations... I will do it tomorrow, or on Sunday, but not today, I am so tired and lazy, I don't have mood for anything. Maybe just for Sherlock... but I feel like not even for Sherlock, which I actually calls a huge crisis...:D But, I just feel like I should write at least something so I have for you 7 new photos from Chanel's fashion show which was in Dallas on December 10. Some new MQ's were published, in three of them is Kristen with her friend and hair stylist Adir Abergel. And the last picture from these four down bellow the text, is new/old photo from March 2013, which is kind of paparazzi, but that beautiful, that I just had to publish it... I put it to miscellaneous category. Kristen is there really cute and sweet I think.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Odepisuju na rychlovku 1) moc se chci omluvit, že jsem tu nebyla, ale já fakt teďka nestíhám -_- sice bych to o víkendu mohla napravit, ale mám roční sestru se kterou musím chodit ven plus kamarády a přítele, a ještě jeden blog takže to fakt nedávám :/ ale po přištím týdnu to rozhodně napravím, jelikož už budou známky uzavřené a bude klid, ti učitelé jsou jak jeblí na hlavu, neumí si ty testy rozvrhnout a pak to všechno na poslední chvíli naflákají -_- 2) ohledně toho kočárku tak mají samozřejmě kočárek, ale Chris má přezdívku "human stroller", dal mu jí jednou jeden časopis a od té doby se to drží, i když to napíšeš do google tak ti to vyjede Chrise a Silvesrt byl zvláštní... Nejsem příznivec alkoholu, piju jen párkrát za rok, a několik dní předtím jsem to totálně přehnala, takže jsem si Silvestr ani užít nemohla, jelikož mi bylo dost špatně a zpytovala jsem svědomí, dost jsem prý vyváděla ale já Silvestr beru prostě jako normální den v roce :) nedělám z toho žádnou vědu, jen když mě pozvou kámoši, tak s něma jdu někam posedět popřípadě k nim domů, nějaké bujaré oslavy to nejsou a co ty?

    OdpovědětVymazat
  2. Já to chápu, malá Dakota byla prostě takovej slaďkouš! Ty fotky jsou super! :) Kristen je nádherná :) Na Sherlocka nekoukám, ale jinak si na seriály vždycky najdu čas a mam na ně náladu

    OdpovědětVymazat