neděle 2. února 2014

It's sad, so sad.

Proč... všichni umírají předčasně? Kvůli tomuhle jsem se vážně rozbrečela. Už zase. Nemůžu tomu uvěřit a zrovna v tuhle chvíli jsem fakt smutná a naštvaná. Nesnáším to! A taky jsem docela ztratila řeč... Philip Seymour Hoffman zemřel. Já vím, že jsem ho neznala. Nevím, co byl za člověka, jaký byl doopravdy. Jen vím, že byl úžasným hercem, že měl tři krásné děti, že mu bylo pouhých 46 let a že dnes zemřel. Jeho tělo bylo nalezeno v New Yorku. Drogy. Nejspíš. Pořád tomu nemůžu uvěřit, prostě nemůžu a nechci. Viděla jsem s ním jen pár filmů, ale stejně jsem z toho vážně hodně smutná. A nasraná na celej svět. Měl před sebou ještě půlku života. No dobře, možná né půlku, ale měl žít ještě spoustu dlouhých let... a umřel. Modlím se za jeho rodinu a přátele! Život je občas vážně krutý... ostatně nejen občas. Dost často:(
* * * * * * * *
Why is everyone just... dying? I am crying about this. I just can't believe it right now and I hate it. I HATE it.
I am speechless now. Philip Seymour Hoffman is... dead. I know, I didn't know him. I didn't know what kind of man he was, I just know that he was an incredible actor and that he has three beautiful kids, that he was JUST 46 and that he died today. His body was found in New York. Drugs. I still can't believe it. I've seen just few movies with him, but still, I am so so so fucking sad and angry right now. He had half of his life before him. Well, maybe not half, but a lot of years... and he died. My heart is with his family and friends. Life is so... cruel sometimes.

Odpočívej v pokoji, Philipe.
23. června 1967 - 2. února 2014
* * *
Rest in peace, Philip.
July 23, 1967 - February 2, 2014

3 komentáře:

  1. Tohle mě včera fakt překvapilo Zrovna včera dopoledne jsme koukaly znovu na Catching Fire a pak se člověk dozví tohle... Četla jsem, že se drog přes dvacet let ani nedotknul, ale znovu do toho vloni spadl... Je to fakt děs. Drogy jsou svinstvo, kdy to lidem konečně dojde?

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ho znala jen z Hunger Games a tam mi byl hodně sympatický. Navíc ani nevypadá na někoho, kdo kdy užíval drogy. Rozhodně je to velká škoda. Nejhorší je, že takové zprávy jsou vždy hrozně šokující a nečekané. No, snad je teď Philip na lepším místě...

    OdpovědětVymazat
  3. Nechápu to. Další talentovaný, celkem mladý člověk, který podlehl drogám... Jsem z toho smutná:(

    OdpovědětVymazat