pátek 24. ledna 2014

Gallery update 25.6: New photos for Rosabotanica campaign

Mám ve své sbírce novou sovičku. Je to prsten. Vážně krásnej prsten. Musela jsem ho mít. A taky mám nové tričko, které naprosto žeru a nejspíš si sjedu koupit ještě jedno, který má nápis "That's bullshit, darling", který mi máma koupit nechtěla, ale dojedu si ho koupit za svoje :D To, co mi koupila je skvělý, koupila mi ho za tu zkoušku, co jsem udělala, protože jsem zároveň dostala zápočet z angličtiny a udělala jsem i cesťák, takže už určitě postoupim do druhýho semestru :D tak si řekla, že mi udělá radost, a bylo dost levný :D Ale ten prsten jsem si teda koupila za svý, byla to láska na první pohled, znáte to, prostě jsem musela. No, teď jsem tak akorát zralá do postele, hodně mě bolí záda a něco jsem si na to vzala, takže jsem trochu unavená, trochu víc, než obvykle, takže to zabalím, ale ještě před tím mám pro vás 3 nové fotky, nové absolutně úchvatné fotky pro kampaň Rosabotanicy, které jsou vážně naprosto nádherné. Kristen je na nich nádherná, miluju hlavně tu poslední a vážně uvažuju o tom, že vyruším ten připravený design a udělám nový :D ale ne, tamten se mi líbí, tak ho nastavím, za tři dny, už je to pevně dané, ale tahle fotka se jistě na některém z dalších objeví :) No doufám, že se vám líbí, já je vážně žeru :)
* * * * * * * * *
I have a new thing in my owl collection. It's a ring. Pretty lovely ring, I had to have it. And I also have new t-shirt, which I totally love and I will probably buy another one with "That's bullshit, darling", 'cause I love it... :D The T-shirt I bought today was paid by my mom, because I passed my law exam... so a gift. I bought that ring on my own, because I love it so so much. One day, I will take picture of everything what I have with owls, if you are curious :D Right now I am ready to go to bed, because my back hurts a lot, so I got some pills and I am tired after them. Anyway, I have for you these three new amazing photos from Balenciaga's Rosabotanica campaign. Kristen is there absolutely gorgeous, stunning and beautiful. I love especially the last photo, totally adore it, it's amazing. I am really thinking of changing my mind with that new design and make another one with this photo... well... so... I will, one day, maybe the next one will be with it. I hope you guys like it, I love it, like I said. Enjoy.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Jééé, Lásko! Já se navrátila asi ke slohovkám.. Jsem se zase projednou rozjela, což? Ne že by to půlka nebyla smajlíková, ale jsem na sebe pyšná.. Stejně mi tyhle obří slohovky jdou jenom s tebou

    OdpovědětVymazat
  2. Je tu naprosto úžasná, ještě jednou někdo řekne nebo napíše, že se neumí krásně usmát, tak je pošlu do pekel..

    OdpovědětVymazat
  3. jo lasku na prvni pohled v obchode to znam moc dobre    Kris vypada uzasne, nadherna

    OdpovědětVymazat
  4. Myslíš si, že já na tenhle šatník peníze mám?? Ne, já jsem docela vycuclá a když mám nějaký peníze, beru útokem levné knihy... Oblečení nakupuju v sekáči nebo v kiku takový ty trička za 25,- A divila by ses jak to jde ladit a dát pak dohromady... Jinááč... postavu už neřeším... já teď chodila do fitka, jedla jak králík a za měsíc žádná změna..
    No dobře, asi jsem neměla spořádat nutelu vždycky po škole, ale to fakt jinak nejde... taky jsem teď pořád na nervy totiž..

    OdpovědětVymazat
  5. Je naprosto okouzlující:O.. prostě wooow!:3

    OdpovědětVymazat
  6. Ten prstýnek musí být vážně moc hezký :) A tričko s nápisem "That's bullshit, darling" bych taky brala Miluju trička s anglickými nápisy ♥ A ty fotky jsou jednoduše dokonalé! Kristen to na nich moc sluší - nejvíc se mi líbí ta druhá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Toľko radosti v jednom článku :) Prsteň so sovičkou musí byť úžasný. Ja som dostala od mamy sošku so sovičkou a obliečky, dokonca som sama nakreslila jednu takú sovičku. V poslednom čase zase milujem sovičky. A to tričko.. Páni, to znie super. That's bullshit, darling. Dokonalosť Design, design. Ou, Ang. To bude dokonalosť. Za tri dni ? Od piatku by to malo byť v pondelok. Alebo v utorok, keď vidím čas článku Joj, ani nevieš, ako veľmi sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Cooo a proč mě nikdo nic nekoupí za to, že jsem prolezla ročník? ne počkej, až příští rok půjdu na výšku (pokud půjdu), tak já to dám mojí mámě přečíst, co jsi tu psala a budu vyžadovat stejný režim, jinak přestanu věřit ve spravedlnost (samozřejmě už v ní nevěřím, ale to nemusí vědět) ale tyto fotky by se hodily na design, jsou uplně krásné :) a miluju modrou

    OdpovědětVymazat