pondělí 27. ledna 2014

Layout no. 12

imagebam.com

12. design pro mě znamenal něco výjimečného. Kromě toho, že se mi vážně líbil a pořád líbí a že si myslím, že to byl jeden z nejlepších designů, jaké tu na blogu byly... tak byl dělán především speciálně na oslavu 1. druhých narozenin blogu, které byly 6. prosince 2013. Zároveň je to také asi jediný design, který jsem změnila z jiného důvodu, než proto, že mě začal štvát a nudit. Naopak, byla jsem dokonce smutná z toho, že ho měním a nebyla jsem si jistá, že to mám udělat... ale jednou už jsem slíbila, že na 2. druhé narozeniny bude nový design, že jsem ho už vyměnit prostě musela. Hlavně jsem vyrobila ten nový už před nějakou dobou a visel mi na zkouškovém blogu... nechtěla jsem, aby mě přestal bavit dřív, než ho vůbec nám na hlavní stránku, protože jsem sice plánovala dělat nový, ale nakonec to nevyšlo a teď nemám vůbec čas. Mimochodem, dneska a ve středu tu pravděpodobně vůbec nebudu, jen, abyste věděli. Matika ve čtvrtek, budou to nervy a asi to nedám, ale učit se musím. No... ačkoliv mi ten 12. bude chybět, tak ten 13. se mi zatím líbí dost. Nevím, jak vám, hádám nezlomí rekord designu na nejkratší dobu, no zároveň pochybuji, že by zlomil rekord v době, kterou tu strávil design č. 11. Je z fotek z večeře, která proběhla v Sundance po promítání Camp X-Ray, po oficiální první premiéře. Ty fotky se mi hrozně líbily. A tak jsem je využila. Nakonec to dopadlo úplně jinak, než jsem chtěla, ale líbí se mi to. Jinak se teda omlouvám, že jsem zakryla Lanea Garrisona... ale sorry, ten na mě fakt nebude ze záhlaví čučet ani den, natož třeba měsíc :D Nic proti němu, ale na designu ho mít nemusím :D Hlavně se mi ta velká fotka Kris nikam jinam nehodila... takže to tak nějak vyšlo :D Je to takový kontrast tmavého pozadí a světlé stránky a to se mi na něm myslím líbí nejvíc. Bojovala jsem s tím, jak ho nastavit, no nakonec to dopadlo takhle.
* * * * * *
The 12th layout had a special meaning to me. Except the fact, that I really loved that and that I think it was one of my best designs... It was made especially for the 2nd birthday of this site, for the first 2nd birthday which was on December 6. It is also probably the first design, which was changed before I got bored... but I promised another birthday design on second 2nd birthday of this site, which was tomorrow, so I made it. The main thing I like about new designs is, that I love coming here just to watch them. I am usually pretty happy when I put it here and I am nosy what are you going to say. Well... I have to say that I will miss the 12th one and that maybe, just maybe... was too early for change this time. But once I made a new one, I couldn't wait much longer, because it was on the blog where I try all designes.. and I didn't want to... stop like it before I even put it here. The new one was ment to be completely different. But this is what I made in the end from photos from that dinner after screening at Sundance Film Festival. And yeah, I think I had better ones, but I kind of love it and I hope that you like it too.

5 komentářů:

  1. Myslím že je krásný :) Jako každý co tu byl !!Taky mi Wawrinkovo vítězství nevadilo, hlavně když jsem viděla jak na tom Rafa je. Ještě že je na Mallorce a dává se do kupy pro další turnaj :)

    OdpovědětVymazat
  2. No dobre, len som chcela oznámiť, že máš na svedomí môj menší (väčší) záchvat skôr ako výde zo mňa tá reakc... MY FUCKING GOD ! :o Oh, my, fucking, god :o Angie, Angie, Angie... Zlato, toto dielo... To je niečo neuveriteľné. Stále hovorím, že máš tu jednu z tých najoriginálnejších a najpríjemnejších grafík, akú som kedy videla. Tvoje layouty sú vždy také príjemné a človek sa tu jednoducho cíti dobre. Nesmierne sa mi páči. Pravdou je, že som stále unesená z toho predchádzajúcého, ale tento teda... Wow. Čo viac dodať ? Asi len to, že nad ním slintám už nejaký ten čas a slintať nad ním ešte nejaký ten čas budem To zakritie Lanea ma pobavilo Asi ho moc nemusíš, čo ? Každopádne, mne sa tento layout páči taký aký je, takze schvaľujem Ou, narodeniny :3 Hneď pôjdem na článoček

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se hrozně líbí!! Tak jako všechny, co tu byly:) Vybrala jsi skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. OMG! Zbožňuju ho!!! :33 Nádherné fotky, ta její košile je fantastická, ty barvičky jsou perfektní a uááá! Je vážně skvělý! Perfektní změna, Angie! Jinak dodatečně všechno nejlepší k druhým druhým narozeninám, včera jsem to nějak zaspala Ale byla jsem tu u prvních druhých narozenin, tak to tím snad alespoň trochu vyvážím

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, ten je dokonalý, podľa mňa si na neho použila krásne fotky a hlavne sa mi páči tá modrá :) A tá veľká fotka Kristen je proste dokonalá :3 Predchádzajúci layout bol tiež úžasný :) Krásna zmena

    OdpovědětVymazat