čtvrtek 23. ledna 2014

Gallery update 25.4: Five new portraits

Zrovna jsem dokoukala vážně srdcervoucí film. Byl opravdu dojemnej a devastující a jmenuje se Třetí hvězda. Stáhla jsem si ho včera, ale už bylo moc pozdě na to, abych se na něj koukala a tak jsem si ho pustila dneska... a vážně zničující. Už je to asi půl hodiny, ale pořád jsem z něj dost přešlá. Úžasnej film, ale... vážně hodně smutnej a opravdu mě zasáhl. Jo, je to film s Benedictem Cumberbatchem, kdo byste se náhodou ptali :D a taky je o rakovině. O postavě Benedicta, která má rakovinu. Takže jsem to už docela dost dlouho chtěla vidět, zaujal mě ten popisek a fakt, že v tom hraje Ben... a jsem ráda, že jsem se k tomu konečně dokopala, no vážně mě dostal. Možná vám o něm napíšu trochu víc, mohla bych, mám teď spoustu filmů za poslední dobu, které jsem vám chtěla vylíčit, ale nějak nebyl čas (a furt není, ale já se nejsem schopná nějak učit dneska, páč mi není moc dobře). No Ben tam byl vážně úžasnej. Opět prokázal, jak skvělý herec to je. No nic. Mám pro vás dneska dalších 5 potrétů a upřímně doufám, že už jsou poslední, protože mi z nich už hrabe, jak jsou furt nové a nové :D jsou z té první série ze Sundance, ze které jich je nejvíc. Dva jen s Kristen a tři i s ostatníma, s Lanem, Peymanem a Petterem a hrozně se mi líbí, hlavně ten poslední a pak ten třetí, tyhle dva jsou fakt vtipný :D
* * * * * * * *
I've just seen pretty heartbreaking movie. It is called Third Star, I downloaded it yesterday, but it was too late to watch it, so I watched that today and it was just... so... heartbreaking, I couldn't stop crying for a while. I am still pretty devastated. Yeah, it's a movie with Benedict Cumberbatch. And also about cancer. About Benedict Cumberbatch's character having cancer. So I really wanned to see it for a long time, but it was pretty hearbreaking. I will write an article about that, maybe. I'll see. I could. Ben was freaking amazing in this movie. Anyway, I have for you now five new portraits from Sundance Film Festival. Two are just with Kristen, the other ones are with Lane, Peyman and Peter Sattler too and I love them all, they are absolutely amazing. The last one is great :D I love it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Sú úchvatné, naozaj sa na ne skvelo pozerá :) Veľmi sa mi páčia tie spoločné, tie sú naozaj úžasné :) Čo sa týka toho filmu, niečo mi šepkalo, že to bude mať niečo spoločné s Benedictom Znie to skvelo, no čo sa rakoviny týka, priznám sa, že sa tieto filmy bojím pozerať. Čo sa tyká No is Good a blížiacích sa hviezd, ktoré robia chyby (akward, pokus o žart ), tak to už niečo iné Podosiaľ mi asi stačí tá mierna zásoba filmov a pár epizód Sherlocka, ktoré som videla

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle fotky prostě totálně miluju !! Hlavně pak taky ty v tý budně, Kristen je tam tak roztomilá, že bych se z toho roztekla..

    OdpovědětVymazat
  3. Já tak nerada brečím Proto nesnáším filmy podle skutečných událostí, vždycky mě to dostane :(Zbožňuji Kristen, i s tou kamennou tváří!PS: Mysli a drž palce zítra Rogerovi

    OdpovědětVymazat
  4. Angie, tak. Dneska som sa už pobila so svojou zabudlivosťou a musím povedať, že som ju stretla zase A rovno pri Sherlockovi. Vážne som ti ešte o tom nepísala ? Idem na to.
    Myslela som si, že jediné, čo ma o Sherlockovi upúta sú len tie dva filmy s Robertom Downley Jr. ale mýlila som sa. Je to úžasný seriál, navyše to trvá celkom dlho. Je to premyslené a Ben je na Sherlocka perfektne 'pošahaný' Zatial mám za sebou len jednu epizódu a druhú rozpozeranú, no hneď ako dopozerám Skins, tak pôjdem na to ;) Vďaka za tip :)
    Čo sa týka tých dramat, vieš, že ja ich tiež milujem, a veľmi :3 Rakovina nie je moja obľúbená téma z dôvodov zo strany rodiny, o tom radšej v komentároch písať nebudem, možno sa k tomu niekedy dostaneme cez naše dopisy zázračným mailom. Inak ale filmy z reálného života milujem, sama som taký depresivák, ktorý namiesto poviedok o Twilight (aj tie, aj tie som písala ) začal písať príbehy, ktoré fackujú ešte aj cez monitor
    Producenti si zjavne neuvedomujú, že keď premenujú daní projekt, spustia tým lavínu utrápených blogerov, ktorý musia všetko premenovavať Sama som na tom kriticky

    OdpovědětVymazat
  5. Neee.. měnit jí nemusíš!!! Mě se líbí ta s Jamiem!! Fakt moc!!! :3

    OdpovědětVymazat
  6. ten film neznám, ale možná si ho pustím. :) Už mám stažené ty Star Wars! Kristen to na těch fotkách moc sluší <3 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Košile Kristen vždy neskutečně sluší a ta poslední fotka je vážně vyvedená. :)
    Film Třetí Hvězda jsem viděla, je to strašně krásný film, sice nemá zrovna šťastný konec, ale celkově ten příběh, jak ho kamarádi vezmou na jeho oblíbené místo.. bože, tolik jsem při něm brečela.. :( Ben je opravdu skvělý herec, musím s ním shlédnout více filmů. ;)
    Bydlíš v Praze? To se teda máš, já jsem holt měla smůlu a narodila se v takovým malým, nudným městě plném černých obyvatel. Měla si docela pohodový Silvestr, taky bych ho tak s rodinou někdy chtěla strávit, jenže mí rodiče usnou vždy po dévaté hodině, probudí se na přípitek a jdou zase spát. A kuchařka od táty ze Španělska? Tady se někdo dobře má. Jet to Španělska, konkrétně Barcelony a Madridu byl vždycky můj sen! Já byla v zahraničí totiž jen třikrát v mém životě a to navíc z toho bylo dvakrát Chorvatsko. Ty hodně jezdíš do ciziny? :) Mě se nejdříve taky nechtělo na ten ohňostroj na Nový rok, jenže celý den doma to už prostě nešlo vydržet, i když ta cesta do středu Prahy byla děsná. V tramvaji se ti lidé málem pobili, jen aby byli včas na ohňostroj.

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem k tomu filmu Třetí hvězda zapomněla napsat, že tam byly i dost zábavný chvilky, jako když pouštěli Jimovi (Benovi) ten ohňostroj a zapálili stan díky tomu. Nebo jak se jeden z nich pral a ostatní jen tak přihlíželi a pak se až připojili. Dobrá partička kluků no.

    OdpovědětVymazat