úterý 14. ledna 2014

Kristen confirmed for a role in 'Equals'

Ahoj ahoj ahoj ahoj! Miluju, když táta nadává, že něco nemáme k jídlu, něco konkrétního a jsem dole v kuchyni jenom já, ale můžu se na něj otočit a říct: "Mně to nepovídej, já to nejim." :D :D No nic. Mám pro vás úžasnou zprávu! Je to rozhovor s Kristen, ale ne, netýká se Camp X-Ray, ale jiného projektu! Mluvila jsem o něm už před pár měsíci, no tehdy to byl jenom nepotvrzený drb. Sice jsem dneska po přečtení rozhovoru s Peterem Sattlerem byla tak znechucena jeho délkou, že jsem řekla, že nebudu nic překládat, ale tohle jsem prostě musela :D Bylo potvrzelo, že si Kristen zahraje v připravovaném filmu režiséra Drake Doremuse, který se podepsal třeba pod film "Like Crazy" (ve kterém mimochodem hrála Jennifer Lawrence). Má to být futuristický příběh o lásce s názvem Equals! Já jsem tak nadšená! Vždycky jsem chtěla Kristen vidět ve sci-fi filmu. Nějakém, co není Zathura :D No a co na to naše Kristen řekla? "Nemůžu uvěřit, že jsem souhlasila s tím, že to budu dělat." To jsou její slova... :D V tomto připravovaném sci-fi by si měl spolu s Kristen zahrát i Nicholas Hoult, kterého můžete znát třeba z filmu X-men: První třída... a taky ho můžete znát jako přítele Jennifer Lawrence, k čemuž se dostanu. Také bylo potvrzeno, že se Kristen zúčastní festivalu v Sundance, kde proběhne premiéra Camp X-Ray! Ale zpět k Equals :)

Kristen popisuje "Equals" jako mírně upravenou verzi filmu 1984 z roku 1956, který byl podle románu George Orwella, který napsal v roce 1948, vydal o rok později, která vypráví o rebélii v totalitní futuristické společnosti. Natáčení filmu začne v druhé půlce tohoto roku. Ještě není jisté, kdy přesně.

"Jsem z toho vyděšená," řekla 23 letá herečka v nedávném rozhovoru. "I když má tento film velmi jednoduchý koncept, je ve skutečnosti velmi ambiciózní. V 'Equals' se věci odvíjí velmi špatně, protože nemůžete potlačit lidskost úplně v každém," říká Kristen. "Je to ten nejničivější příběh." Ke svému šestému filmu se vyjadřuje i režisér Doremus: "Je to o lásce ve světě, ve kterém už láska neexistuje." Scénář ke snímku napaal Nathan Parker ("Moon") a je to první film, který si Doremus nenapsal sám.


Jennifer Lawrence, která spolupracovala s Drakem Doremusem ve filmu "Like Crazy" byla jednou z prvních oslovených hereček, kterým bylo nabídnuto čtení scénáře. I přesto, že ji ten příběh přivedl k slzám, nedokázala si sama sebe v této roli představit. (To alespoň tvrdí Doremus). "V mojí hlavě jsem si byl najednou jistý tím, že Nick a Kristen by mohli mít skvělou chemii," řekl dále režisér. "Je to příběh o lásce v epickém, epickém, epickém měřítku," dodala Kristen. "Mám strach."
* * * * * * * * *
Hi hi hi hi hi hi! I have for you amazing thing right now. It's an interview with Kristen... and it's also a confimation that Kristen is going to play leading role in "Like Crazy" director Drake Doremus' futuristic love story "Equals"!!! I wrote about this project few months ago, when it was just a rumor. Now it seems to be real finally. And what our Kristen said about that? "I can't believe I agreed to do it." That's are her words. In this upcoming sci-fi drama should also play Nicholas Hoult, known from X-Men: Fist Class. Oh God, I am so excited, another confirmed project, I hope this is really going to happen. Well, that interview, or article, was actually a bit longer. Before that, I have to tell you, that Kristen was also confirmed to attend Sundance Film Festival this week.



Kristen describes "Equals" as a slightly updated version of the 1956 film "1984," based on George Orwell's classic 1949 novel about rebellion in a repressed futuristic society. "Equals" begins filming later this year.

"I'm terrified of it," said the 23-year-old actress in a recent interview. "Though it's a movie with a really basic concept, it's overtly ambitious. In 'Equals,' things go wrong because you can't deny the humanity in everyone," said Stewart. "It's the most devastating story." Adds Doremus of his sixth film: "It's about love in a world where love really doesn't exist anymore." Written by Nathan Parker ("Moon"), "Equals" is the first film Doremus will direct that he didn't write himself.


Jennifer Lawrence, who appeared in 2011's "Like Crazy," was one of the first actresses to read Parker's script. Though the story brought her to tears, she couldn't see herself in the role, said Doremus. "It became evident in my head that Nick and Kristen would have great chemistry," the director said. "It's a love story of epic, epic, epic proportion," added Kristen. "I'm scared."

2 komentáře:

  1. Och, tak to děkuji takhle za pomoc, no zkusím se tam přihlásit, aby se mi to lépe hledalo Ale já jsem na tohle hroznej "talent". Já si právě vždy na googlu zadám třeba Nina Dobrev gifs ,ale takhle třeba koukám, že hodně blogů má hned fotky, které já třeba hledám 2 hodiny a mají je z tumbrl - už mě to nebaví kontrolovat, jestli jsem to napsala správně DDJinak jsem ráda, za tuto novinku, mě přišel ten námět na příběh trochu povědomí, tak jsem se koukla, jestli to náhodou není kniha, ale zní to fakt super a bude to něco pro mě snad a to, že bude hrát s Nicholasem je příjemná zpráva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když se daří, tak se daří! Jsem strašně ráda, že se Kristen zrovna v tomhle projektu objeví, jakože neskutečně ráda! Bude to fenomenální a hrozně se těším na její spolupráci s Nicholasem :3 On je takový čumáček, budou k sobě skvěle pasovat I když to bude asi hodně drsný film!

    OdpovědětVymazat