čtvrtek 9. ledna 2014

Behind the Scenes video from shooting Rosabotanica campaign

Ahoj všichni! Konečně! KONEČNĚ! Mám pro vás něco naprosto úchvatného. Dneska jsem byla na první zkoušce... ale to nebylo to, co jsem vám chtěla říct :D Mám pro vás video. Není to jen tak ledajaké video, ale naprosto totálně úchvatné video! Mám pro vás video z focení kampaně pro nový parfém Balenciagy, Florabotanica! A miluju to. Miluju, miluju, miluju to video! Kristen je tam tak hrozně krásná, přenádherná, hrozně jí to tam sluší, je tam úžasná! A i tam s ní je krátký rozhovor, takže rozhodně stojí za to video shlédnout, i pokud nerozumíte anglicky, protože to video je nádherné a zajímavé a plné Kristen :D Už jsem ho viděla asi pětkrát, skoro jak všechny díly Sherlocka :D No určitě se koukněte, prostě musíte! :D Jinak teda zkouška byla celkem v pohodě, kdyby to někoho zajímalo :D Písemná, takže výsledek nevim, ale přišlo mi to v pohodě...
* * * * * * * * *
Hi guys! Finally! FINALLY! We have something amazing here. I have my first exam behind me... well, that's not what I wanted to say. I have for you a video. It's not an ordinary video, it's freaking amazing video! I have for you behind the scenes video from shooting of Rosabotanica campaign photos! And I really love it, I fucking love that, it's sooo amazing, Kristen is there so so so so so so beautiful and gorgeous, she looks amazing! She talks there too, and I love it, I can't wait for more photos, it seems to be sooo cool. Oh god, I have to watch it over and over again, almost like Sherlock tv series :D Check out, you HAVE to see it, oh god, it's so beautiful:

7 komentářů:

  1. Taky jsem z ní nemohla spustit oči, je tam krásná..dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem si řikala, aha tak francouštinu asi nedáváám a pak jsem si všimla že jsou tam titulky Tak dobrý.. No ale je prostě dokonalá!! :OO <3 To je prostě úžasný jak je nádherná!! :) A snad jsi tu zkoušku dala!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbily ty záběry z focení. Ty promo fotky pro kampaň budou určitě úchvatné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak můžeš být někdo takhle dokonale božsky nádherný... Kristen je vážně totílně překrásná, já z toho videa nemůžu... Miluju to, miluju to, miluju to, miluju to... a snad ještě víc než ty... miluju to totiž nejvíc... Koukám na to už asi po desátý na ty záběry z focení, na ten její dokonalý úsměv, ten čarokrásný pohled a prostě umírám... Ona je vážně tak brutálně překrásná... Já jí vidím tak nějak jako silnou a zárověň křehkou princeznu... vlastně Snow White k ní sedí dokonale.... <3

    OdpovědětVymazat
  5. omg to je nadhera, proste krasa, na to se budu divat porad dokola, krasa ♥♥♥

    OdpovědětVymazat