čtvrtek 30. ledna 2014

Zkouška je od slova zkusit.

[takhle budu vypadat zítra na ústní :D]

Ahoj lidi, jak se máte?
Já jsem se zrovna vrátila z testu z matiky.
Po testu z matiky následuje ještě ústní... po testu z matiky mám také pocit, že nemá cenu, abych na tu ústní chodila. Ano, jasně, potřebuju "jen" 12 bodů z 60, abych měla šanci ještě to dát, ale právě... po těch příkladech, který jsem tam měla, netuším, jestli těch 12 vůbec dosáhnu. Fakt šílený, vůbec jsem tam neměla ten typ příkladů, který umím nejvíc... a teď je mi fakt špatně. Ale na tu ústní budu mít jednu profesorku, která se zdá být jedna z těch hodnějších, takže... snad to nebude tak hrozné... ale.. no zkouška je od slova zkusit. Takže holt si to když tak zopakuju, co já vím, uvidíme. Uvidíme no. Chtěla jsem vám říct, že teď nemám zrovna náladu psát na blog. Možná je to tou matikou, možná obecně tim zkouškovym, mám hrozný nervy a teď se o Kris objevují hlavně rozhovory, na které nemám čas, abych je přeložila. Neznamená to, že nebudu vůbec online nebo že vůbec nic nenapíšu, třeba se tu ukážu hned zejtra s pěti článkama, ale nevím, netuším, momentálně nemám vůbec chuť na nic, jen si lehnout a spát, i když se musím učit nazpaměť milion definicí. Ale ž se najim. Začnu, až se najim a pak budu mít... 10 hodin. No... pokud půjdu spát o půlnoci... což bych nemusela, já stejně včera usnula až tak ve čtyři, i když jsem šla spát v půl jedný... no... prostě... jsem na nervy a v takovym stavu jsem většinou dost nepoužitelná. No.. založila jsem si ask.. protože tak nějak... jsem podlehla :D Kdybyste měli pocit, že vám tu chybím a chtěli byste se mě na cokoliv zeptat, tak můžete, budu ráda :D

ask.fm/AngieTussaud

5 komentářů:

  1. Budu držet palce, aby ti ta matika vyšla..a ať nervy brzy povolí..

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi líto, že ti teď škola dává tak zabrat - já samu sebe nechci vůbec vidět příští týden, to bude zase teror (a to jsem si myslela, že začátek druhého pololetí bude volnější ). Každopádně ti držím palce, aby ta matika přece jen vyšla. Já věřím, že minimálně těch 12 bodů jsi získala, jsi šikovná holka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce na zítra na zkoušku, ne držím všechny palce !:) A tu matematiku ten test jsi určitě dala , uvidíš bude to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tyranko, konečně nový desing!! No ale s tou zkouškou ti budu držet palce! Určitě to zvládneš :)) Já matiku totálně nesnášim No ale fyzika je ještě horší.. Takže držim palce. :) Jo a ten nový deisng je boží!! <3

    OdpovědětVymazat
  5. drzim palce, ja mit matiku, tak tam nereknu ani pul slova, ani tech 12 bodu bych nedala.

    OdpovědětVymazat