pátek 17. ledna 2014

Gallery update 24.9: New BTS photo and stills photo from Camp X-Ray

Ahoj. Další článek ještě dneska, nemohla jsem odolat. Mám pro vás totiž kromě podstaty článku ještě úžasné zprávy. Premiéra filmu před nějakou chvilkou skončila a vypadá to, že měl Camp X-Ray skutečně velký úspěch! Standing ovation a všichni píšou, jak byla Kristen úžasná a že všichni brečeli, jak je to dostalo ten film a že prostě paráda. Na IMDB.com má ten film dokonce 9.6 hvězd z 10... což jasně, zatím je tam těch hodnocení málo, ale je to vážně úžasné a já jsem z toho nadšená! Nemůžu se dočkat, až film uvidím, jestli ho teda někdy v životě uvidím :D Musím. A doufám, že to bude brzy:) No teď pro vás nemám fotky ze Sundance, protože už na ně nemám čas, nechci tu strašit do dvou do rána (teda jsem si jistá, že budu, ale už ve svym pokoji, kde mi nefunguje net) a hlavně chci teda i počkat do zítra, protože se pořád objevují nové a nové fotky a nová videa a já si to chci hezky poukládat všechno najednou :D Teď mám pro vás dvě fotky, které se taky týkají Camp X-Ray. Ta první je fotka z natáčení, kde Kristen mluví s režisérem Peterem Sattlerem. A ta druhá je zatím nepříliš kvalitní, ale přesto nová stillska k filmu a já jsem nadšená, že se ty fotky objevily, tak doufám, že i vy:)
* * * * * * * * *
Hi. Another article today, I couldn't resist. I have for you amazing news! It seems like people loved Camp X-Ray. Someone said that it was Kristen's best role of her career. Everyone is saying such a good thinks about Kristen and on IMDB.com it has got 9.6 out of 10! Which is amazing. Yeah, of course, just a few people already put their score there but it seems really, really good. And I am so proud of Kristen and so glad people liked it. I hope we will be able to see it soon too. Well it seems to be a real success for now, who knows what's gonna happen next. But right now I don't have for you photos from Sundance, I actually don't have time for saving all of them and I also want to wait a while, because there are still publishing more and more and more... so I have for you this two photos. One is a behind the scenes photo from Camp X-Ray with Kristen and the director Peter Sattler and the second one is new MQ stills photo from the movie. I am so excited and em... I hope you guys like it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře: