čtvrtek 3. listopadu 2016

POTM: December 2016

Přemýšlela jsem o novém deisgnu. Ale nějak nevím. Začala jsem jeden dělat, ale pak jsem se hrozně vztekla, protože jsem chtěla jako hlavní fotku použít jednu, která mi v photoshopu nešla otevřít, a tak jsem se na to nakonec vykašlala. Poslední dobou mi hrozně blbne photoshop, takže mám s tvorbou grafiky trošilinku problém. Tenhle už je tu ale zase hrozně dlouho, už mě začíná pomalu ale jistě štvát :D Chce to změnu. No nic. Mám pro vás dneska i druhou anketu a to o fotku měsíce prosince. To je hrozné, že už je listopad, hrozně to utíká, je mi z toho úplně ouzko :D No nevadí :D Rozhodla jsem se pro čtyři fotky z akce ELLE Women in Hollywood Awards, na které byla Kristen oceněna. Na každé z fotek je Kris s nějakou další ženou, která byla přítomna. Na první s Helen Mirren, na druhé s Nikki Reed, na třetí s Lupitou Nyong'o a na čtvrté s Dakotou Fanning. Já osobně mám svého favorita, ale ten většinou nevyhraje, tak jsem zvědavá, jakou fotku zvolíte :)
* * * * * * *
I was thinking about new design. But I actually don't know. My photoshop is not working very well last few weeks and it kind of makes me crazy. I also started to do one, but then I had problems with internet and with one picture, so I just freaked out and stopped again. So we will see. What do you think? This one is here for too long already, I know. Well... I have for you photo of the month December poll right now. After some thinking, I have chosen four photos from the ELLE Women in Hollywood Awards. All of them with Kristen AND someone else who was also there. First one with Helen Mirren, second one with Nikki Reed, third one with Lupita Nyong'o and the last one with Dakota Fanning. I forgot to write the numbers there, but it is as always from the left 1 and 2 in the first row and 3 and 4 in the second row. So.. which one do you like the most? I do have my favorite. How about you?



Vítězem minulého hlasování o fotku měsíce listopad se stává 2. fotka :)
* * * * *
Winner of the last poll for photo of the month November is the 2nd photo.


11 komentářů:

  1. Fotka jako taková mě hned zaujala jednička, ta je opravdu milá, navíc spontánní a takové jsou vždy nejlepší. Strašně jsem ale toužila dát hlas té poslední, protože Kristen a Dakota že Ale odolala jsem a zůstanu u jedničky, přece jenom Kristen a HELEN MIRREN je taky něco!D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já tady váhala nad fotkou s Nikki Reed a Dakotou Fanning, jelikož mám obě ráda a ty fotky jsou prostě skvělé! Ale nakonec dávám přednost Dakotě. ♥ Zlatá fotka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta dvojka je opravdu skvělá!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem se chvíli rozhodovala mezi Nikki a Dakotou a já volím číslo 4

    OdpovědětVymazat
  5. ha aj tuto som rada, že vyhrala práve táto fotografia je skvelá, mno a hlasovanie tak tuto som to mala pomerne jasno od začiatku, keďže milujem Helen tak som hlasovala pre jednotku inak to asi u mňa ani nešlo

    OdpovědětVymazat
  6. Tak s tvořením nového layoutu ti budu držet palce! Třeba to byl jen takový chvilkový zkrat a pak si k tomu jednou sedneš a půjde ti to samo :) No jinak jsi vybrala vážně fantastické fotky! Já se hodně rozmýšlela mezi jedničkou a dvojkou. Chtěla jsem dát hlas jedničce, protože si ještě pamatuju, jak jsi psala, že Helen říkala, že se moc těší až potká Kristen. Ale prostě jsem neodolala a dala hlas dvojce - moc se mi líbí její úsměv ♥ :)Hele Angie, já se na tu školu asi vyseru Už se dokážu jen smát. Včera jsem psala ten re-take, dneska nám poslal výsledky a já si polepšila jen o 3 % -_- Jdu si hledat nový obor. Tohle už prostě nejde. Navíc nepředpokládám, že bych udělala fonetiku nebo testy z jiných předmětů :/ Taky mě docela štve, že mě ta filologie nebaví. Hlavně kvůli tomu, že už jsem si tam udělala kamrádky a teď to budu muset dělat celé odznova :( Pokud se samozřejmě na nějaký jiný obor dostanu Hele a ty jsi na té ekonomce zůstala celý rok nebo jsi odešla po prvním semestru? Já bych s tím nejradši sekla už teď, protože vím, že to nemá cenu, ale zas co bych ten půlrok dělala, že?
    Jinak co se týče Jennifer, tak ona s tím Darrenem fakt chodí! Už se objevily fotky, na kterých si dávají pusu, drží se za ruce a objímají. Někdy v budoucnu ty fotky dám na blog, ale teď nevím, jak to budu časově stíhat. Tenhle víkend se budu šprtat

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem obrovská fanynka Helen Mirren, ale nemá s ní tak hezkou fotku jako Dakota, takže hlasuji pro poslední fotku, která se opravdu hodně povedla! :)
    Jinak bych se moc chtěla omluvit za svou neaktivitu, co se obíhání týká, ale měla jsem toho opravdu moc, takže snad mi bude odpuštěno :)

    OdpovědětVymazat
  8. ultimate-lilycollins4. listopadu 2016 v 15:44

    Tak v tomto hlasování pro mě hrálo velkou roli to, koho znám a mám nejvíce ráda Proto hlasuji pro 4. fotografii, Dakota s Kris jsou skvělá dvojka ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Je mi ľúto že máš potiaže s photoshopom ale snáď sa to nejak opraví. Ale ako tento layouts milujem takže ♥♥♥
    A zahlasovala som za 2 fotku. Príde tá fotká strašne krásna jak sa tam obidve s Nikki usmievajú :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě je to druhá fotka, protože je na ní s Nikki a také se tam na sebe hezky usmívají :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to vážně těžký výběr, ale nakonec jsem hlasovala pro fotku s Nikki. Jsou tam tak pěkně vysmáté!:o)

    OdpovědětVymazat