pondělí 31. srpna 2015

Gallery update 46.7: 12 new American Ultra stills

Mám pocit, že bych sem měla napsat o něčem hodně osobním, co mě poslední dobou trápí, protože to má i vliv na to, jak bloguju. Alespoň já mám ten dojem, že moje články ten nádech něčeho takového mají. Možná je to tím, že jsem jejich autor a zkrátka jsem se tak cítila, když jsem je psala. Poslední dobou mám s blogováním trochu problém. Proč? Nejde o to, že bych blogovat nechtěla nebo mě to nebavilo. Ten důvod je jiný. V poslední době docela často trpím bolestmi hlavy a především bolestmi zad. Mám se zády problémy už několik let. Mám světlé momenty a pak mám také tmavé momenty. A aktuálně se nacházím v tom období s tmavými momenty. Až se vrátím z Londýna, plánuju zase začít chodit na rehabilitace, protože to není něco, s čím by člověk dokázal žít celý život. Nějakou dobu to bylo celkem v pohodě, bylo to lepší... tak trochu jsem si zvykla na to, že mě ta záda prostě bolí, ale v poslední době se to zase zhoršilo a postupně se to dostává zpátky do bodu, ve kterém jsem se nacházela před pár lety, kdy jsem s tím opravdu hodně bojovala. Nechci se znovu dostat do toho stavu, ve kterém jsem tehdy byla. A nechci to tu ani detailněji rozebírat. Jde o to, že být na počítači je pro mě těžké. Protože poslední dobou nejsem schopná udržet jednu pozici, musím se pořád vrtět a při sezení u počítače není asi pozice, ve které by mě záda nebolela. Prakticky ani není minuta, kdy by mě záda nebolela, jen občas mě bolí míň a občas víc. A víc většinou, když jsem na notebooku. Takže i když na něm jsem, tak se třeba na něco dívám a ležím u toho, ale přemýšlet a psát články... do toho se mi vůbec nechce. V poslední době jsem měla trochu pocit, že píšu články proto, že je potřeba něco napsat spíš, než proto, že je napsat vyloženě chci. Ale není to proto, že bych z novinek nebyla nadšená, jen nevydržím moc dlouho sedět a soustředit se, takže mi článek trvá napsat mnohem dýl než obvykle, když už se náhodou k jeho psaní odhodlám. A je mi to hrozně líto, ale bohužel to nedokážu ovlivnit, dokud budu ve stavu, ve kterém jsem. Navíc se teda musím učit a mám ještě nějaké ty plány na zbytek prázdnin, takže když se třeba stane, že den dva něco nenapíšu... tak to není proto, že bych chtěla skončit s blogem nebo že už mě to nebaví... ale v podstatě hlavně kvůli těm zádům a té hlavě... Moc mě to mrzí, ale je to zkrátka tak, jak to je.
Ale dost o mně a o mé aktuálně ne zrovna veselé situaci. Mluvme o Kristen. Film American Ultra jde do slovenských kin již 3. září a do českých o týden později, tedy 10. září. Naše čekání už se tedy téměř naplnilo a já se upřímně nemůžu dočkat, až film uvidím:) A s tímto nadšením vám přináším i 12 nových fotek z filmu, které ovšem jsou poněkud spoileroidního rázu. Ty, které mi přijdou, že by mohly prozradit něco velmi konkrétního, jsem dala do galerie a pokud se rozhodnete na ně podívat, je to vaše volba. Ty, co jsou tady v nádhledu, mi přijdou takové... že nic moc neříkají, chtěla jsem zůstat neutrální a necpat vám sem hned na první pohled velké spoilery z filmu :D Každopádně jsou všechny skvělé, Kristen to jako Phoebe hrozně sluší s těma oranžovejma vlasama, já si nemůžu pomoct :D Tak doufám, že se vám fotky líbí:)
* * * * * * *
I have problems with blogging recently. Why? Well, it's hard to explain... Actually, it's not that hard, it is just really weird reason. The reason is, that I recently suffer from bad headaches and my back hurts as fuck. Especially the second thing makes from being on the computer really unconfortable thing, because I am simply not able to be in one position for a long time. After I come back from London, I want to start with my rehabilitation once again, because this is not anything you could live with your whole life. It was better last few months, but now it got worse again and I don't want to get back in those times when it was the worst... I don't want to talk about it, it's something I have to live with for a long time and I really want to make it stop, so I hopefully will with those new excercises. But... I feel like you deserve some explanation, because I feel like articles were a bit influenced by it. Because I felt more like... I need to publish something, because I don't want this blog to be empty, more than I want to publish something, because I am really excited about it. Because right now, I am kind of without mood, things are really weird, I have some exams in front of me, my back troubles are back where they were two or three years ago, and I am kind of stuggeling with many things. So maybe it's not seen in my articles, but I feel like it is. So if there comes a day, when I do not publish anything... don't be mad at me or don't think that I don't like to blog anymore, it is just quite bigger struggle than normally for me.
Well, enough about me. Let's talk about Kristen. Right now I have for you 12 new stills photos from American Ultra. As you know, in Slovakia, this movie goes to the cinema on September 3 and in Czech Republic on September 10, so our wait is almost over. These 12 pictures can be a bit of a spoiler. Especially those in the gallery, I left the decidion on you. If you wanna check it out, you can. If you don't, you won't :D There four I chose are not very much of spoilers, just normal stills and I love them all so much. Kristen looks so cute with this hair, I love it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Jsem na ten film hodně zvědavej a fotky vypadají dobře a máš pravdu, i s těma oranžovejma vlasama to Kristen moc sluší :)Jinak děkuju, že jsi si mě přidala do Affs :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je mi moc líto. Doufám, že ti ta rehabilitace pomůže, přeji ti hodně štěstí. x
    A to už se nám pořádně přiblížilo, nemůže se dočkat

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem trpěla, teda jen každodenní bolestí hlavy, záda mě kupodivu nebolela nikdy, a po návštěvě všemožných doktorů mě poslali na rehabky, s tím, že to budu mít od zad. Pak se to teda zlepšilo a teď už s tím nemám problémy,ale taky jsem si pěkně vytrpěla. Tak doufám, že i tobě rehabky pomůžou a bude líp =)Jinak, o tom, že by se mohl natáčet flashback Jonova narození jsem ani nepřemýšlela. I když myslím, že Kitova přítomnost na natáčení flashbacku malého Jona byla k ničemu, protože by tam použili jiného, mladšího herce tak jako v případě Eddarda. Nene, prostě Kit je v Belfastu, aby natáčel další scény, mezi nimiž je i ta, kdy ho Melisandra vrátí zpět do života a Jon bude dál vesele zabíjet nemrtvé =D =D Žádný flashback malého Jona, díky kterému by mohli uzavřít celou dějovou linku Jona =D =D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je mi moc líto, že trpíš takovými bolestmi. Moje kamarádka zase trpí na bolesti hlavy a má to tak jak ty - jsou dobré dny a jsou hodně špatné dny. Hlava je asi úplně nejhorší - tam se dá těžko poznat, co tu bolest vlastně způsobuje. No držím palce, aby se tvůj stav o něco zlepšil a rehabilitace zabraly!
    Z těch nových fotek z AU jsem absolutně nadšená! Kristen je na nich nádherná :) Moc se mi líbí ta z letiště - tady v článku je to tady čtvrtá fotka. Kristen tu vypadá fakt fantasticky a ty vlasy se mi strašně moc líbí ♥ Ale nejnadšenější jsem byla z těch fotek, kde má ty šaty a ten hustomegakrutopřísnej účes. To mi až skoro spadla čelist! No a samozřejmě mě pobavily fotky z žádosti o ruku

    OdpovědětVymazat
  5. Moc mě mrzí, že tě trápí takové bolesti, ale vůbec jsi nám to nemusela psát, všichni bychom pochopili i tak tvoji absenci myslím :) Snad ti bude lépe, nauč se hezky do školy, a vstup tam tou správnou nohou :)

    OdpovědětVymazat
  6. mno tak to s tým niečo jednoznačne rob lebo to nie je sranda ja som to chvala Bohu nezažila ale stačilo vidieť a jednoznačne neváhal a choď k lekárovi
    tak je to jasnačka, že sa ti do toho nechce vidieť, že ti to robí toľko problémov sa ani nečudujem ale je to v poho ber si času koľko chceš
    mno ako za najlepšie topky považujem tie fotky kde ju žiada o ruku ako sie sú masakerné, oni úplne špinavý a pokrytý krvou tak ako to som ešte nevidela veľmi sa na to teším

    OdpovědětVymazat
  7. Honey, to mě moc mrzí... já mám časté migrény a záda mě bolí jen při nebo po práci na zahradě, poli a v lesích jinak jsem ok.. ale ta hlava mě bolí skoro ob den teď... no a zkouším všemožné léky a většinou to jen přetrpím a jdu spát.. snažím se víc pít a míň se stresovat no... Jinak rozhodně dělej cokoliv co ti pomůže prostě! Záda jsou prostě svině :/ Znám to doma s tátou, proto jdu taky na tu fyzioterapii.. :)Jinak ty fotky žeru.. už se tak brutálně těším.. až spolu zavítáme ne Kristen v nadživotní velikosti.. No a jinak jsem zpět na blogu a plánuju nějakou brutální překopávku

    OdpovědětVymazat
  8. Má tam vážně úžasnou barvu vlasů!

    OdpovědětVymazat