středa 26. srpna 2015

Kristen for 'NYLON magazine': Behind the scenes video


Tento měsíc jsem překonala dva milníky na blogu. Po několika dlouhých měsících se mi v srpnu podařilo zveřejnit více než 30 článků. Naposledy se mi něco takového povedlo vloni v červenci, což je mimochodem docela smutné, ale zkrátka není toho času tolik, jako v dobách, kdy byl můj průměr tak 50 článků měsíčně, no jo :D Ale zase tenhle měsíc toho mám ještě tolik, že to bude možná i k těm padesáti. Nebo alespoň přes těch 40. Zároveň se včera večer návštěvnost přehoupla přes magickou hranici 28 000 návštěv, z čehož jsem naprosto nadšená a zároveň naprosto dojatá a moc vám za to chci poděkovat. Když jsem tenhle blog zakládala, byl to takový náhlý nápad... nikdy jsem si nemyslela, že by mi mohl vydržet, čekala jsem, že s ním praštím po dvou měsících... ale nestalo se. Na tomhle blogu jsem našla sebe a našla jsem tu spoustu přátel, vás všechny, kteří se sem vracíte a máte to tu rádi. Děkuju vám, že jste to se mnou vydrželi až doteď a umožili tak, aby se návštěvnost stále navyšovala :) Tenhle blog je tak trochu můj blogový domov a doufám, že se to ještě dlouho nezmění. Ale abych nemluvila jen o blogu, mám pro vás i něco o Kristen.
Mám pro vás jedno krátké, ale skvělé video z focení tohoto úžasného photoshootu pro NYLON magazín. NYLON má vždycky skvělé shooty, no tenhle je opravdu výjimečný a já ho zbožňuju, jak můžete vidět i na aktuálním designu :D Video z focení je skvělé v tom, že můžeme alespoň trochu nahlédnout do zákulisí. Kris vypadá, že se asi docela bavila, což je super :) a asi na dvou záběrech můžete zahlédnout i jejího kamaráda a vlasového stylistu Adira Abergela, který tam byl po celou dobu s ní, což jí myslím asi taky pomohlo v tom, aby byla víc v pohodě :) To video je skvělé, tak na něj určitě mrkněte :)
* * * * * * *
This month is special. First because after a long time, I managed to publish more than 30 articles per month. This happened last July for the last time. I did publish 30 last October, but more than that... nope. That is kind of sad actually, when I remember those days when my standard was like 50... but more than 30, that's good in those days, because I don't have as much time as I had in the past. The other thing that happened this month is, that the number of visitors got to number 28 000. Which I think is totally insane! But also absolutely amazing and I thank you for that so so so so so much. When I started this blog, I really thought that it will last like 2 months or something and I will give it up. But it didn't happen, which I am really happy about, of course. Because this blog feels kind of like home. This blog is where I belong as a blogger. And 28 000? That is amazing. I hardly believe it. So thank you guys.
Okay, enough of my being sentimental :D I have for you something very beautiful. It is behind the scenes video from the shooting of that amazing photoshoot for NYLON. I really love this video, Kriten looks there cute. You can see Adir Abergel in one or two short shots. And it looks like Kris was having a good time :)

7 komentářů:

  1. Hehe Na minulém blogu jsem měla průměr článků na měsíc asi cca 130 Ale to je tím, že tam bylo víc lidí, teď už to taky nemám tak slavný...ale gratuluji ti k oboum milníkům, návštěvnost je skvělá!A video je skvělé! Miluju BTS, ještě když to je pro Nylon, u kterého ty photoshooty miluju úplně nejvíc! Kristen je tam všude nádherná, photoshoot je (nečekaně) naprosto skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: měla bych se naučit používat jiná slova než "skvělý"

    OdpovědětVymazat
  3. Tak k návštěvnosti gratuluju, tenhle blog si zaslouží i více! :) No, když se zadaří a je hodně novinek, tak to je hned! Jinak to video je úžasné, miluju photoshooty pro Nylon, Kristen je tam krásná. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám videa z focení moc ráda, takže i tohle mě potěšilo:) Nylon má vždycky skvělé fotky! A moc gratuluju, co se týká návštěvnosti i těch článků! Ty jich sice přidáváš míň, ale zato jsou mnohem obsáhlejší

    OdpovědětVymazat
  5. Velice gratuluji k obou překonání!

    OdpovědětVymazat
  6. ho ta i mňa to bolo na začiatku tiež takto, že som pridávala články, že ich bolo za mesiac naozaj veľa ale potom postupom času sa to zmenšovalo a zmenšovalo    ale s tým si vôbec nelámem hlavu už   
    súhlasím s tebou Nylon má naozaj krásne shooty a toto nie je výnimka veľmi sa mi páči ako je tu obliekaná naozaj je v tom krásna a mne sa to veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  7. Za prvé ti musím pogratulovat k návštěvnosti. Zasloužíš si to a doufám, že bude vyšší a vyšší!
    A video je sice krátké, ale moc pěkné. Kristen to tam opravdu sluší

    OdpovědětVymazat