středa 26. srpna 2015

Gallery update 46.3: Happy/Sad/Confused no. 3

Ahoj lidi, jak se máte? Já jsem docela utahaná... tak nějak ze všeho. Nemám moc dobrou náladu. Zítra budu obíhat doktory a z toho vážně nemám radost... Ale o tom mluvit radši nebudu a ani nechci. Poslední dobou jsem nějaká bez jiskry, ale nechci, aby se to odráželo na blogu. Dneska jsem koupila lístky na další koncert Our Last Night :D Byli tu v únoru 2014 a pak letos v květnu. Na tom únorovém jsem byla, o tom jsem i psala článek, kdo by si chtěl osvěžit paměť, ale na tom květnovém bohužel ne. Tehdy jsem měla i lístek, ale bohužel museli koncert přesunout a já jsem nemohla jít. Takže jsem nadšená, že přijedou tak brzo znovu, už na konci října, a neskutečně se na to těším! A v pátek si hodlám jít koupit lístek na Kodaline. Ať už se mnou někdo půjde nebo ne. Ti přijedou 20. února... většinou nerada plánuju věci takhle moc dopředu, ale u koncertů je to holt jiné. Pokud si skutečně ten lístek koupím, ať už se mnou někdo půjde nebo ne, tak to znamená, že půjdu během šesti měsíců na 4 koncerty :D Na Ryana Keena, pak na OLN, potom na Imagine Dragons a nakonec v únoru na Kodaline :D Docela síla, se celkem rozjíždím :D No nic. Dneska mám pro vás poměrně velký množství fotek. Než ale zveřejním ty, o kterých mluvím, mám pro vás tyhle dvě, které chci zveřejnit už celkem dlouho, protože jsou fakt skvělé, jen na to ještě nezbyl čas nebo nálada nebo vůle nebo síla :D První fotka, která má v sobě vlastně 3 fotky, je další kolo série Joshe Horowitze - Happy/Sad/Confused. Kristen tam hází perfektní tlamy :D a přijde mi docela vtipné, jak se Jesse na všech těch fotkách tváří stejně :D Ta druhá je pak přímo z toho rozhovoru s Kristen a Jessem pro MTV, z něhož jsem vám sem videa dávala před pár dny a můžete se na ně kouknout tady. Obě fotky jsou fakt roztomilé, zbožňuju je :D
* * * * * * *
Hi guys. How are you? I am a bit tired of everything actually, I don't really have good mood. Tomorrow, I have to go to see bunch of doctors and I am really not very excited about that, obviously. But today, I bought tickets to Our Last Night concert, so that's pretty exciting. They were here in May, but they had to move the show to a different day and I couldn't go... so I am really happy they are coming back so soon and they are once again playing in Prague! I also want to buy a ticket to Kodaline this Friday, they are coming on February 20, 2016... I usually don't plan things this long before, but it's different with concerts. If there's someone who would like to go to Kodaline, I would be happy, 'cause I don't have anyone to go with, maybe one friend, but she still doesn't know. But I'm going. Definitely. Anyway, I have for you today bunch of photos, but before I will publish those, I have these two which I wanted to publish for a long time but I did not. First picture is another round of Happy/Sad/Confused with Josh Horowitz, this time with Kris and also with Jesse Eisenberg. I love Kristen's faces! And I find kind of hilarious that Jesse has the same face in all photos :D The second picture is from that interview for MTV, which I published few days ago. And I love especially the bottom picture, where they are both laughing :) Very cute photos and I love them so much :)

imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Wow 4 koncerty za půl roku? Tak to všechna čest! Já ještě nikdy na žádném koncertě nebyla - jako byla jsem na nějakých těch pidi koncertech, co se konaly u nás ve městě, ale ještě nic pořádného. Chtěla jsem 2x jet na P!nk, ale nevyšlo mi to :/ Tak snad někdy v budoucnu. Umím si představit, že takový koncert musí být bomba :)
    Fotky jsou skvělé. Na té druhé se mi na té spodní moc líbí, jak se Kristen usmívá :) Joshe sleduju na Instagramu, takže fotek "Happy/Sad/Confused" vidím docela hodně Tahle se taky povedla :) Líbí se mi výraz Kristen a Joshe u části "sad" ♥ Ale nejvíc to zabíjí teda Jesse. Ten se fakt na každé fotce tváří stejně. Jenom u té "happy" se trošku pousmál

    OdpovědětVymazat