čtvrtek 13. srpna 2015

Kuk! Už jsem zase zpátky.


Tuhle animaci jsem už taky dlouho nepoužila :D
Ahojte všichni! Jak se máte a jak jste se měli? Já jsem už konečně zase zpátky. A musím říct, že těch pět dní bez možnosti zkouknout novinky Kristen pro mě byla naprostá muka. Respektive já je zkouknout mohla. Mohla jsem se podívat, co je nového, ale nemohla jsem se kouknout na ta videa, která se objevila. A že se jich objevilo vážně hodně. Došlo totiž na press junket k American Ultra, což v podstatě znamená, že se objevila asi horda fotek, rozhovorů a videí, a ani jedno z toho jsem si nemohla pořádně prohlédnout :D Myslela jsem, že to bude moje smrt, když jsem si nemohla pustit ani Jimmyho Fallona :D Ale teď už jsem tady, teď už jsem zpátky. Všechno se pokusím co nejdřív dohonit. Teď už nikam nejedu až do 7. září, takže tu budu při všech dalších důležitých událostech :D Teď vás půjdu oběhnout a potom začnu přidávat, protože je vážně hodně, co přidávat :)

3 komentáře:

  1. Andie, já ani nevím, jak začít. No, nejdřív bych asi měla napsat, že se moc těším na všechny novinky o Kristen, co jsi zmiňovala. Ať už American Ultra nebo Jimmy Fallon, zní to fantasticky!
    Hrozně moc jsem ti chtěla poděkovat za tvůj dech beroucí komentář. Nedovedeš si představit, jak jsem se i něj radovala.
    http://www.bustle.com/articles/43139-17-motivational-tom-hiddleston-quotes-that-will-certainly-lift-your-spirits/image/183496   http://www.bustle.com/articles/43139-17-motivational-tom-hiddleston-quotes-that-will-certainly-lift-your-spirits/image/183529K internetu se teď dostanu tak málo, že když jsem ho pročítala na telefonu, myslela jsem, že jsem se spletla. Že to přeci není možné, aby si ten článek někdo opravdu pročetl a ještě na něj opravdu krásně reagoval. Děkuju, děkuju, děkuju!http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://lovelace-media.imgix.net/uploads/141/d3264c90-307c-0132-402f-0ebc4eccb42f.gif%253F&imgrefurl=http://www.bustle.com/articles/43139-17-motivational-tom-hiddleston-quotes-that-will-certainly-lift-your-spirits&h=193&w=245&tbnid=wHRyHxIoLnWPNM:&docid=X2CUy2HZRmntGM&ei=5MHMVZXcC8qBUcCsjdgH&tbm=isch&ved=0CCYQMygHMAdqFQoTCJXesMy5pscCFcpAFAodQFYDew

    OdpovědětVymazat
  2. já ti musím ještě okomentovat ty předchozí články ale pokusím se zítra nebo o víkendu, přeci jenom teď jedu na jednodenní výlet zase já

    OdpovědětVymazat
  3. Ta animace je skvělá, taky jí mám někde v počítači
    Doufám, že sis to v Brně užila a už se těším na nové články!

    OdpovědětVymazat