pondělí 3. srpna 2015

Gallery update 45.2: New 'American Ultra' stills & BTS picture

Nazdárek všichni. Je mi vážně líto, že nemůžete slyšet, jak zní, když řeknu v tomhle rozpoložení nazdárek všichni nahlas :D Napůl zhuleně a napůl úchylně a vážně nevím, proč to říkám :D Zrovna jsem si po dvou týdnech zase nasadila dioptrické brýle a svět se najednou rozzářil. O tom, jestli na to nezapomenu, taky víc ve článku o Římě, na který se chystám skočit už dneska. Dneska se mi zdálo o Itálii. Nejen o ní teda. Konkrétně o jednom člověku, nejen o něm teda, ale zdálo... Je to takovej ten pocit, kdy cítíte, že došlo k určitýmu spojení, že jste se skutečně začínali zajímat o toho člověka, možná jste se do něj i tak trochu buchli, ale pak jste museli odjet a už ho nikdy neuvidíte. (To se stává lidem v jednom kuse... boože, já jsem takovej idiot... :'( :D). Ale ne, já to neberu tak tragicky, jak to zní, spíš se tomu směju. No, každopádně mám pro vás dneska kromě nového designu i nějaké články, protože... se tak trochu nudím :D Byla jsem sice v práci, ale tam jsem se nějak moc nezvládala soustředit, tak jsem šla domů a teď jsem tady :D Mám pro vás konkrétně 6 stills fotek z filmu American Ultra, jehož premiéra už se kvapem blíží. 4 z nich jsou s Kristen, ty další dvě už ne, a ty jsou v galerii, kdo by měl zájem. Poslední fotka je potom fotka přímo z placu z natáčení s Kris, Jessem a režisérem filmu Nimou Nourizadehem. Tak doufám, že se vám líbí :)
* * * * * * *
Hello everybody. I am really sorry you can't hear me, when I am thinking "hello everybody" because I sound like a freak and kind of high right now :D Ehm... Ignore me, I am once again talking about crap :D I dreamed about Italy tonight. About one person from Italy which I will never see again, but I think I fell in love with him... And that sucks! :D I didn't... not really, you can't fell in love with someone so fast, but I started to care about this person and now I am just fucked up once again :D But this time, I only make fun of it, I am not sad or anything, I am just wondering how is it possible, that I am such an idiot :D Well, you probably noticed that I am kind of bored, because I made new design... and I also have some exciting news, photos and... stuff. And I will also start with that huge article about Rome... I hope. Right now I have for you 6 nových stillsek z filmu American Ultra, přičemž tyhle čtyři tady jsou s Kristen, další dvě nejsou, na ty se můžete kouknout v galerii. Líbí se mi hrozně moc všechny, ale nejvíc asi ta první :) A pak mám ještě jako bonus jednu fotku z natáčení filmu s režisérem Nimou Nourizadeh.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com

5 komentářů:

  1. Fotky jsou moc pěkné!:) Na ten film jsem vážně zvědavá snad čím dál tím víc - zvlášť, když jsem včera viděla dva filmy s Kristen a teď v tom svém malém maratonu hodlám pokračovat. Nějak jsem na ní najednou dostala náladu:)) A moc se těším na článek o Římu!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Včera jsem si pustila The Yellow Handkerchief a pak jsem se sestřenicí koukala na Stmívání. Právě dočetla knihu a film ještě neviděla, tak jsem to s ní musela napravit A teď se chystám na Sněhurku a lovce

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem tak ráda, že jsi zpátky! Protože ty tvoje články, které mě vždy rozesmějou mi opravdu chyběly, ty musíš být vážně skvělý a vtipný člověk, a takové zbožňuju! :) Opravdu perlíš! Jinak fotky jsou skvělé, ten film bude určitě úžasný, jak jinak, když tam bude Kristen. A ten nový layout se ti opravdu povedl, fialovou mám nejradši. ♥ A vybrala si skvělé fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já se Angie zítra pustím do pořádného komentování ráno dneska už na to sílu nemám přečtu si poctivě i ten tvůj článek o tvém návratu a prostě všechno :) takže se těš!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. k těm fotkám, jsou opět suprové a s tím buchnutím, tě asi chápu a jak už tu píše Charlie, já ty tvoje články taky miluju zasměju se nad nimi

    OdpovědětVymazat