středa 2. září 2015

Gallery update 46.8: New photos with fans + one USA Today portrait

Ahojte lidičkové. Jak se máte? Já jsem kurevsky unavená. Normálně tolik nenadávám, ale v tomhle případě není jinýho výrazu, kterej by to vystihoval víc :D Vážně jsem utahaná. Včera jsem byla ve škole, na studijním, kvůli něčemu, co jsem musela vyřešit a mám z toho teď akorát ještě větší nervy, než když jsem tam šla... :D Ale to je jedno. Potom jsem šla s kamarádem na pivo, odpoledne, v tom největším vedru, takže asi v 38 stupních... a řeknu vám, já jsem zažila asi ten nejdivnější opileckej stav za svůj život :D Opila jsem se totiž už po dvou nefiltrovanejch třináctkách, byla jsem jak dělo :D A stejně jak jsem se rychle opila, tak jsem začla rychle pociťovat takovej ten stav mezi opilostí a vystřízlivěním případně kocovinou, takže mi bylo děsně blbě. Nesnášim pivo :D Čím dál tím víc pivo nemám ráda... normálně lidem časem spíš začíná chutnat víc a víc, já ho víc a víc nesnáším, nechutná mi to a je mi z toho akorát blbě :D Přišla jsem domů, totálně vyřízená, usnula sem na gauči a když mě máma vykopala aspoň do pokoje, tak jsem lehla do horký vany a jak největší ožrala jsem v polospánku furt dokola zpívala All I Want od Kodaline a pak asi v 10 večer padla do postele a vytuhla, přičemž se mi v noci zdálo něco, co vypadalo jak mix Pirátů z Karibiku, On the Road a zombie apocalypsy... No hrozný :D A pak se mě lidi ptaj, roč nemám ráda alkohol :D Bylo mi večer fakt hrozně blbě... ani si nemyslím, že to byla kocovina nebo něco, myslím, že mi prostě jen bylo blbě z toho piva. No nic. Mám pro vás dneska nějaké fotky, jsou celkem 4 a každá z nich je naprosto skvělá. Jde vlastně tři takové trochu osobnější fotky a jeden nový portrét pro USA Today s Jessem Eisenbergem, který vznikl během press junketu American Ultra. Další 4 pak najdete v galerii, ty už jsem vám sem dávala dřív. No, co se týče těch tří ostatních, tak dvě jsou s fanoušky (klikaři hnusný :D) a jednu jsem zařadila do kategorie osobních, protože tak nějak je, přestože je focená profi foťákem pro nějaký časopis. Kristen byla totiž zastižena na Hollywoodském Forever Hřbitově, kde se konalo promítání filmu "The Virgin Suicides" z roku 1999, od Sofie Coppoly, ve kterém hraje třeba Kirsten Dunts. Kristen se tam objevila s několika přáteli. Na té osobní fotce je právě s nám všem jistě dobře známým "SíDžejem" (CeeJ), který patří ke Kristeniným nejbližším kamarádům a je s ním viděna dost často. Pak za nimi vykukuje ještě někdo, ale to nevím, kdo je :D Jinak teda Kris to moc sluší, je na těch fotkách roztomilá jako vždycky :)
* * * * * * *
Hi guuuys. How are you? I am tired as shit. I don't swear that much, but it is actually exactly how I feel, so I am sorry about that. But I really am. I was in school yesterday, just to deal with some stuff and then I went to a pub with my friend. And I was totally wasted just after two beers, that was terrible. I was really sick. I didn't eat much that day and it was sooo hot, so I felt like a piece of... you know what :D That was crazy, I went to taky a shower, and I almost fell asleep there :D and then I went to bed on 10 o'clock... I had hangover right after I drunk it, it was crazy, I was so sick from it. I really hate beer, I will not drink it anymore, it doesn't tastes good and it makes me sick. I don't think it was a hangover, I was just terribly sick. I was literally just laying in the bath, singing All I Want by Kodaline like 15 times before I get out of it and then I fall asleep and dreamed about zombie apocalypse... It was really, really weird day. Anyway. I have for you now some photos. Four actually. Two are photos with fans, one is personal picture and the last one is a new portrait for USA Today with Jesse Eisenberg that was taken during the American Ultra press junket. Those photos with fans and the one personal were taken few days ago one evening, when Kristen was spotted at the screening of "The Virgin Suicides" at the Hollywood Forever Cemetery in Hollywood, which was on August 29, 2015. "The Virgin Suicides" is a movie directed by Sofia Coppola starring Kirsten Dunts and many more. And it is actually quite an old movie, from 1999. Kristen was there with couple of friends. And that personal photo with CeeJ was actually taken by a professional photographer who was at the screening, for some magazine or something. All photos are very cute and I love them. Especially that portrait with Jesse, that one is just perfect :D


7 komentářů:

  1. No to musel být zážitek vidět tě =D =D Ale moc dobře to znám =) Jak jsem poslední dobou neměla čas vyrazit někam na pivo, tak jsem si hodně odvykla. A pak mě jednou teda vytáhli, dala jsem si 2 piva, a byl konec. A to upozorňuji, že to byly jen jedenácky, který jsem ještě k tomu pila hrozně dlouho =D Takže u mě to poslední dobou vypadá tak, že si dám jedno nebo dvě piva, a pak jen piju nealko. A nebo vínko, na to jsem si zatím neodvykla =D

    OdpovědětVymazat
  2. jo, to se mi ted stalo ne festaku taky v tech vedrech jsem si dala tři třinácky a byla jsem pod obraz.. to je hned v tehle stupních taky mě druhý den trošku bolela hlavička

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta fotka z promítání na hřbitově! Vypadá hrozně pohodově:) Já vím, že američané to takhle mají celkem normálně, ale nedokážu si představit, že by se promítalo na hřbitovech u nás Ta představa je fakt divná!
    Jinak mě pivo nechutná vůbec a pochybuju, že někdy začne. Včera jsem zrovna byla v Praze se školou a byl to pro mě taky dost náročný den. Snad v živote jsem toho v Praze tolik nenachodila! Počítala jsem, že bude zima a pršet, tak jsem se táhla s bundou... A bylo mi špatně z jídla v KFC. To se mi taky ještě nestalo!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, chudáku Mně pivo vůbec nechutná, fuj Ty fotky jsou skvělé, dost se mi líbí ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to bol teda deň na p... to teda hej nie je sa čo čudovať, ja pivo nepijem a ani mi to nechuti a ano skúšala som ho a nie aj tak mi nechutí a celkovo alkohol nejak často nepijem a ten sen tak to bol teda poriadny mix teda     
    fotky sú pekné a Kris na nich vyzerá skvelo

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou vážně skvělé! Jinak chtěla jsem se tě zeptat je pravda, že Kristen a Jess spolu chodí? Prý je fotografové nachytali, jak se líbají

    OdpovědětVymazat