pátek 28. srpna 2015

Stephen King tweets about American Ultra

Tohle je tak vtipně dokonalá věc, že jsem o ní prostě musela napsat, ačkoliv celej den nedělám nic jinýho, než že se válím, čtu si a nemám náladu na blog. Když mi tohle vyskočilo na mobilu, prostě jsem o tom okamžitě musela jít napsat. Není to nic tak vyloženě podstatnýho, ačkoliv by to mohlo mít dobrý vliv na film American Ultra... Protože slavný spisovatel Stephen King, mistr hororu, prakticky génius, i když trošku magor, co se týče délky knížek :D napsal na svůj oficiální twitter o filmu American Ultra. Šel na něj totiž do kina a totálně ho žral! :D Napsal přesně toto: "Včera večer jsem viděl AMERICAN ULTRA a žral jsem to. Svěží a vzrušující, opravdu skvělé. Nemůžu přijít na to, proč to není trhák." Tomu já teda taky nerozumím. Jde o to, že film nevydělal zatím tolik, kolik se čekalo... V podstatě kdokoliv, kdo na to jde, je nadšenej a baví se, ale chodí na to málo lidí, zatím. Lidi jdou totiž radši na 458. díl Mission Impossible a na reboot Hitmana, místo aby šli na něco nového a originálního. Takže až to bude u nás, prostě na to jděte. Doporučuje to i Stephen King! :D A možná, že tohle naláká i další lidi:)
* * * * * * *
This is absolutely ridiculously amazing :D It is not anything ultra important, but personally, I think, that it is really interesting and kind of funny :D Stephen King, the master of horrors and literally genious, yes, this Stephen King went to see American Ultra movie and he tweeted about it! :D Maybe now people are going to see it, because he went to the cinema and he fucking LOVED it! :D As you may know, American Ultra is not as successfull as expected. It looks like... everyone who see it loves it... but people rather go to see Mission Impossible episode 459. Which I am really sad about, because if it's not going to reach some particular amount of money, there will be no spin-off movie. So, when it's in our cinemas, just go to see it! Please! Because even Stephen King thinks it's awesome.

2 komentáře:

  1. Tohle by mohlo pomoct, Stephen je přeci jen NĚKDO. Doufám, že se ta návštěvnost zvedne a těším se,až to bude i u nás

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že tohle určitě nějaké lidi naláká do kina!:)

    OdpovědětVymazat