pondělí 3. srpna 2015

Kristen will be on 'Tonight Show with Jimmy Fallon' & 'Today Show'


Ahoj všichni. Jak se máte? Musím kouknout okolo, co je nového u vás. Včera jsem zběžně oběhla, ale nijak slavné to nebylo, zítra to musím vzít trochu detailněji, dva týdny jsou dlouhá doba. Dneska mi statistika ukazuje, že tu bylo 50 lidí, zvláštní co? Nechápu :D Ale jsem samozřejmě ráda. Dneska jsem měla připravené ještě další tři články, které jsem chtěla přidat, ale na ty už nedojde... Se mnou je to totiž těžké. V podstatě většinou píšu článek tak 10 - 20 minut čistého času, někdy i míň... ale hrubého? Tak 3, 4... někdy i 5 hodin... :D Není to tak samozřejmě se všema článkama, ale dost často se mi to stává. Hrozně snadno se totiž nechám rozptýlit. Jdu na jinou stránku jen proto, abych si něco ověřila a najednou zjistím, že je o hodinu později a já úplně zapomněla, že jsem chtěla dopsat článek. S tímhle konkrétně se mi to stalo několikrát...:D Začala jsem ho psát prakticky hned po tom předchozm, ale pak jsem od něj několikrát odbočila... :D Stane se. To je pro mě typický. Ale to úplně není to, o čem jsem chtěla mluvit. Je mi vedro... což teda taky není úplně tématem tohohle článku. Proti Římu je tu teda vyloženě zima :D ale stejně, jak je ten počítač horkej, tak se hrozně potím :D No, k tématu. Ne, že byste už nevěděli, o co jde, protože je to napsané v nadpisu... Kristen bude v srpnu v New Yorku! Proč? No, řekněme, že hlavním důvodem pro její návštěvu Velkého Jablka bude propagace filmu 'American Ultra'. Já si ale osobně myslím, že je i docela možné, že kromě toho ještě i dojde na nějaké řešení detailů ohledně filmu Woodyho Allena, který by se měl začít natáčet právě někdy kolem půlky srpna. Woody Allen tuším bydlí v New Yorku, takže je dost možné, že tam třeba na nějaké to setkání dojde. A teda i část toho filmu by se údajně měla odehrávat v New Yorku (ačkoliv víme dost kulový), ale otázkou je, jestli i Kristenina část, to netuším :D Ale to jsem odbočila od toho hlavního. Jde o to, že vrámci velké propagace, které se dostalo film American Ultra se Kristen objeví ne v jedné, ale hned ve dvou talk show, co zatím víme, a kdo ví, jestli se neobjeví ještě v nějaké, když už bude v tom New Yorku. Kristen spolu s Jessem Eisenbergem navštíví 'Today Show' a to 10. srpna 2015 a Kristen bude hned následující den 11. srpna hostem Tonight show s Jimmym Fallonem. Myslím, že to jsou skutečně skvělé zprávy a nemůžu se toho dočkat. Samozřejmě tu zrovna nebudu :D ale vracím se domů 13., takže to tu bude váznout jen pár dní.
* * * * * * *
Hello everybody. How are you? I have to check what's new around. I have for you another three articles today, but I am not sure if I will publish them. Probably not. It is really hard with me, because I am so distracted all the time. I started to write this article actually right after the previous one, but then... I just forgot. That's typical for me. Whatever. I can live with that quite well... :D It's so hot right now. In comparation with Rome, it's actually pretty cold, but my notebook is really hot so I am sweating because of that. I have to turn it off before I go to bed. But this is not exactly what I wanted to write about. Actually, it's not even necessary (how is this word even written?) to write anything, because you can read what's the good news in the title, but I have some details. So... Kristen is going to New York in August. Probably especially because of the American Ultra promotion, but I believe that maybe also because of some stuff around Woody Allen's new project, because he lives in New York, the movie is supposed to be partly in New York, so... it's possible, but nothing confirmed, I am just thinking about it. Whatever. My point is, that Kristen is going on promotion tour and she will be guest on 'Today Show' together with Jesse Eisenberg. And when she's in New York, she will appear also on Tonight Show with Jimmy Fallon. 'Today Show' on August 10, 2015 and Jimmy Fallon on August 11, 2015! And here we go, I got distracted again. But I actually said everything I wanted so... see you later.

6 komentářů:

  1. Áááááááááá... ty mě zabiješ!! Co to je za fialovou překrásnou změnu tady?.. Za prvné? Fialová?.. Jůůůů! Za druhé? Ty fotky - ten layout - ty fotky!.. No já nemám slov, fakt netuším, jak se logicky a lidsky vyjádřit jak moc se mi to tu teď líbí! Jako fakt hrozně moc! :) Hrozně příjemná změna potom ohýnku.. :) No a ten photoshoot... asi se všichni shodneme, že je pecka bomba cool!Co se týče Jimmy Fallona, tak na to se hrozně moc těším... hlavně na to až se objeví ta show na youtube nebo na netu ke shlédnutí, protože miluju show Jimmy Fallona..

    OdpovědětVymazat
  2. ha tak to určite nie si jediná mne sa to tiež niekedy stáva presne, že si chcem niečo overiť alebo poriadne poinformovať tak sa zahrabem niekde na nete a potom pozriem koľko je hodín a potom sa mi ho ani nechce poriadne dopísať     
    s tým teplom máš sakra pravdu môj notebook v tom teple chudák už kape a nestíha sa poriadne chladiť
    na propagáciu sa veľmi teším a som za to rada, skvele správy

    OdpovědětVymazat
  3. Tie problémy s článakmi veľmi dobre poznám Stáva sa to aj mne. Počas písania si častokrát dávam nejaké prestávky, prípadne si idem urobiť niečo dobré pod zub alebo niečo osviežujúce na pitie. A potom zabudnem, že som mala niečo rozpísané a dokončím to až o dosť neskôr Teplo je neskutočné, to je pravda. Treba to len vydržať, snáď sa zase čoskoro dočkáme ochladenia Inak zo správ ohľadom Kristen sa samozrejme aj ja veľmi teším, už teraz netrpezlivo čakám na všetky materiály, ktoré sa objavia. Mimochodom, Angie, musím ti pochváliť nový, famózny a dychberúci design. Priznám sa, že som naň čumela s otvorenými ústami, nemá ani najmenšiu chybu, tie prekrásne farby a fotky... Fakt si sa s ním vyhrala, môžem na ňom oči nechať :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mně se většinou nestává, že bych se takhle nechala vyrušovat Ale je pravda, že mě někdy štve, když píšu článek, chci se na něj soustředit a teď mi sem někdo přijde a pustí televizi - většinou mamka a pustí Očko (jo, díky ní už tu televizní stanici začínám nenávidět ). Ale ke Kristen. Jsem moc ráda, že American Ultra dostal zelenou co se týká té propagace. Už se na rozhovory moc těším :) Hlavně teda na Jimmyho. Doufám, že si s ní zahraje nějakou hru :)

    OdpovědětVymazat
  5. To znám, řeknu si, že jdu napsat článek, tak se kouknu, jestli se něco neobjevila a jsem hodinu na Tumblr.
    Nicméně, moc se těším na rozhovory. A doufám, že si s Jimmym něco zahraje

    OdpovědětVymazat
  6. sím tě, já píšu články někdy i půl dne hlavně, když něco překládám fotky nastrkám hned, tam mě nebaví to rozepisování ale u tebe se mi líbí, jak píšeš o sobě a zapojíš do toho ty novinky o Kristen proto tvoje články jsou jiné než ostatní :) já bych se ráda dozvěděla nějaké ty detaily ohledně toho filmu Allena :)

    OdpovědětVymazat