úterý 4. srpna 2015

Gallery update 45.3: 'Elle UK' preview + BTS video


Ahojte všichni. Měla jsem poměrně nudný den. Byla jsem totiž v práci... šla jsem tam chvíli po té, co jsem vstala, akorát jsem přišla na oběd, pak jsem se tam zase vrátila a teď píšu tenhle článek opět z domova. Večer ale asi půjdu s kamarádkou do kina, na což se těším, protože jsem ji dlouho neviděla, tak aspoň nějaký vzrůšo :D Mám pro vás teď něco naprosto úchvatného a doufám, že se nerozptýlím, jak včera a opravdu to zveřejním, než odejdu :D Jde o nový photoshoot. Něco, o čem jsem sice věděla, ale netušila jsem, že se to objeví tak brzy. Kristen bude na obálce zářijového čísla časopisu Elle UK, pro který tento photoshoot nafotila někdy v minulém měsíci, matně si vybavuju nějaké ty candids, na které jsem náhodou narazila. Kromě ukázky několika fotek z photoshootu byla zveřejněna i obálka zářijového čísla a také video z focení tohoto krásného photoshootu, ve kterém je 7 rad od Kristen, jak být badass :D Které mě musím říct docela pobavily :D Hlavně teda "spřátelit se s Patti Smith"... jo, to se stává každýmu naprosto běžně :D Ale tak musíme to samozřejmě brát s nadhledem. Co říct. Kristen vypadá opět skvěle. Ten shoot pro Marie Claire se mi pořád líbí víc, než tenhle, ale i tenhle vypadá skutečně dobře a hlavně kvůli tomu videu doufám, že se objeví i další fotky :) Rozhodně stojí za to, se kouknout, má jen minutu, takže žádná velká ztráta času ;) Jako poslední mám pro vás ještě jednu osobní fotku, kterou zveřejnil Adir Abergel, který i tentokrát pomáhal Kristen s účesem :) A ta je prostě úžasná :D Fotky spáchal fotograf Kai Z Feng a já před ním tímto smekám.
* * * * * * * *
Hello guys. I had pretty boring day today. I was in work... and then I came home and I am writing this article. So... that's pretty much it. But I go to the cinema with my friend from collage and I can't wait, because I didn't see her for a long time. So it will be great... or I believe so. I have for you something pretty cool. I have for you first photos from photoshoot for Elle UK and also a wonderful behind the scenes video, which I love! I can't wait to see more outtakes, because this photoshoot looks really great. Especially the cover, I love the cover. I am so excited, it's one amazing photoshoot after another! Check out the video too, it has just 1 minute, but it is amazing. You can learn how to be a badass by Kristen Stewart :D 7 simple rules, how to be a badass. And I am really curious about the article. I also have for you one personal picture, which was published by Adir Abergel, who was helping Kristen with her hair, like usually. And I love that picture. And I love Adir, of course :D


imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Na tenhle photoshoot jsem narazila včera úplnou náhodou a nestačila jsem zírat! Tenhle photoshoot se fakt moc povedl. Je to úplně jiný styl než Kristeniny poslední photoshooty. Moc se mi líbí ta fotka z obálky a pak ta poslední z galerie ♥ Taky doufám, že se v budoucnu objeví další fotky. Moc se mi líbí to prostředí, ve kterém se tenhle shoot fotil :) Ale přiznám se, že u toho videa jsem měla problém sledovat záběry z focení a číst si Kristeniny rady...

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tak nádherné fotky! Nemám slov, jeden z posledních photoshootů, co se opravdu povedl :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je pravda ten predošlí sa mi páčil viac ale ani tu nevyzerá veľmi zle      obálka časopisu sa mi veľmi páči je na nej nádherná a dúfam, že sa objavia aj ďalšie fotografie

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou opravdu dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý photoshoot a to video mě fakt pobavilo

    OdpovědětVymazat
  6. ten shoot opět vypadá moc krásně :) já prostě Kris budu zbožňovat neustále :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Video je úplně perfektní a fotky taky! Koukám, že v září budou na obálce všech pěkných časopsů moje oblíbenkyně:))

    OdpovědětVymazat