pátek 21. srpna 2015

Layout no. 23

imagebam.com
August 3 - August 21, 2015

Je mi to líto. Je mi to vážně moc líto, ale musel jít. Milovala jsem ho a pořád ho miluju, ale zkrátka musel jít. Proč? Protože jsem udělala tenhle novej. Což byla zásadní chyba, ale stalo se... a proto musel jít, protože jak udělám nový design, tak ho musím nastavit. A tentokrát jsem to vydržela celý týden, než jsem to udělala, ale dýl už to prostě nešlo. Teda.. když jsem ho nastavovala, tak jsem si říkala, že se na to vykašlu a nastavím zpátky ten fialovej :D ale už jsem to dodělala a konečně to snad sedí, aspoň na mozille :D Proč musel ten fialový jít jen mezi vzpomínky? Víte... našla jsem tam totiž chybu, našla jsem tam něco, čeho si člověk, kterej to netvořil, nevšimne, ale já jsem to vytvořila. Já to tam viděla... a drásalo mi to nervy, tak strašně, strašně moc, že už jsem to nemohla dýl vydržet :D Tak trochu i záminka, kdybych neměla tenhle nový hotový, tak bych to nějak zvládla, ale prostě jsem musela :D Tak doufám, že se vám líbí, protože mně se líbí moc a Rosie mi ho schválila :D Je takový hodně jednoduchý, ale říkala jsem si, že by to možná něco jednoduchého chtěl, je hodně takový v letních barvách a je tam moje nová nejoblíbenější fotka s Kristen a další dvě fotky z photoshootu pro Nylon, který naprosto zbožňuju:) A doufám, že se vám ten design líbí, vážně v to pevně doufám. Je jedna věc, kterou jsem nakonec nemohla udělat, jak jsem chtěla, která mě trošilinku štve, ale co se dá dělat, pokaždý to nevyjde :D Taky mi to většinou pomáhá, když nemám moc energii na blogování, nastavit nový design, udělat trochu změnu.... tak snad je to i ve vašich očích hezká změna :)
* * * * * * *
I am sorry. I am so sorry... but it had to go. I loved it. I truly did and I still do... but... you know, it had to go in its best moment, not when I start to hate it like always. I made this new design last week and I really wanted to wait a bit longer, but I couldn't. It took me long to fix it, but now it looks like I wanted and I hope that you like it. It is lighter, it is from that new photoshoot and it's with my new favorite picture of Kristen. And I just had to put it here. The previous one, the purple one, was special, but I found one mistake on it, and as the one who created it, I just couldn't look at it anymore :D It had to go. It also usually helps me to find my lost energy, when I put here a new design... so it will hopefully wait even this time.

9 komentářů:

  1. And you already know that I love it! This picture is about Kristen!... Bože.. fakt to zbožňuju... It's huge!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný blog o rebelce

    OdpovědětVymazat
  3. Ha tak už si to déle nevydržela jo? Nee já si říkala, jak dlouho dokážeš odolávat a zároveň si přála, ať selžeš co nejdřív, protože jsem se na ten nov design klapala den ode dne víc a víc Furt jsem sem chodila checkovat zda už přišla změna nebo ne, takže nyní nastal den D...vlastně už včera, ale já už v osm spala, tak jsem ho objevila až dnes! Mně se teda líbí a hodně, jenže s tebou je to těžký, já si vždycky řeknu, že si udělala svůj nejlepší design, jenže hned ten další mi přijde jako nejlepší! Ty prostě nedokážeš zklamat a vždy vytvoříš něco naprosto unikátního z čeho jsem paf...jsi umělecký a grafický mistr Angie! A s tím výběrem nejlepších fotek pro Nylon s tebou plně souhlasím

    OdpovědětVymazat
  4. t pohode je to tvoje a ty si s týmto môže robiť čo chceš a keď ti to drásalo nervy tak to je v poho ja to tiež tak robím a proste to opravím alebo vymením, ja by som to urobila tiež
    hoc tamtie boli krásne myslím fotky ale táto je bomba a spravila si to nádherne veľmi sa mi to páči

    OdpovědětVymazat
  5. Je to tvůj blog, takže volba designu ej jen na tobě. Já tě obdivuji za to, že se ti to chce vůbec dělat, já než  udělám nový design... Ale tenhle je opravdu skvělý, já tvoje designy prostě zbožňuji. Opravdu skvělý ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Abych byla upřímná, tenhle se mi líbí daleko více Je takový světlý a veselý

    OdpovědětVymazat
  7. Nový layout už jsem viděla včera, ale teď už je pořádně nastavený :) Já musím říct, že vypadá fakt skvěle! Moc se mi líbí, že je oproti tomu předešlému pro změnu takhle pěkně světloučký :) Nejvíc mě teda překvapilo, jak jsi zpracovala menu! To vypadá skvěle :) A záhlaví ♥ Ta "hlavní" fotka s Kristen je prostě prďácká!

    OdpovědětVymazat
  8. Já už ani nevím, co ti mám k těm novým layoutům pořád psát! Prostě je zase krásný! Asi se mi líbí i víc než ten fialový. Nevím... Tyhle světlejší barvy mi sem sedí víc:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš, to je škoda, že tamten tu moc dlouho nevydržel, já ho milovala! Přijdu si zrazená Máš štěstí, že tenhle novej je stejně tak boží, i když v úplně jiném duchu! Moc se mi líbí ty barvičky, takové srpnové + babí léto, takže se to vlastně hodí Navíc ty fotky k tomu se perfektně hodí, já miluju photoshooty pro Nylon a miluju photoshooty Kristen, tak jako, jak by se mi to nemohlo líbí

    OdpovědětVymazat