neděle 16. srpna 2015

Kristen on "Tonight Show with Jimmy Fallon" (August 11, 2015)


Co opravdu miluju na tom, že jsem fanynkou Kristen už tak hrozně dlouho, je to, že si pamatuju ty staré časy, kdy se stala díky Twilight superslavnou a pamatuju si, čím vším si kvůli tomu prošla. Hodně lidí o ní říká, že je divná a že vůbec neví, jak mluvit s novináři a jak se chovat v talk show a tak dále... ale pro lidi, kteří jí znají tolik, jako já, v té fanouškovské rovině... Ví, že to prostě není její oblíbená věc. Necítí se při tom příjemně, neumí to, sama to přiznává, nesnaží se tvrdit opak. A taky se nesnaží tvrdit, že to má ráda. Nemá ráda celý ten proces s novináři. Je dost introvert a je to pro ni opravdu těžké. Je naprosto očividné, při každém rozhovoru takhle někde v televizi, že je zkrátka nervózní. Pokaždé, i když už má těch rozhovorůza sebou tolik. Ale po tolika letech sledování rozhovorů s ní dokážu říct, že už si je sama sebou mnohem více jistá a že už se v křesle u některých lidí cítí lépe a pohodlněji, než dřív. Například třeba u Joshe Horowitze nebo právě u Jimmyho Fallona, u kterého byla 11. srpna během propagace American Ultra. Je to tím, že tihle jmenovaní jí už dobře znají a tak pro ni není už tak těžké se trochu uvolnit, když dělá rozhovor. Ale obecně, dřív zažívala opravdu horké chvilky a lidé jí uráželi, že se neumí vyjadřovat... teď už je mnohem víc v pohodě, je vidět ten vývoj. Sledování tohohle videa pro mě byla jen radost, protože ten rozhovor je zkrátka skvělý. Kristen to neskutečně moc slušelo, musím říct, že se mi hrozně líbí délka vlasů, kterou má teď. Hrozně jí to svědčí. Přijde mi, že je tam taková celkem uvolněná na její poměry, vtipkuje a zřejmě se tam celkem bavila, což je skvělé. A ať jdou do prdele všichni, kteří tvrdí, že se neusmívá, protože během tohohle rozhovoru se prakticky směje furt. Oni o tom dokonce i mluví, o tom, že lidé říkají, že se neusmívá a že to vůbec není pravda. Řekla v rozhovoru pro Elle že se usmívá vážně hodně a hned se jí všichni ptali, že teda teď tvrdíš, že se usmíváš? Kristen naráží na to, že to, že se neusmívá na fotkách v magazínech není její chyba, že jí fotografové říkají, jak se má tvářit. A také mluví o jednom momentu v New Yorku, kdy vyšla ze svého hotelu a zdraví své fanoušky, všude okolo jsou paparazzi a ona se celou dobu směje. Vzniklo z toho video a i poměrně dost fotek. A všichni se hned při press junketu ptali: "Takže ty teď tvrdíš, že se usmíváš?" A Kristen na to reagovala tím, že ano, že se usmívá pořád, že to umí... i když se zrovna neusmívá na ně. #SassyStew. Potom se ještě baví o tom, že si Kristen pořád dokola zraňuje jeden a ten samej palec u ruky a dělá si legraci, že její palce cítí, když přichází zima a začnou se třást, jakoby říkaly: "Nééé, znova už né!" :D Jimmy hned na začátku říká Kristen, že jí to moc sluší, Kris reaguje, že jemu taky a on vtipkuje, že to díky spoustě plastických operací. Samozřejmě mluví i o filmu, jak jinak :D Kvůli tomu tam ostatně byla. Jimmy říká, že to má všechno, akci, je to vtipné, je v tom jeho chlap Jesse Eisenberg. Kristen reaguje, že je to i její chlap, že ho miluje. Jimmy pak říká: Já myslím, že byl můj dřív... :D Kristen říká, že prvních pár stránek scénáře je trochu jako z Adventurelandu, ale pak to všechno vybuchne. CIA se je snaží zabít, protože on je vlastně spící agent, když on vlastně všechno, co chce, je pořádat svou holku o ruku a je jako: Můj bože, nebuď na mě tak hnusnej, já chci jen požádat svou holku o ruku! A říká, že je to prostě plná komedie, že se to nesnaží být vtipný, že to prostě vtipný je. Potom pouští klip z filmu, kdy Phoebe dorazí na parkoviště po té, co Jesse zabije ty dva chlapy, co ho chtěli zabít. A tím končí rozhovor, ale nekončí tím návštěva Kristen u Jimmyho. Více v celém článku.
* * * * * * *
What I really love about being a fan of Kristen for such a long time is... that I remember those old times, when she became super famous and all she went through. Lot of people talk about her as being awkward and that she doesn't know how to behave with press and in talk shows and so on... for those who know her as much as I do... (well, of course I do not know her, but she said that billion times)... she's not good at it. She admits that. She doesn't like the all the press thing she has to come through because of she's an actress. She's kind of an introvert and it is really hard for her, she's having a hard time when she's in some talk show or something, it's obvious that she's nervous every single time. But after all these years, I can tell, that she's much more confident now and I am really happy about it. Especially with some people like Josh Horowitz or Jimmy Fallon, because she knows them and they know her quite a lot, so she's not that nervous. Watching this video was so cool and it made me so happy, because Kristen was on Jimmy Fallon's Tonight Show when she was in New York on August 11, and it is absolutely brilliant, I love it so so much. She looks absolutely stunning, I really love the lenght of her hair right now, it's beautiful. And she jokes, she's herself, a bit sassy and she's smiling all the time. Fuck those who say that she isn't smiling at all. They actually talk about this topic in this interview and Kristen is reporting to this moment, when she left her hotel and went to say hi to her fans and was like super smiling. Well, people who read this English part, because they don't understand Czech probably don't need to know what they are talking about, because they will understand when they're talking, so... check out, it's amazin.

4 komentáře:

  1. Upřímně? První věc po zkouknutí Twilight bylo, že jsem si dohledávala všechno o Kris a dostala mě právě na to, že se neuměla v žádném rozhovoru vymáčknout a vždycky dělala to svoje.. uhh, well, uhh a pak začala pohazovat rukama a vrtit hlavou a pročesávat si vlasy a já si jen řekla.. zbožňuju tuhle malou krásnou bytost.. Působilo to na mě roztomile, což je divný, protože se kolikrát neumím vymáčknout sama a většinou hodně mlčím a za to jsem kolikrát ve svém životě byla peckovaná učiteli.. třeba u zkoušení, neuměla jsem to vyjádřit i když jsem to veděla, nebo při prezentaci před celou třídou.. byla jsem nemožná a hodně jsem za to dostávala od učitelů.. že nemám dostatečný projev a zhoršovali mi kvůli tomu známky o 2 stupně.. a pak jsem viděla slavnou osobnost.. miláček twilight fanoušků a ona v tomhle prostě byla jako já.. trochu víc házela rukama a vrtěla hlavou a mrkala, já byla spíš socha.. ale tak nějak jsem to za ty roky pochytila od ní a když se nemůžu vymáčknout vrtím hlavou, zkousnu ret a hážu rukama jako postižená.. samozřejmě u ní je to víc sexy... a u mě to vypadá jako když jsem vážně postižená, ale svým způsobem mi předala schopnost se vyjadřovat in my way..

    OdpovědětVymazat
  2. konečně jí ty vlasy zase dorustaj, je užásná a kásná :)
    ps: jsem zpátky na blogu

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hlavně zjistila, že Kristen neuměla s novináři a moderátory mluvit ze začátku, když byla Bellou Swann...teď? Dospěla a je naprosto úžasná a Kris udělala několik chyb, co se týká jejího osobního života, ale i  přes to všechno jí mám ráda a patří k herečkám, které budu mít ráda a její filmy budu vždy mít ráda! :) a miluju show Jimmyho právě díky tomu, že své hosty zapojuje do různých her

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhovor je úžasný, já mám Jimmyho ráda, hlavně ty jeho hry jsou vždycky zábavné. A moc jí to sluší, měla jsem podobně dlouhé vlasy, ale už mi to zase dorostlo (musím zase navštívit kadeřnici).
    Jsem ráda, že už je z rozhovorů méně nervózní. Kdybych byla na jejím místě já nevydala bych ze sebe ani slovo. A u Jimmyho působila uvolněně

    OdpovědětVymazat