pátek 14. srpna 2015

Gallery update 45.7: Kristen on the cover of NYLON magazine

No tak to mě... Nechci být sprostá, ale já jsem... právě asi umřela blahem :D Kristen je můj girlcrush, každý, kdo mě zná, to jistě ví :D Už jen z toho, jak o ní píšu, je to jasné... a ostatně i z toho, že o ní mám blog už přes tři roky a blogoju nějakým způsobem o ní už přes šest let... To už je dlouhodobý vztah :D Ale pokaždé, když se objeví nějaké nové fotky, jsem ohromena. Pokaždé. A tentokrát obzvlášť. Umírám. Protože tenhle nový photoshoot je naprosto dokonalý a já ho naprosto zbožňuju! Je naprosto dokonalý! Asi jsem se znovu zamilovala. Kristen je na těch fotkách tak nehorázně krásná, a kdo si po zveřejnění něčeho takovýho dovolí říct, že Kristen není hezká, asi spad na hlavu :D Tenhle photoshoot pro časopis NYLON a je naprosto bombastický. Kris je i na titulce a k tomu bylo zveřejněno dalších 7 fotek, které jsou naprosto úchvatné a já je zbožňuju. Určitě koukněte na všechny v galerii a ne jenom na tyhle čtyři, stojí to za to! Jinak teda... ta 4. fotka, jak Kristen sedí na okraji toho balkonu nebo čeho, s těmi converskami a tou barevnou mikinou... nebojím se říct, že se okamžitě dostala na vrchol žebříčku mých nejoblíbenějších fotek Kristen. Tenhle shoot je opravdu výjimečný.
* * * * * * *
Holly cow. Oh my Carlisle, I am... done. I am in love. Kristen is truly my girl crush, probably for... at least forever. Everyone knows that, it's kind of obvious, considering what I write about her... and actually considering the fact I actually have a blog about her for more than three years and I blog about her more than six years. With every new photoshoot, I am stunned. Every single time. And this time is not different. I am dying. This photoshoot is absolutely brilliant and I fell in love once again. Kristen is so beautiful in this photos, I love them so so so much. All of them, but especialy the fourth one here, where she's sitting on the edge, with those converse shoes, I.... I am not afraid to say, that I think, this is my new favorite picture of Kristen, I love it so much. This photoshoot is for NYLON magazine. I knew it is coming, because I've seen some candids, but I didn't know when. And I wasn't expecting this. I thought it's going to be great, as always, but this is something special. Really special. Check out all photos in the gallery, they ae worth seeing.

imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Já bych řekla, že Kristen má v poslední době samé senzační photoshooty! Ani nedokážu říct, který mám nejradši, protože na všech vypadá fakt skvěle a miluju ten pocit, když se nový shoot z ničeho nic tak objeví Než se vrhnu na komentování fotek musím říct, že teď úplně zbožňuju délku Kristeniných vlasů! Moc jí to tak sluší :)
    Takže líbí se mi ta fotka na obálce - jaké tam má super sáčko, rozcuch a hlavně ta modrá kolem očí! Ze samotného photoshootu se mi moc líbí ta černobílá fotka, fotka, kde Kristen sedí na té židli, fotka, kde leží na gauči no a pak jsem se stejně jako ty zamilovala do té úplně poslední fotky ♥ Ta je tak badass! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle photoshoot Kristen je úžasný. Je opravdu takový originální, Kristen to tady moc sluší! Jinak s tebou souhlasím, ta 4. fotka je opravdu nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyhle fotky jsou opravdu skvělé! Kristen vypadá úžasně a moc jí to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. No ty vagoooo!!!! Při prohlížení fotek mi bušilo srdce tak mocně, že jsem myslela, že každou chvíli skonám!!! Infarktové stavy mi v poslední době naše Kristen způsobuje! A aby toho nebylo málo vytasí se s novým shootem, MEGA shoootem, shootem, který je, ač to píšu asi pořád, jedním z mým top.. ale tady to vážně platí, fakt, na sto procent, protože tyhle fotky si drze postahuji do notebooku a budu na ně zbožně koukat a to často!! Naprosto boží jsou a to hlavně díky Kris, ...je nádherná a musím říct, že v poslední době se mi líbí víc a víc a asi to bude i tou délkou vlasů, teď já má prostě ideální a sakra dobře k ní jdou A další plus to dokonale nalíčení oči a oblečení, které k ní extrémně pasuje...prostě vše do sebe zapadá jak má a výsledek je nesmírně a neuvěřitelně podařený!:) A já jdu stahovat!!

    OdpovědětVymazat
  5. Oni ví, jak udělat člověku radost! Kristen má teď jeden shoot lepší jak druhý! Ty vlasy a i šaty, co jí zvolili...no prostě krásná, nádherná a dokonalá!

    OdpovědětVymazat