sobota 8. srpna 2015

Tak já zase jedu.


Ne, nejedu nikam k moři, ale ty animace jsem si zkrátka nemohla odpustit:D Přibližně asi tak za hodinu odcházím z domova a posléze odjíždím do Brna. Proč jedu do Brna? No... to je komplikované :D Zkrátka tak nějak.. tam jedu s partou lidí, budeme dělat kraviny, hrát hry, spát v garáži... a tak. Je to sranda, ale moc lidí to moc nechápe, takže to nebudu blíž komentovat :D Možná už jsem to blíž komentovala někdy dřív, ale už si to nepamatuju. Spojuje nás jeden společný zájem, tím společným zájmem je Harry Potter... a tím bych to asi uzavřela, ať si o mně nemyslíte, že jsem ještě větší magor, než jsem. Důležité je to, že budu zase pryč, což mě trochu štve, rotože nechci být zase pryč, ale tak co nadělám. Od kdy do kdy? Jen pár dní. Od dneška, 8.8.2015 do čtvrtka 13.8.2015, kdy přijedu někdy odpoledne, takže možná přidám ještě nějaký ten článek, pokud bude co přidat. To v podstatě znamená, že tu vlastně nebudu jen 4 dny a na ty 4 dny, co tu nebudu, jsem připravila 4 články, takže tu nebude úplně pusto a prázdno. Za tu hodinu, než odjedu, chci ještě oběhnout, ale vzhledem k tomu, že musím napsat ještě i na další blog, tak nevím, jestli to budu stíhat. Pokud ne, tak se vám omlouvám, až se vrátím, tak to napravím. Mějte se tu krásně a přežijte nějak to vedro!!

3 komentáře:

  1. Paní cestovatelka! Tak si to moc užij, já tohle chápu, zažiješ určitě hodně srandy. :) Už se těším na nové články! :)PS. ty animace nemají chybu. D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si to tam užij a bacha na mozkomory!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zní vážně divně Docela by mě zajímalo, co jste teda dělali! Snad sis to užila:)

    OdpovědětVymazat