středa 12. srpna 2015

New 'AmeUl' TV Spot - "Danger"

Ach bože, já ten film budu fakt žrát. Jo, jasný, nejsem tady, jsem v Brně, bla bla. Mám pro vás poslední článek, který jsem stihla přednastavit, než jsem odjela. Byl to docela záhul, protože většinou, když píšu článek, dělám taky 50 dalších věcí a tudíž napíšu jeden článek za 3 hodiny :D Tentokrát jsem napsala 3 články během asi tak půl hodiny. Jen dva z nich byly ty nastavené, ten třetí byl oznámení toho, že jsem v Brně :D A ten jsem vlastně ještě nenapsala, ale až budete tohle číst, tak už tu dávno bude, takže vlastně napsala (...matoucí? Just a little bit :D). No, co jsem to chtěla... to jsem dneska (8.8.) řekla už asi sto padesátkrát, když jsem si balila věci :D Mám pro vás zbrusu nový klip k filmu American Ultra, který byl zbrusu nový v sobotu, takže už vlastně zbrusu nový není. Ale pořád je naprosto skvělej. Obsahuje pár nových scén, vlastně skoro samé nové scény, takže kdo už nechce vědět víc, než uvidí film, ať se nekouká.. kdo je tak nadšenej, že se nezvládne nepodívat, jako já, tak se rozhodně koukněte, protože to stojí za to :D Pod videem jsem i rychle splácla nějaký ten překlad, ale nevím, jestli úplně přesný.
* * * * * * * *
Oh God, I will love this movie so much. Yeah, right. I am not here, I am in Brno now. So. I have for you the fourth and last article I managed to prepare before I left. It is new American Ultra spot which is called Danger. For those, who want to be surprised, it contains many new scenes, so do not watch that. For those (like me) who are too excited to not watch it, just watch it, because it's amazing. I am so happy that this movie has such a promotion, I am so excited and I hope for premiere, you know... like red carpet and stuff, but really big! It will not be as big as Mockinjay or something, but I believe there is going to be something. I hope. Anyway, the clip is great, so check out.


Když je svět v nebezpečí, zvedněte telefon.
Adrian: Haló? Kdo to je?
Mike: Ty první.
21. srpna 2015
Adrian: Agent Hale byl aktivován. Dostaňte ho ven.
Mike: Pojď honem. Vezmem si moje auto.
Phoebe: Ok. Vezmem si moje.
Se budou dít velké věci
(netuším, co říká, tomuhle nikdy nerozumím...)
nebo Ultra věci.
Phoebe: Mike je občas trochu pomalejší, ale není to idiot.
Mike: Vzdejte se.
Adrian: Vzdávám se.
Mike: Jak se vlastně přijímá, když se vzdáte, musím něco podepsat?
AMERICAN ULTRA

3 komentáře:

  1. Tak ta poslední hláška byla úplně skvělá! Tuším, že u tohohle filmu se budu chlámat od začátku do konce

    OdpovědětVymazat
  2. Patřím k těm, co se nezvlánout nepodívat! Už jsem na to strašně moc zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  3. Já už ten film miluju TEĎ božínku, ať už to můžu vidět!

    OdpovědětVymazat