pondělí 3. srpna 2015

Layout no. 22

imagebam.com
May 19, 2015 - August 3, 2015

Ahojte! Já vážně nevím, proč jsem to udělala. Většinou udělám nový design až, když mě ten starý štve... ale tentokrát jsem tak nějak... prostě udělala nový design, protože jsem chtěla dělat nový design, a jakmile už je jednou udělaný, tak ho prostě musím nastavit. Ten červený jsem měla hrozně ráda, hrozně se mi líbil a taky tu byl hrozně dlouho, ale prostě už musel jít :D Nevím proč, prostě šel. Bude mi chybět, ale nahradil ho nový, fialový, tentokrát tmavý, ale doufám, že se vám líbí. Použila jsem fotky z photoshootu pro Marie Claire, do kterého jsem se naprosto zamilovala. Původně jsem chtěla udělat design na téma American Ultra, ale vůbec mi to nešlo, vzniklo z toho tohle, je to fialové, nechápu, co se mi stalo, asi jsem se praštila do hlavy, ale tak nějak to vyšlo fialové :D (Já fakt nikdy neplánuju, jakou co bude mít barvu, tak nějak to vždycky vyplyne :D) Takže je tady a doufám, že se vám líbí. Ráda bych vás ale o něco poprosila. Mám trochu problém se svou Mozillou. Protože nesedí barvy, i když by měly... takže vždycky musím udělat print, najít tu barvu znova a nastavit barvu, kterou ve skutečnosti to záhlaví ani nemá, aby seděl ten okraj... zkrátka nějaká chyba zobrazení. V Chromu mi to ale normálně funguje, když to udělám kapátkem v photoshopu a žádnej problém. A většinou mám teda ten problém jen u tmavých barev, u světlých je to většinou v pohodě. Jde o to, že na Chromu jsem přihlášená za Sophie-Turner-fan a na mozille za K-Stewart-fan, abych se nemusela odhlašovat... ale pak mi tohle ta Mozilla najednou začala dělat a mně to leze na nervy. Když to sedí na mozille, zas to nesedí na chromu. A tak jsem se vás chtěla zeptat, jaký prohlížeč používáte? Pokud většina lidí odpoví, že Chrome, tak se přesunu na Chrome, pokud většina lidí řekne, že Mozillu, tak zůstanu na Mozille, ale nedokážu zařídit, aby to sedělo v obou prohlížečích. Plus mi teda Mozilláci prosím teď řekněte, jestli vám to sedí, nebo to je jen na mém počítači :D Potom teda ještě nemám IE vůbec, blbnul mi, tak ho ani nezapínám, takže netuším, jak to vypadá v tom :D Děkuji předem, pod článkem je anketa a doufám, že se vám design aspoň trochu líbí :)
* * * * * * *
Hi guys. I don't know why I did this... I really don't. I loved the previous one, I loved the red one, I really did... I just... I just made new design. I don't know why... I just did, so it's here now. The red one was here for quite a long time... The new one... what to say about it. It is purple... I really don't know why, it just turned out purple, so... I love it, I used photos from that amazing Marie Claire photoshoot, which I fell in love with and I actually think that the design looks quite good. But it makes me crazy... why? Well, I use Mozilla Firefox for this blog and I use Google Chrome for my blog about Sophie, because I can stay logged on blog.cz... but... Mozilla is freaking me out. Because colors don't work properly. And because of that, I have to do a lot of things when I am trying to figure out, how to do it, so the design fits. I wanted to ask you about something... what do you use? Chrome, Mozilla or something else? Because if most of you use Mozilla, I will stay on mozilla, but if most of you use Chrome, I would come back to Chrome, because the design usually fits in the right color... So please, vote and tell me, what do you use and also if the color fits, because it does on my computer in Mozilla, it doesn't in Chrome, but I hope it does on your computers too. Thank you. And I hope you like it :)

7 komentářů:

  1. Wau, ten design je úžasný! :o Máš opravdu talent! Já jsem na designy levá.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow wow wow ten design je vážně krásný. Tmavé barvy ti jenom schvaluji a ten photoshoot by bylo prostě škoda nepoužít. Opravdu krásné ♥
    A používám Chrome.

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš, tohle je úplně magický! Angie, ty jsou hotová kouzelnice! Tohle se mi nehorázně líbí, do těch fotek jsem zamilovaná od doby, co vyšly a ty sis tady s nima pohrála tak nádherně! Strašně se mi design líbí, prosím nech ho tu dlouho, já se chci kochat
    S tou Mozillou a Chrome, to s těmi barvami se mi nikdy teda nestalo (no já ty barvy zřídkakdy nastavuju na blogu, většinou to dávám jako obrázek a to se mi ukazuje všude stejně). Já používám Mozillu a ukazuje se mi to správně. Nebo nevím, jestli to má vypadat jinak, ale všechno mi to ladí a sedí Ale co jsem třeba koukala, můj design na Chrome je trochu posunutý, že tam mám dlouhou čáru a na Mozille je všechno v pořádku. Nemám ráda Chrome, dřív jsem ho používala, ale já mám vždycky otevřených milion záložek, takže se to celý sekalo a dlouho načítalo a já na to nemám nervy, takže ho používám jen někdy

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přijdu a vyskočí na mě tahle nádhera! Úplně jsem zůstala čučet. Musím říct, že nejvíc mě teda překvapilo barevné provedení - myslím že fialovou jsi tady na blogu ještě neměla... A nebo někdy hodně, hodně, hodně dávno A taky mě překvapilo zarovnání doprava. Budu si muset zvyknout Ale jako vždy Angie je to nádhera! Hrozně se mi líbí ta koláž, co jsi vytvořila ♥ :) Jinak mně se layout zobrazuje úplně v pohodě. Budu za losera, ale používám Explorer
    Co se té maturity týče, nemyslím si, že jsi byla špatný student, ale já si vždycky všechno dělám docela dost dopředu, aby se mi to později nenakupili. Já nemám ráda, když jsem ve stresu z toho, že se mám rychle naučit hodně věcí, takže si to vždycky zorganizuju a dělám si to dopředu no

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, já asi nikdy nad tvými designy nepřestanu žasnout! Zase se ti hrozně moc povedl!! Fialovou mám moc ráda a tahle vypadá v kombinaci s těmi fotkami vážně kouzelně ♥ Jinak co se týká prohlížeče, patřím k těm ubožákům, co pořád používají Explorer

    OdpovědětVymazat
  6. OH bože, Andie, já tě zbožňuju, ty víš vždy,jaké barvy mě potěší! Miluju tuto kombinaci barev a miluju výběr fotek, dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  7. tak to teda každý teraz mení ten svoj desing tak to je strašné    asi aj ja ale mne ta farba nevadí ja mám fialovú veľmi rada
    tak s tým nastavením, to tak väčšinou býva, pri svetlejších to až tak nevidieť, ja mám oba blogy na chromke a odhlasujem sa tak ma až tak netrápi ako vyzerá na mozile ale ja som mala niekedy problém s veľkosťou zobrazovania
    ja som na chrome a ukazuje mi trochu iný odtieň toho okraja ako máš v záhlaví

    OdpovědětVymazat